Lediga jobb som Frontofficepersonal i Gävle

Se lediga jobb som Frontofficepersonal i Gävle. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Gävle som finns hos arbetsgivaren.

Receptionist Scandic CH, deltid 50% SOMMARANSTÄLLNING

Ansök    Mar 13    Scandic Hotels AB    Frontofficepersonal
Nu söker vi en Receptionist till Scandic CH över sommaren. Oavsett varför gästen kommer till oss är det få saker som är så uppskattade som ett vänligt ansikte som hälsar välkommen. Du agerar värd tillsammans med övriga teamet på hotellet och skapar en gästupplevelse i världsklass. Hos oss får du ta ett stort eget ansvar för att ta de beslut som krävs för att göra gästen nöjd och teamen utvecklar och förbättrar arbetssätt och service i takt med att omvärl... Visa mer
Nu söker vi en Receptionist till Scandic CH över sommaren.

Oavsett varför gästen kommer till oss är det få saker som är så uppskattade som ett vänligt ansikte som hälsar välkommen. Du agerar värd tillsammans med övriga teamet på hotellet och skapar en gästupplevelse i världsklass.

Hos oss får du ta ett stort eget ansvar för att ta de beslut som krävs för att göra gästen nöjd och teamen utvecklar och förbättrar arbetssätt och service i takt med att omvärlden förändras. Vi är nämligen övertygade om att det är när du får utvecklas och bidra med all din kompetens och erfarenhet som vi överträffar gästens förväntningar. På köpet får vi kul på jobbet!

Så ta med dig dina erfarenheter, ditt engagemang och ditt sätt att tänka till oss – och bidra till en kultur där vi bryr oss på riktigt: om varandra, våra gäster och vår planet. Välkommen till Scandic!

Vad är innebär rollen?

Du som arbetar i receptionen är ansvarig för att våra gäster får service i världsklass. Du är spindeln i nätet som ser till att gästen alltid är i fokus. Du är den som går igenom ankomstlistan och lägger tid på detaljerna. Ser till att gästens önskemål uppfylls. Du har alltid ett leende på läpparna och en kreativ lösning i bakfickan. Du löser det mesta och är en stjärna på att vända en missnöjd gäst till en nöjd gäst. Din arbetsplats är vår lobby. För det är där du möter flest gäster. I ansvarsområdet ingår även administrativt arbete, säkerhetsarbete och arbete med försäljning.

Arbetet i receptionen innebär att checka in och ut hotellets gäster, hälsa välkommen och ge gästen den information den behöver om sin vistelse. Du hanterar bokningar i systemet Opera Cloud och hanterar administrativa uppgifter runt gäster och säkerhet. Allt arbete sker med gästnöjdhet och försäljning i fokus.

Hotellet har öppet dygnet runt och det är därför viktigt att du trivs med att arbeta i skift (förmiddagar, eftermiddagar och helger).

Vem är du?

För att passa i rollen tror vi att du har en väl utvecklad social förmåga och är kapabel att hantera att det händer många olika saker samtidigt. Det är mycket viktigt att du kan förmedla ett gott värdskap till hotellets gäster.

Du har också vana och kunskap i att arbeta med dator som arbetsredskap.

Eftersom arbetet till stor del består av att kommunicera med gäster är goda kunskaper i svenska och engelska en förutsättning. Talar du ytterligare ett språk är det meriterande.

Allra viktigast är dock dina personliga egenskaper och din inställning. För att passa i rollen behöver du vara en lyhörd och prestigelös lagspelare som tar ett stort ansvar för dina arbetsuppgifter och helhetsresultatet.

Information om tjänsten

Tjänsten är en visstidsanställning på deltid.

Sommaranställning



Vi tar enbart emot ansökningar via vår hemsida. Alla ansökningar kommer att behandlas löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, varför vi ber dig att ansöka så snart som möjligt. I denna rekrytering använder vi oss av ett enklare test om service vid urvalet.

Vi ser fram emot att välkomna dig till oss på Scandic!

Ps. på vår hemsida kan du läsa mer om vår kultur, vad tjänsten innebär och om våra förmåner!


Vi når längre när olikheter bejakas. Hos oss får du utrymme att vara dig själv och utvecklas i den riktning du vill, med trygga villkor och schyssta avtal som grund. Ta med dig dina erfarenheter, ditt engagemang och ditt sätt att tänka till oss - bidra till en kultur där vi bryr oss på riktigt: om varandra, våra gäster och vår planet. Välkommen till Scandic.

Delar du våra värderingar?

BE A PRO BE YOU BE CARING BE BOLD Visa mindre

Bokningsmedarbetare till DB Schenker Gävle

Ansök    Jan 31    Schenker AB    Frontofficepersonal
För DB Schenker är medarbetaren den viktigaste framgångsfaktorn. Hos oss bidrar du, tillsammans med 74,000 kollegor världen över, till en samhällsviktig funktion. DB Schenker Sverige erbjuder allt från landtransporter, internationella sjö- och flygfrakter samt konsulttjänster till lager- och logistiklösningar. Vi är ca 4000 medarbetare på ett 50-tal orter runt om i landet med ambitionen att kvalitet skall genomsyra allt vi gör, i syfte att tillsammans sk... Visa mer
För DB Schenker är medarbetaren den viktigaste framgångsfaktorn. Hos oss bidrar du, tillsammans med 74,000 kollegor världen över, till en samhällsviktig funktion. DB Schenker Sverige erbjuder allt från landtransporter, internationella sjö- och flygfrakter samt konsulttjänster till lager- och logistiklösningar.

Vi är ca 4000 medarbetare på ett 50-tal orter runt om i landet med ambitionen att kvalitet skall genomsyra allt vi gör, i syfte att tillsammans skapa det vinnande laget. Be one team with one goal är en av DB Schenkers grundläggande värderingar. Vi presterar som bäst när vi jobbar som ett lag. Vi utmanar oss själva och varandra till att varje dag söka ständiga förbättringar och högre målsättningar. Oavsett om det handlar om våra kundrelationer eller våra medarbetare så är det grundläggande att vi alltid står upp för schysst spel. Vill du spela i det vinnande laget - tveka inte att skicka in din ansökan!

Dessutom erbjuder vi:

* Friskvårdsbidrag, Personalförmåner via Benify
* Kollektivavtal och försäkringar enligt avtal
* Klämpermission - en individuell pott med timmar som kan tas ut som ledighet, primärt i samband med klämdagar
* Möjlighet att hyra semesterboenden på flera orter till ett förmånligt pris
* Karriärmöjligheter och kompetensutveckling
* Trevliga kollegor & ett gott arbetsklimat

Nu söker vi Bokningsmedarbetare till avdelningen Business Services på vårt distrikt i Gävle. Är du en ansvarsfull och flexibel person som drivs av god service? Då kan detta vara tjänsten för dig!

Arbetsuppgifter:

* Bokningar via telefon, EDI och mail för både transporter inom Sverige såväl som internationella försändelser
* Kundförfrågningar gällande priser och transport
* Uppföljning, fakturering och kvalitetskontroll
* Kontakt med kunder, trafikledning, produktion och övriga avdelningar inom Schenker Europa

Vi söker dig som:

* Har erfarenhet av administrativt arbete
* Har utbildning på minst gymnasienivå
* Behärskar svenska och engelska mycket väl i tal och skrift
* Har goda kunskaper i MS Office samt erfarenhet av arbete i andra affärssystem
* Tycker om att arbeta i team men kan även jobba självständigt

Som person har du en positiv inställning till samarbete, service och kvalitet och du ser dig som en självklar del i en grupp. Du är målinriktad, tar egna initiativ och har god analytisk förmåga med ett granskande och drivande arbetssätt. Vidare är du metodisk, strukturerad, välorganiserad och gillar högt tempo. Arbetet innefattar en hel del problemlösningar vilket gör att det ställs höga krav på att du på ett lugnt och metodiskt sätt servar och löser problem åt våra kunder.

Vi ser gärna att du har goda kunskaper i MS Office samt uttrycker dig väl i telefon och via mail, både på svenska och på engelska. Har du tidigare erfarenhet från transportbranschen är det meriterande. Vi fäster stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Information och ansökan:
Rollen är en tillsvidareanställning med inledande provanställning. Placeringsort Gävle. Omfattningen är heltid.

Vid frågor är du välkommen att kontakta Jhonny Flach, Business Service Manager, på tel: +4672-2304195 eller mail: [email protected].
Skicka gärna din ansökan senast 28/2. Ansökningar hanteras löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så skicka gärna din ansökan så snart som möjligt. DB Schenker främjar mångfald och välkomnar sökanden med olika bakgrund och erfarenheter.

Rekryteringsprocessen består bland annat av urval, intervju och referenstagning. Som ett steg i rekryteringsprocessen genomförs bakgrundkontroll på aktuella slutkandidater.

Välkommen med din ansökan! Visa mindre

Administratör / Sommarjobb

Ansök    Mar 31    Bravura Sverige AB    Frontofficepersonal
Om Bravura: Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas! Om tjänsten: Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 2 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som kon... Visa mer
Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 2 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos PreZero Recycling AB. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget:

PreZero erbjuder effektiva avfalls- och återvinningslösningar med fokus på kundens behov och långsiktig hållbarhet. De samlar in och hanterar restmaterial från sina kunders verksamhet genom återvinning och/eller energiutvinning. I deras vardag är kundnytta lika med miljönytta.

Det är ett internationellt miljöföretag med huvudsäte i Tyskland och verksamhet i 11 länder. I Sverige finns de på ca 60 platser med drygt 1 100 medarbetare, har fler än 50 återvinnings- och mottagningsanläggningar, och sköter avfallshanteringen i ett 40-tal svenska kommuner.

PreZeros verksamhet skapar inte bara värde för de kunder de levererar återvinningstjänster till, utan även för tillverkningsindustrin och energisektorn genom att de förädlar avfall till värdefull returråvara för nyproduktion. Tillsammans bidrar PreZero till den cirkulära ekonomin!

Arbetsuppgifter:

I rollen som administratör har du daglig kontakt med kunder, leverantörer och kollegor. Du ser till att den dagliga administrationen löper på smidigt, ansvarar för kundmottagningen och för att besvara samtal från främst kunder och leverantörer.

Dessutom ansvarar du för avdelningens administrativa arbete, där du registrerar ärenden och förmedlar dem vidare till rätt personer på företaget. Vidare sköter du även våganläggningen samt dokumentation på anläggningen där du bistår kunder och organisationen med statistik över in- och utflöden, du ger även administrativt stöd till chefer och andra medarbetare

Vanligt förekommande uppgifter är:
• Registrering av inkommande ärenden
• Administration av kontakter i företagets CRM-system
• Hantering av enklare faktura- och ekonomiuppgifter
• Besvara inkommande samtal och mail

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Du har gymnasial utbildning, meriterande med eftergymnasial utbildning inom miljö
• Du har tidigare erfarenheter inom kundservice
• God datorvana och i Microsoft Office-paketen
• Goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift

Som person är du uppmärksam, tillmötesgående och gillar att hjälpa andra. När ett problem uppstår är du lösningsorienterad och blir motiverad av att kunna ge kunderna förstklassig service. Du sätter alltid kunden i fokus och lägger ner tid på att skapa god kontakt med dem. För att bli framgångsrik i tjänsten förutsätts en god förmåga att strukturera och organisera stora flöden. Du tar alltid stort ansvar för dina arbetsuppgifter och missar sällan detaljer eftersom du planerar ditt arbete på ett strukturerat sätt och jobbar metodiskt. Du blir motiverad av problemlösning och tycker det är roligt att fördjupa dig i komplexa problem. När ett problem/en utmaning dyker upp tänker du direkt på hur det kan lösas, även frågor som inte direkt har ett givet svar. I den här rollen förväntas du ta mycket eget ansvar och självständigt driva ditt arbete framåt, och det också är i en sådan roll som du trivs bäst.

Övrig information:

Övrig information
Start: Start 10 Juli
Plats: Forsbacka, Gävle
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, [email protected] eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Visa mindre

Administratör / Kundmottagare

Ansök    Aug 31    Bravura Sverige AB    Frontofficepersonal
Om Bravura: Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas! Om tjänsten: Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som ko... Visa mer
Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos PreZero. Det finns goda möjligheter till en heltidsanställning på sikt.

Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv.

Läs mer om vad det innebär att vara konsult på Bravuras hemsida.

Om företaget:

PreZero erbjuder effektiva avfalls- och återvinningslösningar med fokus på kundens behov och långsiktig hållbarhet. De samlar in och hanterar restmaterial från sina kunders verksamhet genom återvinning och/eller energiutvinning. I deras vardag är kundnytta lika med miljönytta.
Det är ett internationellt miljöföretag med huvudsäte i Tyskland och verksamhet i 11 länder. I Sverige finns de på ca 60 platser med drygt 1 100 medarbetare, har fler än 50 återvinnings- och mottagningsanläggningar, och sköter avfallshanteringen i ett 40-tal svenska kommuner.

PreZeros verksamhet skapar inte bara värde för de kunder de levererar återvinningstjänster till, utan även för tillverkningsindustrin och energisektorn genom att de förädlar avfall till värdefull returråvara för nyproduktion. Tillsammans bidrar PreZero till den cirkulära ekonomin.

PreZero är ett företag som arbetar aktivt för att sina medarbetare ska ha en god arbetsmiljö och må bra på jobbet. De gör regelbundna undersökningar bland sina anställda visar tydligt att anställda trivs på arbetet.

Arbetsuppgifter:

Som administratör erbjuds du en varierad tjänst där dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av att sköta den dagliga administrationen. Det inkluderar bland annat att fakturera PreZeros kunder och se till att de hanteras enligt avtal. Därtill sköter du även ordermottagning i företagets verksamhetssystem samt justerar återbetalningar och priser i systemet. Du sköter även registrering av kundreklamationer och avvikelser. Du bistår både kunder och organisation med statistik över in- och utflöden från anläggningarna. Vidare hanterar du bokslut en gång i månaden där du följer upp samtliga transporter och tömningar som gjorts under månadens gång.

Vid behov stöttar du upp driften i våganläggningen då rollen innebär ett nära samarbete med andra avdelningar inom företaget. Du erbjuds en gedigen introduktion vid start för att på ett effektivt sätt kunna komma in i dina nya arbetsuppgifter.

Vanligt förekommande uppgifter är:
• Hantering av faktura- och ekonomiuppgifter
• Bistå kunder och organisation med statistik över in- och utflöden
• Registrering och administration av nya kunder och inkommande ärenden i CRM-system
• Besvara inkommande samtal och mail
• Samarbete med övriga administratörer och andra interna avdelningar

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Gymnasial utbildning
• Några års erfarenhet av att arbeta i en administrativ och/eller koordinerade roll
• Erfarenhet inom relevant bransch, såsom kundservice, transport eller miljö
• God förståelse för affärssystem
• Obehindrat i svenska, tal och skrift

För att trivas i rollen som administratör har du förmåga och intresse för att samarbeta med andra människor. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och har förmågan att strukturera och prioritera rätt saker. Du är en praktisk person som får saker gjorda istället för att skjuta upp dem. Vidare kan du arbeta utanför ramen av din arbetsbeskrivning och ser inga problem med att hjälpa och stödja kollegor i de områden som behövs. Du strukturerar själv ditt angreppssätt och driver dina processer vidare samtidigt som du ber om hjälp när det behövs. Stor vikt lägga på personlig lämplighet!

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Forsbacka, Gävle
Lön: Enligt överenskommelse


Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, [email protected] eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Visa mindre

Studiestödsutredare i Gävle

Är du intresserad av att vara del av något nytt och bidra till att göra studier möjliga och samtidigt göra en viktig samhällsinsats? CSN administrerar det svenska studiestödet och har nu fått i uppdrag att arbeta med en ny stödform kallad omställningsstudiestödet (OSS). Vi kommer därför att utöka vår organisation och söker medarbetare som ska arbeta med det nya omställningsstödet och det redan befintliga. Du kommer att arbeta med att utveckla verksamheten... Visa mer
Är du intresserad av att vara del av något nytt och bidra till att göra studier möjliga och samtidigt göra en viktig samhällsinsats? CSN administrerar det svenska studiestödet och har nu fått i uppdrag att arbeta med en ny stödform kallad omställningsstudiestödet (OSS). Vi kommer därför att utöka vår organisation och söker medarbetare som ska arbeta med det nya omställningsstödet och det redan befintliga.

Du kommer att arbeta med att utveckla verksamheten löpande, eftersom CSN befinner sig i en digital utvecklingsfas vad gäller det nya stödet, vilket också kommer att innebära påverkan på den verksamhet vi har i dag. En stor del av arbetet kommer att innebära kontakt med våra kunder och samarbetsparters, främst via telefonsamtal. I arbetet ingår även handläggning och utredning.

Som studiestödsutredare har du till uppgift att lösa kundens situation på bästa möjliga sätt, utifrån gällande lagar och regler. Du kommer att möta många individer med olika bakgrund och förutsättningar. Oavsett vilken kanal kunden valt att kontakta oss via har du förmåga att anpassa kommunikationen till mottagaren och som målsättning att lösa kundens hela ärende. Du arbetar för att varje kundmöte upplevs enkelt, jämställt och hjälpsamt. I din arbetsgrupp är du en viktig lagspelare som stöttar dina kollegor, bidrar till en god arbetsmiljö och att vi tillsammans når de effekter vi eftersträvar.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har relevant högskoleutbildning om minst 120 hp eller motsvarande utbildning.
Alternativt har du avslutade gymnasiestudier och har under minst två år arbetat med handläggning och kundservice och på så sätt inhämtat kunskaper och erfarenheter som är relevanta för arbetet som studiestödsutredare.
Erfarenhet inom handläggning och utredande arbete från offentlig verksamhet eller bank- och försäkringsverksamhet är meriterande.

Du har mycket goda kunskaper i tal och skrift i svenska och goda kunskaper i tal och skrift i engelska. Du kan hantera Microsoft Officepaket, företrädesvis Word, Excel och Outlook.

Som person är du lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. Du har förmåga att på ett bra sätt möta olika människor på olika nivåer och behov. Du arbetar bra med andra, relaterar till dem på ett lyhört och smidigt sätt. Du kommunicerar på ett tydligt sätt och säkerställer att budskap når fram. Du anpassar dig lätt till ändrade omständigheter, kan snabbt förändra ditt synsätt och ser möjligheterna i förändringar. Du tar ansvar för dina uppgifter och driver dina processer framåt. Du gör korrekta avvägningar och prioriteringar samt visar omdöme vid uttalanden, ageranden och beslut.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Anställningsform
Tillsvidareanställning, provanställning kan komma att tillämpas.

Omfattning
Heltid

Önskat startdatum
Tillträde 1/12 2021 och 17/1 2022.

Referens
HR/2021:67

Sista ansökningsdag
Välkommen med din ansökan senast 15/9

Om CSN
Utbildning är en av sakerna som tar oss framåt i livet. På CSN administrerar vi det svenska studiestödet. Vi bidrar till att förverkliga människors drömmar och mål, varje dag. CSN finns på elva orter i Sverige och vårt huvudkontor ligger i Sundsvall.

Arbetsglädjen hos våra medarbetare är viktig. Som anställd på CSN ska du kunna förena arbete med fritid och ha en bra balans i livet. Vi erbjuder bland annat flexibla arbetstider, stöd för friskvårdsaktiviteter, massagesubvention, löneutfyllnad vid föräldraledighet och sjukdom. Du får också generöst med semesterdagar, avtalstimmar samt arbetstidsförkortning.

Vi vill ge alla medarbetare möjligheten att växa och utmanas. CSN är i ständig utveckling, och det är också alla vi som jobbar här.

Vår rekryteringsprocess
I denna rekryteringsprocess samarbetar CSN med Experis/Jefferson Wells, en del av ManpowerGroup. CSN jobbar med ansökan utan personligt brev, istället för ditt personliga brev ber vi dig att svara på ett antal urvalsfrågor. Vi använder kompetensbaserad videointervju och tester i denna rekrytering.

Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund. Dina personuppgifter behandlas och sparas enligt dataskyddsförordningen.

Vi tar gärna emot frågor från dig som är intresserad av att jobba hos oss men tackar nej till dig som säljer annonser och rekryteringstjänster. Visa mindre

Servicerådgivare till Wikmans Bil i Gävle

Om oss Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi arbetar med rekrytering och bemanning men vi brukar säga att vi är i ”bättre framtidsbranschen” – för vi vill vara en kraftkälla för företag och människor som vill utvecklas. Vårt erbjudande är träffsäker matchning mellan företagens behov och medarbetarnas kvaliteter, oavsett om det handlar om jobb i industri- eller tjänstesektorn, inom skolvärlden eller i olika integrationsprojekt. Vi tror på människor och vi vet... Visa mer
Om oss
Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi arbetar med rekrytering och bemanning men vi brukar säga att vi är i ”bättre framtidsbranschen” – för vi vill vara en kraftkälla för företag och människor som vill utvecklas. Vårt erbjudande är träffsäker matchning mellan företagens behov och medarbetarnas kvaliteter, oavsett om det handlar om jobb i industri- eller tjänstesektorn, inom skolvärlden eller i olika integrationsprojekt. Vi tror på människor och vi vet att rätt människa på rätt plats gör skillnad. Därför är det viktigt för oss att ha koll på varje marknad, varje företag och varje medarbetare. Och därför är det viktigt för oss med en stark lokal närvaro. Du möter oss i sexton städer från Stockholm i söder till Piteå i norr.
Läs mer på www.clockworkpersonal.se


Om företaget
Wikmans Bil är ett anrikt företag som har representerat Ford i Gävle i över 60 år och Mercedes-Benz de senaste 14 åren. Bolaget utvecklas kontinuerligt och har under de senaste fyra åren fördubblat omsättningen till cirka 180 miljoner kr/år. För att läsa mer om oss besök gärna vår hemsida på www.wikmansbil.se.

Dina arbetsuppgifter
Vi hjälper nu Wikmans Bil att hitta en servicerådgivare till deras kundmottagning. I denna tjänst bemöter du kunder direkt i kundmottagningen samt via telefon och mail. Du fungerar som en koordinator som i samråd med kunder och kollegor planerar och samordnar arbetet rörande service, besiktning och reparationer. I ditt dagliga arbete tar du fram offerter, lägger in bokningar och har ett övergripande ansvar för att deadlines upprätthålls. Du är Wikmans Bils ansikte utåt och ser till att alla kunder får ett tryggt och trevlig första bemötande samtidigt som du växlar mellan flera olika arbetsuppgifter och administrativa system.

Din profil
Vi tror att du kommer passa i den här rollen om du har stor känsla för service samt är pedagogiskt duktig, då du ansvarar för att planera och fördela arbetet. Du trivs med att arbeta nära dina kollegor men är även trygg i att ta eget ansvar och har förmågan att själv kunna prioritera dina arbetsuppgifter i stressiga situationer. Som kollega är du en social lagspelare som sprider energi till din omgivning.

Vi ser gärna att du som söker har erfarenhet från liknande arbete och har du tidigare arbetat som servicerådgivare eller inom bilbranschen ser vi det som meriterande. Du har ett tekniskt intresse och om du har fordonskännedom tror vi att du lättare kommer in i arbetet, har du dessutom kunskaper om Ford är det ett plus. B-körkort är ett krav och du har god datorvana. Arbetstiderna kommer vara förlagt till dagtid under vardagar.

Du blir anställd av Clockwork och arbetar på uppdrag hos Wikmans Bil i Gävle. Uppdraget startar enligt överenskommelse, gärna så snart som möjligt, och sträcker sig till slutet av augusti. Därefter finns chans till förlängning.
Känner du igen dig i beskrivningen? Sök då tjänsten via vår hemsida www.clockworkpersonal.se så snart som möjligt då vi kallar in kandidater löpande på intervju under ansökningsperioden, dock senast 2020-02-09. För vidare frågor kontakta gärna Josefin Lyrberg på 073-351 27 18 eller [email protected]. Välkommen med din ansökan! Visa mindre