Lediga jobb Bemannia AB (Publ.) i Gävle

Se alla lediga jobb från Bemannia AB (Publ.) i Gävle. Genom att välja ett specifikt yrke kan du även välja att se alla lediga jobb i Gävle som finns inom det yrket.

Handläggare till Gävle

Har du arbetat som handläggare eller inom liknande i minst tre år? Då kan denna tjänst passa dig, varmt välkommen med din ansökan! Om uppdraget Vi söker en handläggare till vår kund i Gävle för ett konsultuppdrag som startar så snart som möjligt och pågår i 6 månader. Det finns möjlighet till förlängning av uppdragsperioden. Tjänstgöringsgraden är på 100% med undantag för semestertider och arbetet sker i kundens lokaler i centrala Gävle, distansarbete är i... Visa mer
Har du arbetat som handläggare eller inom liknande i minst tre år? Då kan denna tjänst passa dig, varmt välkommen med din ansökan! Om uppdraget Vi söker en handläggare till vår kund i Gävle för ett konsultuppdrag som startar så snart som möjligt och pågår i 6 månader. Det finns möjlighet till förlängning av uppdragsperioden. Tjänstgöringsgraden är på 100% med undantag för semestertider och arbetet sker i kundens lokaler i centrala Gävle, distansarbete är inte möjligt. Dina arbetsuppgifter

Självständigt arbete utifrån riktlinjer och praxis


Utarbeta förslag, exempelvis beslutsunderlag


Planera och följa upp ärenden


Utreda, granska och handlägga ärenden, samt fatta beslut i enklare ärenden


Analysera och utvärdera arbetsuppgifter och projekt


Arbete av utredande och/eller samordnande karaktär


Avrapportera utrednings resultat och ge förslag på beslut


Genomföra och följa upp aktiviteter


Arbete med kontorsservice/internservice


Handlägga felanmälan i lokalerna och rapportera till förvaltare


Hantering av post- och paket inklusive REKpost


Kontrollera inpassering och ta emot besökare i receptionen


Dokumentera åtgärder


Dina kvalifikationer

Högskoleutbildning eller likvärdig utbildning inom aktuellt område och minst tre (3) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete


Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt


Kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som i skrift


Meriterande 

Erfarenhet av arbete med ärendehanteringssystemet Servicenow


Erfarenhet av att arbeta med fakturahantering, inklusive granskning av fakturor


Vad vi erbjuder dig
Som konsult hos Bemannia får du:
En nära kontakt med din konsultchef Möjlighet till fler spännande uppdrag Erfarenhet på lärorika arbetsplatser där din kompetens gör skillnad Trygga anställningsvillkor
Läs mer om hur det är att vara konsult hos oss här: Att jobba som konsult via Bemannia
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 19 januari 2026.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Annelie Hammarborg [email protected]
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 072 169 30 00
 Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2022 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år. Visa mindre

Kundservicemottagare i Gävle

Är du en serviceinriktad och kommunikativ person som trivs med att arbeta med människor? Varmt välkommen med din ansökan till vårt konsultuppdrag som kundservicemottagare i Gävle! Om uppdraget Vi söker 3st kundservicemedarbete för ett konsultuppdrag hos vår kund i Gävle. Uppdraget behöver startas tidigt i januari 2026. Man kommer att schemaläggas enligt 7-15:30 eller 7:30-16:00. Det kommer inte finnas möjlighet till distansarbete utan allt arbete sker på... Visa mer
Är du en serviceinriktad och kommunikativ person som trivs med att arbeta med människor? Varmt välkommen med din ansökan till vårt konsultuppdrag som kundservicemottagare i Gävle!
Om uppdraget
Vi söker 3st kundservicemedarbete för ett konsultuppdrag hos vår kund i Gävle. Uppdraget behöver startas tidigt i januari 2026. Man kommer att schemaläggas enligt 7-15:30 eller 7:30-16:00. Det kommer inte finnas möjlighet till distansarbete utan allt arbete sker på plats. Uppdraget sträcker sig till 2026-12-31 med möjlighet till förlängning i tremånadersperioder.
Detta är ett konsultuppdrag via oss på Bemmnia 
Dina arbetsuppgifter
 I rollen som kundservicemedarbetare har du daglig kontakt med kunder, bemannar reception, telefon och chattfunktion. Det är ett omväxlande arbete där det krävs att tycka om att jobba med service och vara nyfiken på sin omgivning. På ett välkomnande, omtänksamt och mänskligt sätt tar kundservicemottagaren emot ärenden och hanterar dessa inom ramarna för de rutiner och processer som gäller samtidigt som kundservicemottagaren säkerställer att hyresgästen förstått och accepterat lösningen.
Vidare kommer dina arbetsuppgifter att innebära:
Svara på allmänna frågor om uthyrning och att söka bostad
Ta emot frågor från hyresgäster, bostadssökande och andra intressenter
Ge statusinformation om pågående ärenden
Ta emot felanmälningar
Nyckel- och tagghantering
Betalningsärenden, såsom hyresbetalningar, underhåll- och tillvalsbeställningar
Skriva avtal för fordonsplatser och förråd
Uppsägningar av bostad, fordonsplats och förråda

Dina kvalifikationer Vi söker en engagerad kundservicemottagare som trivs med att arbeta med människor och har god erfarenhet av kundservice i en organisation med fokus på kundnöjdhet. Det är viktigt att du är bra på att kommunicera, lyssna och visa empati. Vi ser gärna att du är positiv, ansvarstagande och gillar att arbeta i grupp samt utstrålar glädje och engagemang i kundmötet. Övriga krav:
B-körkort
God datavana
Kunna uttrycka dig tydligt både i tal och skrift
Gymnasial utbildning eller motsvarande erfarenhet
Erfarenhet av bostadsbranschen

Meriterande 
Erfarenhet av bostadsbranschen

Vad vi erbjuder dig
Som konsult hos Bemannia får du:
En nära kontakt med din konsultchef Möjlighet till fler spännande uppdrag Erfarenhet på lärorika arbetsplatser där din kompetens gör skillnad Trygga anställningsvillkor
Läs mer om hur det är att vara konsult hos oss här: Att jobba som konsult via Bemannia
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 1 december
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Sanna Perjons, [email protected]
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på  070 884 96 00
 Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2022 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år. Visa mindre

Upphandlare till Gävle

Ansök    Nov 12    Bemannia AB (Publ.)    Upphandlare
Nu söker vi 2 stycken upphandlare med minst tre års erfarenhet av offentlig upphandling till ett längre uppdrag med varierad omfattning på distans med start omgående.  Om uppdraget Uppdraget är ett konsultuppdrag via Bemannia med start så snart som möjligt och fram till 2027-12-31.  Uppdragets omfattning kommer att variera under uppdragstiden. Du kommer att vara placerad på enhetens kontor med viss möjlighet till distansarbete.   Dina arbetsuppgifter Tj... Visa mer
Nu söker vi 2 stycken upphandlare med minst tre års erfarenhet av offentlig upphandling till ett längre uppdrag med varierad omfattning på distans med start omgående. 
Om uppdraget
Uppdraget är ett konsultuppdrag via Bemannia med start så snart som möjligt och fram till 2027-12-31.  Uppdragets omfattning kommer att variera under uppdragstiden. Du kommer att vara placerad på enhetens kontor med viss möjlighet till distansarbete.  
Dina arbetsuppgifter
Tjänsten omfattar uppgifter så som:
Genomföra och ansvara för hela upphandlingsprocesser
Hantera flera upphandlingar parallellt
Planera och organisera sitt arbete och sätta upp mål, följa upp och avsluta aktiviteter



Dina kvalifikationer
Högskoleutbildning om minst 180 hp med inriktning mot teknik, ekonomi eller juridik
 Minst 3 års erfarenhet av upphandling från offentlig verksamhet
Erfarenhet av upphandling inom offentlig sektor enligt LOU och LUK
Ska kunna arbeta i upphandlingssystemet Kommers
Mycket goda kunskaper i svenska i både tal och skrift

Vi söker dig som ha en problemlösande analytisk förmåga samt strukturerat och kvalitetsmedvetet arbetssätt. Du ska vidare kunna arbeta självständigt under hög press. Du axlar rollen genom att ha lätt för att samarbeta med kollegor och andra externa samarbetspartners. Du har ett flexibelt tankesätt för att snabbt kunna anpassa sig efter ändrade omständigheter.


Vad vi erbjuder dig
Som konsult hos Bemannia får du:
En nära kontakt med din konsultchef Möjlighet till fler spännande uppdrag Erfarenhet på lärorika arbetsplatser där din kompetens gör skillnad Trygga anställningsvillkor
Läs mer om hur det är att vara konsult hos oss här: Att jobba som konsult via Bemannia
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 19/11.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Anna Radhe, [email protected]
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 0708934700.
 Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2022 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år. Visa mindre

Upphandlare

Ansök    Nov 12    Bemannia AB (Publ.)    Upphandlare
Nu söker vi upphandlare till södra norrland. Om uppdraget Uppdraget ska starta  i april 2026 och avtalstiden är 24 månader. Uppskattad tid för uppdraget är 800 timmer under perioden. Uppdraget kan till stor del utföras på distans. Dina arbetsuppgifter Du kommer att upphandla ett nytt trafikavtal för en större stad i regionen. Upphandlingen görs i samråd mellan trafikavdelningen, inköpsavdelningen och övriga aktuella stödverksamheter. Dina kvalifika... Visa mer
Nu söker vi upphandlare till södra norrland.
Om uppdraget
Uppdraget ska starta  i april 2026 och avtalstiden är 24 månader. Uppskattad tid för uppdraget är 800 timmer under perioden. Uppdraget kan till stor del utföras på distans.
Dina arbetsuppgifter
Du kommer att upphandla ett nytt trafikavtal för en större stad i regionen. Upphandlingen görs i samråd mellan trafikavdelningen, inköpsavdelningen och övriga aktuella stödverksamheter.


Dina kvalifikationer
Ha dokumenterad erfarenhet av att självständigt genomfört minst 20 stycken offentliga upphandlingar över tröskelvärdet enligt upphandlingslagstiftningen.
Vara behjälplig att genomföra sekretessprövning enligt OSL.
Ha god teoretisk och praktisk kunskap om olika upphandlingsförfaranden och dess arbetssätt.
Ha god erfarenhet av att självständigt projektleda upphandlingar och dess arbetsgrupper genom hela upphandlingsprocessen.
Ha kompetens och erfarenhet om olika affärsmodeller och föreslå lämpliga val för aktuell upphandling (ex delområden, antal leverantörer, anpassa kravställningen, ramavtal eller kontrakt etc.).
 Ha ett konsultativt arbetssätt i komplicerade upphandlingsfrågor.
Kunna föredra upphandlingsrelaterade frågor för exempelvis styrgrupper och politiker.
Ha god kunskap om gällande lagstiftning som kan påverka upphandlingsföremålet.
Ha genomfört minst två upphandlingar av busskollektivtrafik de senaste 5 åren. Upphandlingarna ska vardera omfatta minst 100 miljoner/år.
Ha genomfört minst fem upphandlingar med förhandlat förfarande med föregående annonsering.
Ha god erfarenhet av att självständigt projektleda upphandlingar och dess arbetsgrupper genom hela upphandlingsprocessen.
Ha god förmåga att anpassa sitt arbete till Regionens strategi och underlag.
Ha god kunskap om och tillämpning av gällande lagstiftning som är aktuell inom upphandling av kollektivtrafik.

Vad vi erbjuder dig
Som konsult hos Bemannia får du:
En nära kontakt med din konsultchef Möjlighet till fler spännande uppdrag Erfarenhet på lärorika arbetsplatser där din kompetens gör skillnad Trygga anställningsvillkor
Läs mer om hur det är att vara konsult hos oss här: Att jobba som konsult via Bemannia
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 251124
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Jan Snellman, [email protected]
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 072-194 5000
 Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2022 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år. Visa mindre

Arkivassistent sökes till myndighet i Gävle

Ansök    Jul 28    Bemannia AB (Publ.)    Arkivassistent
Har du tidigare erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter och letar efter ett nytt spännande uppdrag? Välkommen med din ansökan. Om uppdraget Vi söker en arkivassistent för ett konsultuppdrag på en myndighet i Gävle. Uppdraget förväntas starta så snart som möjligt och pågår fram till 30 september 2025. Du arbetar heltid på plats på kundens kontor i Gävle under kontorstider. Inför start kommer en UC-kontroll genomföras. Dina arbetsuppgifter Som arki... Visa mer
Har du tidigare erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter och letar efter ett nytt spännande uppdrag? Välkommen med din ansökan.
Om uppdraget
Vi söker en arkivassistent för ett konsultuppdrag på en myndighet i Gävle. Uppdraget förväntas starta så snart som möjligt och pågår fram till 30 september 2025. Du arbetar heltid på plats på kundens kontor i Gävle under kontorstider. Inför start kommer en UC-kontroll genomföras.
Dina arbetsuppgifter
Som arkivassistent kommer du att arbeta med rensning och utsortering av arkiv. Du kommer även att förbereda inför gallring av handlingar.
Vidare kommer du att:
Gå igenom pappersakter
Gå igenom fysiska handlingar för utsortering av bevarandehandlingar
Gallra arkiv Dina kvalifikationer
Fullständig gymnasieexamen
Erfarenhet från minst ett års arbete med administrativa arbetsuppgifter
Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
Erfarenhet av att använda ärendehanteringssystem
God förmåga att kommunicera på svenska i tal och skrift

Vad vi erbjuder dig
Som konsult hos Bemannia får du:
En nära kontakt med din konsultchef Möjlighet till fler spännande uppdrag Erfarenhet på lärorika arbetsplatser där din kompetens gör skillnad Trygga anställningsvillkor
Läs mer om hur det är att vara konsult hos oss här: Att jobba som konsult via Bemannia
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 2025-08-08.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Julia Aldén, [email protected].
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 073-746 37 00.
 Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2022 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år. Visa mindre

Arkivassistent sökes till myndighet i Gävle

Ansök    Maj 8    Bemannia AB (Publ.)    Arkivassistent
Har du tidigare erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter och letar efter ett nytt spännande uppdrag? Välkommen med din ansökan.  Om uppdraget Vi söker en arkivassistent för ett konsultuppdrag på en myndighet i Gävle. Uppdraget förväntas starta 19 maj 2025 och pågår fram till 30 september 2025. Du arbetar heltid på plats på kundens kontor i Gävle under kontorstider. Inför start kommer en UC-kontroll genomföras. Dina arbetsuppgifter Som arkivassiste... Visa mer
Har du tidigare erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter och letar efter ett nytt spännande uppdrag? Välkommen med din ansökan. 
Om uppdraget
Vi söker en arkivassistent för ett konsultuppdrag på en myndighet i Gävle. Uppdraget förväntas starta 19 maj 2025 och pågår fram till 30 september 2025. Du arbetar heltid på plats på kundens kontor i Gävle under kontorstider. Inför start kommer en UC-kontroll genomföras.
Dina arbetsuppgifter
Som arkivassistent kommer du att arbeta med rensning och utsortering av arkiv. Du kommer även att förbereda inför gallring av handlingar. 
Vidare kommer du att: 
Gå igenom pappersakter
Gå igenom fysiska handlingar för utsortering av bevarandehandlingar 
Gallra arkiv

Dina kvalifikationer
Fullständig gymnasieexamen
Erfarenhet från minst ett års arbete med administrativa arbetsuppgifter
Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
Erfarenhet av att använda ärendehanteringssystem

Vad vi erbjuder dig
Som konsult hos Bemannia får du:
En nära kontakt med din konsultchef Möjlighet till fler spännande uppdrag Erfarenhet på lärorika arbetsplatser där din kompetens gör skillnad Trygga anställningsvillkor
Läs mer om hur det är att vara konsult hos oss här: Att jobba som konsult via Bemannia
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 2025-05-16.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Julia Aldén, [email protected]
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 073-746 37 00.
 Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år. Visa mindre

Systemförvaltare till Gävle

Ansök    Maj 13    Bemannia AB (Publ.)    Systemförvaltare
Har du erfarenhet av att arbeta i en organisation där du sätter kunden i fokus? Ansök redan idag!   Om uppdraget Vi söker nu en kompetent och driven systemvetare till en av våra kunder i Gävle. Uppdraget är på heltid och sker med start omgående och sträcker sig t.o.m. 2026-08-31 med möjlighet till förlängning. Besked om förlängning lämnas senast 2 månader innan uppdragets sluttid.   I rollen som systemförvaltare ser vi att du är öppen och positiv som pe... Visa mer
Har du erfarenhet av att arbeta i en organisation där du sätter kunden i fokus? Ansök redan idag!  
Om uppdraget
Vi söker nu en kompetent och driven systemvetare till en av våra kunder i Gävle. Uppdraget är på heltid och sker med start omgående och sträcker sig t.o.m. 2026-08-31 med möjlighet till förlängning. Besked om förlängning lämnas senast 2 månader innan uppdragets sluttid.  
I rollen som systemförvaltare ser vi att du är öppen och positiv som person och tycker om att arbeta i grupp. Du är även ansvarstagande och kan självständigt se vilka behov som finns på arbetsplatsen samt har ett gott bemötande mot kunder. 
Dina arbetsuppgifter
Administration och registervård av fysiska nycklar, låssystem/taggar i bolagets bestånd.
Hantering av felanmälningar kopplat till Fastighets IT inklusive first line support till Kundcenter och andra avdelningar.
Driva mindre projekt inom mekaniska låssystem och passersystem.
Beställning och fakturahantering avseende hårdvara relaterad till fastighets IT-området.
Stöd till byggprojektledare gällande bygg- och underhållsprojekt där projektering av fastighets IT ingår.
Delta i IT-projekt som sakkunnig inom området fastighets IT.

Dina kvalifikationer
Ha god kunskap i att administrera och utföra registervård i mjukvara till passagesystem och i övergripande tagghanteringssystem som hanterar behörigheter och entreprenörsaccesser till passerkort.
Erfarenhet av fastighetsnära system/IoT/bredband/nätverk är meriterande och även kunskap och erfarenhet om mekaniska låssystem samt Passersystem av fabrikaten Aptus, ARX, RCO, Salto
Gymnasial utbildning eller motsvarande erfarenhet som bedöms likvärdig
Mycket god datavana
Kunden lägger stor vikt på personliga egenskaper 

Meriterande 
B-körkort är önskvärt
Har erfarenhet av bostadsbranschen

Vad vi erbjuder dig
Som konsult hos Bemannia får du:
En nära kontakt med din konsultchef Möjlighet till fler spännande uppdrag Erfarenhet på lärorika arbetsplatser där din kompetens gör skillnad Trygga anställningsvillkor
Läs mer om hur det är att vara konsult hos oss här: Att jobba som konsult via Bemannia
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 2025-05-20. 
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Amanda Chamoon, [email protected]
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 072 170 40 00. 
 Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år. Visa mindre

IT-supporttekniker till kund i Gävle

Vill du ha en varierande roll som It-tekniker och IT-support? Skicka in din ansökan redan idag! Om uppdraget Vi söker nu en IT-supporttekniker till vår kund i Gävle. Uppdraget beräknas starta 1 augusti 2025 och pågå fram till och med 10 oktober 2025, med en möjlighet till förlängning. Tjänstgöringsgraden är på 100 % och arbetet utförs under kontorstider arbetstid är schemalagd kl. 8-17 vardagar, med lunch kl. 12-13. Under juni-augusti gäller arbetstid kl... Visa mer
Vill du ha en varierande roll som It-tekniker och IT-support? Skicka in din ansökan redan idag!
Om uppdraget
Vi söker nu en IT-supporttekniker till vår kund i Gävle. Uppdraget beräknas starta 1 augusti 2025 och pågå fram till och med 10 oktober 2025, med en möjlighet till förlängning. Tjänstgöringsgraden är på 100 % och arbetet utförs under kontorstider arbetstid är schemalagd kl. 8-17 vardagar, med lunch kl. 12-13. Under juni-augusti gäller arbetstid kl. 08-16. Arbetet sker på plats i kundens lokaler i Gävle.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som IT-supporttekniker kommer dina främsta arbetsuppgifter innefatta främst 1:a linjes support med arbetsuppgifter att registrera/hantera/lösa ärenden, teknisk felsökning, ge support/handhavandestöd samt hantera beställningar. Ärenden kommer in främst via telefon men även via epost och våra e-tjänster. Att trivas med att möta kunder och ge support via telefon är därför en förutsättning i uppdraget. Vi har som mål att lösa merparten av våra ärenden i den första kundkontakten vilket innebär krav på god teknisk kompetens och förmåga att hantera supportärenden av olika karaktär. Tekniska supportärenden som löses i 1:a linjen är ofta klientrelaterade och hanteras vid behov via fjärrstyrning t ex problem med specifika program, behörigheter, nätverk,Windows11, M365, MS Outlook, MS Teams, datorer, Ipads, telefoni. Beställningar att hantera kan vara till exempel hårdvara, mjukvara, behörigheter.


Dina kvalifikationer
Lägst 3-årig gymnasieutbildning med IT-teknisk inriktning eller liknande utbildning alternativt motsvarande kompetens via arbetslivserfarenhet
Minst 1 års dokumenterad erfarenhet av arbete inom IT-support via telefon (1:a linje) i större organisation
Har visat på förmåga att utföra arbete inom IT-support med hög kundnöjdhet
Vana av att arbeta med ärendehantering i ärendehanteringssystem
Goda kunskaper i Microsoft operativsystem för arbete som supporttekniker (win11)
Goda kunskaper i Microsoft 365, MS Outlook samt MS Teams för arbete som supporttekniker
Kunskap i behörighetsadministration i Active Directory (AD) med komplexare struktur (grupper)
Kunskap för utskick av applikationer och upplägg av datorobjekt i Microsoft Intune
God kommunikativ förmåga att uttrycka sig väl i tal och skrift på svenska utifrån rollen som IT-supporttekniker
Kunna lämna 2 referenser från de senaste två (2) åren och från ett liknande uppdrag

Vad vi erbjuder dig
Som konsult hos Bemannia får du:
En nära kontakt med din konsultchef Möjlighet till fler spännande uppdrag Erfarenhet på lärorika arbetsplatser där din kompetens gör skillnad Trygga anställningsvillkor
Läs mer om hur det är att vara konsult hos oss här: Att jobba som konsult via Bemannia
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 24 juni 
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Sanna Perjons, [email protected].
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 070-884 96 00.
 Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2022 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år. Visa mindre

Kundservicemottagare i Gävle

Är du en serviceinriktad och kommunikativ person som trivs med att arbeta med människor? Varmt välkommen med din ansökan till vårt konsultuppdrag som kundservicemottagare i Gävle! Om uppdraget Vi söker en kundservicemottagare för ett konsultuppdrag hos vår kund i Gävle. Uppdraget är med start omgående och du kommer att schemaläggas enligt 07:00-15:30 eller 07:30-16:00. Det kommer inte finnas möjlighet till distansarbete utan allt arbete sker på plats. Upp... Visa mer
Är du en serviceinriktad och kommunikativ person som trivs med att arbeta med människor? Varmt välkommen med din ansökan till vårt konsultuppdrag som kundservicemottagare i Gävle!
Om uppdraget
Vi söker en kundservicemottagare för ett konsultuppdrag hos vår kund i Gävle. Uppdraget är med start omgående och du kommer att schemaläggas enligt 07:00-15:30 eller 07:30-16:00. Det kommer inte finnas möjlighet till distansarbete utan allt arbete sker på plats. Uppdraget sträcker sig till 2025-12-31 med möjlighet till förlängning i tremånadersperioder. Dina arbetsuppgifter
Vi söker en kundservicemottagare som trivs med att ha daglig kontakt med kunder och hantera ärenden via reception, telefon och chatt. Du kommer att arbeta i en omväxlande och serviceinriktad roll där du säkerställer att hyresgäster och bostadssökande får rätt hjälp på ett omtänksamt och professionellt sätt. Vi värdesätter ett varmt bemötande och att våra kunder känner sig hörda och sedda. Som kundservicemottagare är du en viktig del av vårt team och ansvarar för att leverera service av hög kvalitet, alltid med fokus på tillgänglighet och tydlig kommunikation.
Kundservicemottagarens huvudsakliga arbetsuppgifter är:
Svara på allmänna frågor om uthyrning och att söka bostad
Ta emot frågor från hyresgäster, bostadssökande och andra intressenter
Ge statusinformation om pågående ärenden
Ta emot felanmälningar
Nyckel- och tagghantering
Betalningsärenden, såsom hyresbetalningar, underhåll- och tillvalsbeställningar
Skriva avtal för fordonsplatser och förråd
Uppsägningar av bostad, fordonsplats och förråd

Dina kvalifikationer
Vi söker en engagerad kundservicemottagare som trivs med att arbeta med människor och har god erfarenhet av kundservice i en organisation med fokus på kundnöjdhet. Det är viktigt att du är bra på att kommunicera, lyssna och visa empati. Vi ser gärna att du är positiv, ansvarstagande och gillar att arbeta i grupp samt utstrålar glädje och engagemang i kundmötet.
Övriga krav:
B-körkort
God datavana
Kunna uttrycka dig tydligt både i tal och skrift
Gymnasial utbildning eller motsvarande erfarenhet

Meriterande
Erfarenhet av bostadsbranschen

Vad vi erbjuder dig
Som konsult hos Bemannia får du:
En nära kontakt med din konsultchef Möjlighet till fler spännande uppdrag Erfarenhet på lärorika arbetsplatser där din kompetens gör skillnad Trygga anställningsvillkor
Läs mer om hur det är att vara konsult hos oss här: Att jobba som konsult via Bemannia
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 2 april.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Pernilla Gärdén, [email protected]
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 0172-175 40 00.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år. Visa mindre

Kundservicemottagare i Gävle

Vill du ge Gävles hyresgäster förstklassig service? Vi söker en kommunikativ och serviceinriktad kundservicemottagare. Är du ansvarstagande och bra på att kommunicera? Då är detta rollen för dig! Om uppdraget Vi söker en kundservicemottagare för ett konsultuppdrag i Gävle. Uppdraget är med start omgående och pågår fram till 31 december 2025 med möjlighet till förlängning i tremånadersperioder. Du arbetar på deltid (50%) och det finns möjlighet till dista... Visa mer
Vill du ge Gävles hyresgäster förstklassig service? Vi söker en kommunikativ och serviceinriktad kundservicemottagare. Är du ansvarstagande och bra på att kommunicera? Då är detta rollen för dig! Om uppdraget
Vi söker en kundservicemottagare för ett konsultuppdrag i Gävle. Uppdraget är med start omgående och pågår fram till 31 december 2025 med möjlighet till förlängning i tremånadersperioder. Du arbetar på deltid (50%) och det finns möjlighet till distansarbete i överenskommelse med närmsta chef. Dina arbetsuppgifter
Administrera och hantera tillträde till lägenheter för mindre projekt som OVK-besiktningar och injusteringar.
Skicka ut brev, sms och telefonsamtal för att säkerställa tillträde till lägenheter.
Kommunicera effektivt med hyresgäster via telefon och e-post.
Ge ett gott bemötande och säkerställa att hyresgäster känner sig hörda och sedda.
Samarbeta med kundserviceteamet och andra avdelningar för att uppnå en hög servicenivå.
Hantera inkommande ärenden och förfrågningar från hyresgäster och bostadssökande.
Arbeta med tillgänglighet och service för att skapa en bra kundupplevelse.

Dina kvalifikationer

I denna roll behöver du vara en person som tycker om att arbeta med människor och har god kunskap om kundservice. Du har erfarenhet av att jobba i en organisation som sätter kunden i fokus, och har förmågan att kommunicera, lyssna och visa empati, oavsett om du möter hyresgäster via telefon eller e-post. Du ska utstråla glädje, enkelhet och engagemang i kundmötet och kunna uttrycka dig tydligt både i tal och skrift. För att lyckas i rollen är du öppen, positiv och trivs med att arbeta i grupp. Du är ansvarstagande och kan självständigt identifiera och utföra de uppgifter som behöver göras.
Gymnasial utbildning eller motsvarande erfarenhet.
B-körkort.
God datavana.
Kunna uttrycka dig tydligt både i tal och skrift.
Erfarenhet av liknande arbete.

Meriterande
Erfarenhet av bostadsbranschen.

Vad vi erbjuder dig
Som konsult hos Bemannia får du:
En nära kontakt med din konsultchef Möjlighet till fler spännande uppdrag Erfarenhet på lärorika arbetsplatser där din kompetens gör skillnad Trygga anställningsvillkor
Läs mer om hur det är att vara konsult hos oss här: Att jobba som konsult via Bemannia
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 10 april.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Madeleine Matrell, [email protected].
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08 45 30 00.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år. Visa mindre

Handläggare till internservice

Har du förmågan att arbeta självständigt och ta ansvar för att driva processer framåt? Då kan detta vara rätt roll för dig! Vi söker en driven person som vill bidra till ett effektivt och välfungerande arbetsflöde på en myndighet. Om uppdraget Vi söker en handläggare till internservice för ett konsultuppdrag på en myndighet under Finansdepartementet. Uppdraget beräknas starta omgående och pågår i 6 månader med chans till förlängning. Uppdraget är på helt... Visa mer
Har du förmågan att arbeta självständigt och ta ansvar för att driva processer framåt? Då kan detta vara rätt roll för dig! Vi söker en driven person som vill bidra till ett effektivt och välfungerande arbetsflöde på en myndighet. Om uppdraget
Vi söker en handläggare till internservice för ett konsultuppdrag på en myndighet under Finansdepartementet. Uppdraget beräknas starta omgående och pågår i 6 månader med chans till förlängning. Uppdraget är på heltid och du arbetar på plats på kundens kontor i Gävle under kontorstider. Detta är ett konsultuppdrag via Bemannia. Dina arbetsuppgifter
Självständigt arbete utifrån riktlinjer och praxis
Utarbeta förslag, exempelvis beslutsunderlag
Planera och följa upp ärenden
Utreda, granska och handlägga ärenden samt fatta beslut i enklare ärenden
Analysera och utvärdera arbetsuppgifter och projekt
Arbete av utredande och/eller samordnande karaktär
Arbete med kontorsservice/internservice
Handlägga felanmälan i lokalerna och rapportera till förvaltare
Hantering av post och paket inklusive REK post
Kontrollera inpassering och ta emot besökare i receptionen

Dina kvalifikationer
I denna roll behöver du vara drivande och målmedveten, med förmåga att leverera inom deadlines och arbeta självständigt. Du ska bygga och underhålla ett nätverk av relevanta intressenter och effektivt samarbeta för att driva arbetet framåt.
För att lyckas krävs stark analytisk förmåga, överblick och en vilja att föreslå och implementera förbättringar. Noggrannhet och kvalitetsmedvetenhet är viktigt och du bör alltid sträva efter att leveranser stämmer med beställningar och att uppnå hög kundnöjdhet.
Gymnasium eller likvärdig utbildning inom relevant område
Minst 4 års arbetslivserfarenhet från liknande arbete
Kunskaper i MS Office eller likvärdigt
Kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl tal som skrift
Grundkunskaper i ärendehanteringssystem

Meriterande
Erfarenhet av arbete med ärendehanteringssystemet
Erfarenhet av att arbeta med fakturahantering

Vad vi erbjuder dig
Som konsult hos Bemannia får du:
En nära kontakt med din konsultchef Möjlighet till fler spännande uppdrag Erfarenhet på lärorika arbetsplatser där din kompetens gör skillnad Trygga anställningsvillkor
Läs mer om hur det är att vara konsult hos oss här: Att jobba som konsult via Bemannia
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 2 april.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Madeleine Matrell, [email protected].
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08 45 30 00.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år. Visa mindre

Rekond- och tvättmedarbetare till Gävle

Ansök    Dec 3    Bemannia AB (Publ.)    Diversearbetare
Har du tidigare arbetat med utförande av fordonstvätt och rekonditionering samt ansvarat för kontroller och transporter av fordon? Då har vi det perfekta uppdraget för dig! Om uppdraget Till vår kund i Gävle söker vi 3 rekond- och tvättmedarbetare. Rolleninnebär utförande av fordonstvätt och rekonditionering samt ansvar över kontroller och transporter av fordon. Uppdraget beräknasstarta 15e november och pågåi 6 månader, med möjlighet tillupp till 6 månader... Visa mer
Har du tidigare arbetat med utförande av fordonstvätt och rekonditionering samt ansvarat för kontroller och transporter av fordon? Då har vi det perfekta uppdraget för dig!
Om uppdraget
Till vår kund i Gävle söker vi 3 rekond- och tvättmedarbetare. Rolleninnebär utförande av fordonstvätt och rekonditionering samt ansvar över kontroller och transporter av fordon.
Uppdraget beräknasstarta 15e november och pågåi 6 månader, med möjlighet tillupp till 6 månaders förlängning.Arbetstiden är dagtid, mellan 07:00–16:00.
Dina arbetsuppgifter
Rollen innebär utförande av fordonstvätt och rekonditionering samt ansvar över kontroller samt transporter av fordon. Du kommer även att hämta och lämna fordon för exempelvis däckbyte samtutföra enklare underhållsuppgifter på bilar

Dina kvalifikationer
Tidigare erfarenhet av arbete inom rekonditionering och fordonstvätt
Flytande svenska i tal och skrift, för att kunna kommunicera och förstå instruktioner
God social förmåga för att kunna samarbeta med kollegor och kunder
Lokal kännedom om Gävle med omnejd är meriterande för att underlätta transporter


Meriterande:
• Tekniskt kunnande på fordon, vilket innebär att du kan utföra enklare underhåll som att kalibrera alkolås, fylla på vätskor, byta torkarblad och glödlampor • Erfarenhet av enklare bilservice och underhåll är en fördel

Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 5 december.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare,Sanna Perjons, [email protected].
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på070 884 96 00.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år. Visa mindre

Uthyrningschef till Bostadsbolag i Gävle

Är du en erfaren ledare med ett genuint intresse för uthyrning och utveckling? Vår kund söker nu en interimchef till sin Uthyrningsavdelning. Här får du chansen att coacha ett engagerat team, utveckla arbetssätt och bidra till en bättre boendemiljö – allt i en organisation där trivsel och värderingar står i fokus. Om uppdraget Vi söker nu en interimchef till vår kunds Uthyrningsavdelning. Uppdraget är på heltid (100%) och förväntas pågå i 6 månader, med st... Visa mer
Är du en erfaren ledare med ett genuint intresse för uthyrning och utveckling? Vår kund söker nu en interimchef till sin Uthyrningsavdelning. Här får du chansen att coacha ett engagerat team, utveckla arbetssätt och bidra till en bättre boendemiljö – allt i en organisation där trivsel och värderingar står i fokus.
Om uppdraget
Vi söker nu en interimchef till vår kunds Uthyrningsavdelning. Uppdraget är på heltid (100%) och förväntas pågå i 6 månader, med start enligt överenskommelse och möjlighet till förlängning. Arbetet sker huvudsakligen på plats i kundens lokaler i centrala Gävle, men distansarbete kan förekomma i samråd med den tillförordnade chefen för Kundcentrum, som du kommer att rapportera till.
Vår kund är ett stort bostadsbolag inom allmännyttan med många bostäder runt om i Gävle.Med över hundra års erfarenhet har de bidragit till en bra livsmiljö för Gävleborna och fortsätter att arbeta för att säkra framtidens bostäder och bidra till stadens utveckling. Ta chansen att vara en del av detta och bidra med din chefsexpertis!
Dina arbetsuppgifter
Som chef för Uthyrningen hos vår kund har du en nyckelroll i att stötta och coacha dina medarbetare i arbetet med att hyra ut hyresobjekt, såsom hyresbostäder, studentbostäder, andra särskilda boendeformer samt fordonsplatser. Arbetet sker på ett professionellt och konsekvent sätt, i enlighet med kundens uthyrningspolicy och regler.
I rollen som chef leder du utifrån vår kunds värderingar och fungerar som en förebild för både medarbetare och kollegor. Du har en tydlig och konstruktiv kommunikationsstil och bidrar aktivt till att utveckla verksamheten och förbättra arbetssätt i samarbete med dina medarbetare och kollegor.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Uthyrning, coachning och ledning av personal inom uthyrningsavdelningen
Förvaltning och utveckling av uthyrningsprocesserna
Mätning och övervakning av uthyrningsprocesserna för att säkerställa effektivitet och resultat. Detta skeri samarbete med närmaste medarbetare och överliggande chef i linjen

Ansvarsområden:
Operativt ansvar för verksamhet, ekonomi och personal inom den egna avdelningen
Övergripande ansvar för avdelningens verksamhetsplanering
Bidrar till att nå bolagets mål som de är beskrivna i affärsplanens sju färdplaner.



Dina kvalifikationer
Har lång erfarenhet av uthyrning och att leda arbete inom området
Är strukturerad, prestigelös och målmedveten
Har förmåga att sätta upp mål och mätmetoder samt analysera resultat för att utveckla processer
God administrativ vana
Goda kunskaper inom IT-system via både dator, telefon och surfplatta
B-körkort

Den vi söker har en gedigen bakgrund inom uthyrning och erfarenhet av att leda denna typ av arbete som chef. Du är en kommunikativ, strukturerad och prestigelös ledare som inspirerar dina medarbetare att känna sig hemma – oavsett om det handlar om framgångar eller utmaningar.
För att lyckas som chef för Uthyrningen är det viktigt att du är utåtriktad och har ett genuint intresse för uthyrningsfrågor. Du förstår vikten av att sätta tydliga mål och mätmetoder för uthyrningsprocesser och har förmågan att analysera resultatet av dessa för att driva utveckling.
Meriterande
Högskoleutbildning eller motsvarande

Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 10/1-2025.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Anna Radhe, [email protected]
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 0708934700

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år. Visa mindre

Rekond- och tvättmedarbetare till Gävle

Har du tidigare arbetat med utförande av fordonstvätt och rekonditionering samt ansvarat för kontroller och transporter av fordon? Då har vi det perfekta uppdraget för dig! Om uppdraget Till vår kund i Gävle söker vi en rekond- och tvättmedarbetare. Rollen innebär utförande av fordonstvätt och rekonditionering samt ansvar över kontroller och transporter av fordon. Uppdraget beräknas starta omgående och pågå i ungefär 5 månader, med möjlighet till upp till ... Visa mer
Har du tidigare arbetat med utförande av fordonstvätt och rekonditionering samt ansvarat för kontroller och transporter av fordon? Då har vi det perfekta uppdraget för dig!
Om uppdraget
Till vår kund i Gävle söker vi en rekond- och tvättmedarbetare. Rollen innebär utförande av fordonstvätt och rekonditionering samt ansvar över kontroller och transporter av fordon.
Uppdraget beräknas starta omgående och pågå i ungefär 5 månader, med möjlighet till upp till 6 månaders förlängning. Arbetstiden är dagtid, mellan kl. 07:00–16:00.
Dina arbetsuppgifter
Rollen innebär utförande av fordonstvätt och rekonditionering samt ansvar över kontroller samt transporter av fordon. Du kommer även att hämta och lämna fordon för exempelvis däckbyte samt utföra enklare underhållsuppgifter på bilar.

Dina kvalifikationer
Tidigare erfarenhet av arbete inom rekonditionering och fordonstvätt
Flytande svenska i tal och skrift, för att kunna kommunicera och förstå instruktioner
God social förmåga för att kunna samarbeta med kollegor och kunder
Lokal kännedom om Gävle med omnejd är meriterande för att underlätta transporter

Meriterande
Tekniskt kunnande på fordon, vilket innebär att du kan utföra enklare underhåll som att kalibrera alkolås, fylla på vätskor, byta torkarblad och glödlampor• Erfarenhet av enklare bilservice och underhåll är en fördel

Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 2025-02-04.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Nadine Ayarioch [email protected].
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på 070 842 03 00.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år. Visa mindre

Enhetschef

Nu söker vi en vikarierande enhetschef till Gavle fastigheter till ett långt deltidsuppdrag. Om uppdraget Uppdraget är på deltid (60%) och arbetet ska till största delen utföras på plats. Distansarbete sker i överenskommelse med avdelningschef. Beräknad start 250224 och väntas pågå till 260116. Dina arbetsuppgifter Enheten består av 14 medarbetare, samtliga specialister inom energi, mark och utemiljö, miljö och klimat, VVS, fastighetsautomation, el, säker... Visa mer
Nu söker vi en vikarierande enhetschef till Gavle fastigheter till ett långt deltidsuppdrag.
Om uppdraget
Uppdraget är på deltid (60%) och arbetet ska till största delen utföras på plats. Distansarbete sker i överenskommelse med avdelningschef. Beräknad start 250224 och väntas pågå till 260116.
Dina arbetsuppgifter

Enheten består av 14 medarbetare, samtliga specialister inom energi, mark och utemiljö, miljö och klimat, VVS, fastighetsautomation, el, säkerhet, brand, byggnadsinformation och social hållbarhet.
Enhetschefen ska leda, samordna och följa upp den dagliga operativa verksamheten med fokus på medarbetare och bolagets uppställda mål. Uppdraget innebär verksamhets-, resultat- och budget- samt personalansvar.
Enhetschefen ska utveckla enhetens verksamhet så att den bedrivs säkert, effektivt samt med rätt kvalitet. Enhetschefen samarbetar med övriga enhetschefer inom Fastighetsavdelningen och Planerings- och projektavdelningen och jobbar nära avdelningschefen för att säkerställa utveckling av fastighetsbeståndet.

Leda och stödja medarbetarna inom de olika specialistområdena.
Ansvar för att aktivt arbeta med enhetens löpande verksamhet.
Driva utveckling inom enhetens uppdrag och leda arbetet att ta fram strategier för utveckling av bolagets fastighetsbestånd.
Säkerställa processer inom enheten samt med övriga avdelningar.
Arbeta med resursplanering.
Ansvar för att aktivt arbeta med enhetens löpande verksamhet, målsättningar, uppföljning, kvalitet, utveckling och effektivisering.
Ansvar för att enheten följer bolagets kvalitets- och miljösystem samt att bidra i utvecklingen av system som enheten nyttjar.
Stödja avdelningschef inom verksamhetsområdet.
Omvärldsbevakning.


Dina kvalifikationer
Minst 3-årig akademisk examen (180 p) inom fastighetsekonomi eller inom relevant ingenjörsområde.
Bred och djup teoretiskt och praktisk kunskap inom de områden som omfattar enhetens arbetsområden så som juridik, ekonomi, byggteknik, upphandling, förhandlingsteknik.
Mycket god analytisk förmåga och kan omsätta analyser till strategier och beslut.
Goda kunskaper inom IT-området samt fallenhet och intresse för administrativt arbete.
Erfarenhet av personalansvar med arbetsledande position.
Förmåga att leda och följa upp - Anger riktningen för verksamheten och klargör målen och varför de är viktiga. Sätter normer för lämpligt beteende utifrån gällande styrdokument och föregår med gott exempel. Motiverar medarbetare, delegerar och ger dem befogenheter. Ger medarbetare råd, stöd och möjligheter till utveckling.
Förmåga att besluta och ta initiativ - Fattar tydliga beslut även om de är svåra och tar ansvar för dessa.
Förmåga att se saker ur ett helhetsperspektiv - Genom att knyta samman frågor som rör enhetens verksamhet, ekonomi och kvalitet.
Förmåga att kommunicera framgångsrikt - Kommunicerar kontinuerligt och förklarar orsakerna till olika beslut. Underbygger argument med fakta. Kan samtala/agera framgångsrikt både i större och mindre sammanhang. Bra på att skapa en öppen dialog. Kan knyta kontakter inom och utom kommunkoncernen.
Förmåga att upprätthålla etik och värderingar - Är lojal mot fattade beslut. Agerar med integritet. Främjar och försvarar likabehandling.
Förmåga att leverera resultat och uppfylla kundförväntningar - Fokuserar på kundbehov och kundtillfredsställelse. Uppnår genomgående uppsatta mål. Säkerställer och upprätthåller kvalitet och produktivitet. Arbetar på ett systematiskt, metodiskt och förtroendeskapande sätt.


Meriterande

All erfarenhet av branchnära verksamheter är meriterande.

Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 241126.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Jan Snellman, [email protected]
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på 072-194 5000
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år. Visa mindre

Rekond- och tvättmedarbetare till Gävle

Ansök    Okt 17    Bemannia AB (Publ.)    Diversearbetare
Har du tidigare arbetat med utförande av fordonstvätt och rekonditionering samt ansvarat för kontroller och transporter av fordon? Då har vi det perfekta uppdraget för dig! Om uppdraget Till vår kund i Gävle söker vi 3 rekond- och tvättmedarbetare. Rolleninnebär utförande av fordonstvätt och rekonditionering samt ansvar över kontroller och transporter av fordon. Uppdraget beräknasstarta 15e november och pågåi 6 månader, med möjlighet tillupp till 6 månader... Visa mer
Har du tidigare arbetat med utförande av fordonstvätt och rekonditionering samt ansvarat för kontroller och transporter av fordon? Då har vi det perfekta uppdraget för dig!
Om uppdraget
Till vår kund i Gävle söker vi 3 rekond- och tvättmedarbetare. Rolleninnebär utförande av fordonstvätt och rekonditionering samt ansvar över kontroller och transporter av fordon.
Uppdraget beräknasstarta 15e november och pågåi 6 månader, med möjlighet tillupp till 6 månaders förlängning.Arbetstiden är dagtid, mellan 07:00–16:00.Den erbjudna kandidaten ska ha minst en (1) referens från de senaste tre (3) åren och från ett liknande uppdrag som motsvarar kraven.Detta är ett konsultuppdrag via oss på Bemannia.
Dina arbetsuppgifter
Rollen innebär utförande av fordonstvätt och rekonditionering samt ansvar över kontroller samt transporter av fordon. Du kommer även att hämta och lämna fordon för exempelvis däckbyte samtutföra enklare underhållsuppgifter på bilar

Dina kvalifikationer
Tidigare erfarenhet av arbete inom rekonditionering och fordonstvätt
Flytande svenska i tal och skrift, för att kunna kommunicera och förstå instruktioner
God social förmåga för att kunna samarbeta med kollegor och kunder
Lokal kännedom om Gävle med omnejd är meriterande för att underlätta transporter


Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 8 november.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare,Sanna Perjons, [email protected].
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på070 884 96 00.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år. Visa mindre

Ekonomiassistent till myndighet i Gävle

Ansök    Sep 12    Bemannia AB (Publ.)    Ekonomiassistent
Har du tidigare erfarenhet av arbete som ekonomiassistent och vill ta dig an ett spännande uppdrag på myndighetsnivå? Välkommen med din ansökan nedan! Om uppdragetVi söker nu en ekonomiassistent åt en kund, som är verksam inom myndighetssektorn, i Gävle. I denna roll arbetar du ca 16 timmar i veckan under kontorstider, med möjlighet att utöka arbetstid med en ytterligare dag i veckan enligt överenskommelse. Uppdraget är tänkt att starta så snart som möjlig... Visa mer
Har du tidigare erfarenhet av arbete som ekonomiassistent och vill ta dig an ett spännande uppdrag på myndighetsnivå? Välkommen med din ansökan nedan!
Om uppdragetVi söker nu en ekonomiassistent åt en kund, som är verksam inom myndighetssektorn, i Gävle. I denna roll arbetar du ca 16 timmar i veckan under kontorstider, med möjlighet att utöka arbetstid med en ytterligare dag i veckan enligt överenskommelse. Uppdraget är tänkt att starta så snart som möjligt (dock senast 2024.11.01),och pågår i 8 månader med chans till förlängning. Arbetet sker främst på plats i kundens lokaler i Gävle.
Detta är ett konsultuppdrag via Bemannia med placering hos kund.
Dina arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter innefattar att arbeta med redovisning och bokföring, leverantör- och kundreskontra, delta i bokslutsarbete, arbete med kassa- och bankavstämningar samt löpande fakturering. Andra arbetsuppgifter är följande;
Arbete i ekonomisystem(exempelvis U4 Agresso, Visma Proceedo, Hypergene)
Kontroll av fakturor, förberedande av underlag för databehandling och avstämning av kontosaldon
Besvara förfrågningar om in- och utbetalningar
Inrapportering i Hermes, statsredovisning
Arbete med huvudbokföring
Kontering

Dina kvalifikationer
Högskoleutbildning inom ekonomi eller likvärdig utbildning och minst tre (3) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete. Alternativt, gymnasium eller likvärdig utbildning samt fem (5) års arbetslivserfarenhet som ekonomiassistent
Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
Goda kunskaper i ekonomisystem (U4 Agresso)
Kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift

Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag,2024-10-03
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Jaqueline Shafig,[email protected]
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på072 175 50 00
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år. Visa mindre