Lediga jobb som Arbetsledare, städ/Städledare i Gävle

Se lediga jobb som Arbetsledare, städ/Städledare i Gävle. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Gävle som finns hos arbetsgivaren.

Forenede Service söker Teamledare till Gävle

Forenede Service är en del av den danska Forenede-koncernen och har varit etablerade i Sverige sedan 1998. Att vara ett stort företag med det lilla familjeföretagets anda är viktigt för oss. Vi är ett ledande serviceföretag, men har inte glömt de värderingar som har tagit oss dit vi är i dag - närhet till kunden och närhet till våra medarbetare. Hos oss är alla jobb lika viktiga och vi står stadigt i vår ambition att städa och putsa fönster bäst. På For... Visa mer
Forenede Service är en del av den danska Forenede-koncernen och har varit etablerade i Sverige sedan 1998.

Att vara ett stort företag med det lilla familjeföretagets anda är viktigt för oss. Vi är ett ledande serviceföretag, men har inte glömt de värderingar som har tagit oss dit vi är i dag - närhet till kunden och närhet till våra medarbetare.

Hos oss är alla jobb lika viktiga och vi står stadigt i vår ambition att städa och putsa fönster bäst. På Forenede Service bryr vi oss om varandra och har en hjälpsam kultur där trivsel och engagemang är i fokus.Som Teamledare är du tillsammans med ansvarig Driftchef en nyckelperson för att säkerställa en välfungerande leverans till våra kunder och du är behjälplig med att fördela arbetet bland medarbetarna och för att säkerställa att servicen verkställs på ett korrekt sätt.

Bland dina huvudarbetsuppgifter hör bland annat att:


• leda Servicemedarbetarna (lokalvårdarna) i deras arbete
• introducera nya medarbetare
• utföra kvalitetskontroller och andra praktiska moment
• ha daglig kontakt med kund
• utföra städarbeten när så krävs
• schemaläggning och ringa in vikarier vid behov
• leverera och beställa material
• vikariera för Driftchefen, vid behov

Tjänsten är på heltid.

Om dig

Hos oss är personligheten och viljan att lära sig det viktigaste. Vi ser gärna att du har:


• tidigare erfarenhet av branschen
• dokumenterad erfarenhet av att instruera/arbetsleda
• vana av att arbeta administrativt
• B-körkort
• Insta 800 Nivå 3
• en SRY/PRYL-utbildning eller likvärdig

Vad kan vi erbjuda dig?

Vad kan vi erbjuda dig? Vi är ett multikulturellt företag där människor och service står i centrum. Vi har en god sammanhållning och hanterar framgångar och motgångar tillsammans.

Som anställd hos Forenede Service finns goda utvecklingsmöjligheter för rätt person. Samtliga anställda erbjuds friskvårdsbidrag, olika personalrabatter och utbildning. Givetvis har vi kollektivavtal.

Vi arbetar med löpande urval så var snabb in med din ansökan! Visa mindre

Driftchef

Driftchef MIAB söker två erfarna och professionella ledare för att stärka vårt Team i Gävleborg inom lokalvård. I rollen som Driftchef ges du chansen att vara med och forma framtidens organisation tillsammans med vår Regionchef och dina kollegor. Din erfarenhet och kunskap om att skapa ett effektivt team och en välfungerande organisation kommer att vara avgörande för att vi ska lyckas med vårt uppdrag, Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Om j... Visa mer
Driftchef
MIAB söker två erfarna och professionella ledare för att stärka vårt Team i Gävleborg inom lokalvård.
I rollen som Driftchef ges du chansen att vara med och forma framtidens organisation tillsammans med vår Regionchef och dina kollegor. Din erfarenhet och kunskap om att skapa ett effektivt team och en välfungerande organisation kommer att vara avgörande för att vi ska lyckas med vårt uppdrag,
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid.
Om jobbet
Driftchef – en spännande karriärmöjlighet inom MIAB AB.
På MIAB befinner vi oss i en fas av stark tillväxt och vi utökar nu med två passionerade Driftchefer inom affärsområde Vård och Omsorg med placering i Gävle (alternativt Hudiksvall eller Bollnäs). Vi söker nyckelpersoner som tillsammans med vår Regionchef ska säkerställa att vi fortsätter att leverera utmärkt service till våra kunder. Detta med fokus på våra kärnvärden: omtanke, trygghet och engagemang.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar:
· Ekonomiskt ansvar för ditt driftområde som omfattar ett geografiskt område inom Gävleborg
· Personalansvar för ditt driftområde för att utveckla, rekrytera och stödja din personal för att skapa en lönsam och kvalitativ leverans
· Kundansvar för ditt driftområde för att i nära dialog med vår kund upprätthålla en kvalitativ och optimerad serviceleverans samt att genom innovation utveckla leveransen kontinuerligt
· Dagligt säkerställande av servicekvalitet och genomförandeplan till vår kund
· Övriga vanligt förekommande arbetsuppgifter för tjänsten
Vi förväntar oss att du:
· Är ansvarsfull, strukturerad och har ett utpräglat sinne för detaljer
· Kan engagera och inspirera ditt team, och skapa en arbetsmiljö som präglas av ordning och reda
· Har starkt fokus på att leda arbetet socialt, ekonomiskt och miljömässigt hållbart
· Har öga för detaljer och förmåga att föreslå förbättringar för vår kund
· Har en positiv inställning och ser utmaningar som möjligheter
· Har ett ledarskap som främjar lärande och kontinuerlig utveckling hos dina medarbetare
Dina kvalifikationer inkluderar:
· Erfarenhet av liknande befattning med förmåga att arbeta i enlighet med våra värderingar
· Mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift
· Goda datorkunskaper (Office 365, Teams) och förmåga att använda system och teknik effektivt
· Kompetens inom städteknik och städkvalitet är meriterande
· Erfarenhet av liknande roll är meriterande, exempelvis inom projektledning eller en roll med resultat- och personalansvar
· B-körkort är ett krav
Om du är redo att ta anställning i ett dynamiskt och serviceinriktat företag där våra värderingar står i centrum, och där utmaningar och möjligheter väntar, ser vi fram emot din ansökan!
Tjänsten är på heltid med tillträde enligt överenskommelse. Vi erbjuder våra driftchefer en chefsutbildning, förmånsbil och andra fina personalförmåner.
Urval och intervjuer genomförs löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
För eventuella frågor, kontakta Regionchef Per Löfgren på [email protected].
Vänligen observera att vi inte tar emot direktkontakt från bemannings- och rekryteringsföretag. Visa mindre

Områdesansvarig Teamledare Gävle

Bygg Sveriges bästa arbetsplats tillsammans med oss! Hos oss är du med och bygger Sveriges bästa arbetsplats, med landets nöjdaste kunder.Schyssta villkor, kollektivavtal, karriärmöjligheter och gott ledarskap är självklarheter. Precis som kvalitet, service och riktigt bra kundupplevelser. Som Områdesansvarig har du en viktig roll i att vi blir bättre tillsammans! Din roll: Säkra lönsamhet med nöjda kunder och trygga medarbetare Du är länken mellan våra ... Visa mer
Bygg Sveriges bästa arbetsplats tillsammans med oss!
Hos oss är du med och bygger Sveriges bästa arbetsplats, med landets nöjdaste kunder.Schyssta villkor, kollektivavtal, karriärmöjligheter och gott ledarskap är självklarheter. Precis som kvalitet, service och riktigt bra kundupplevelser. Som Områdesansvarig har du en viktig roll i att vi blir bättre tillsammans!
Din roll: Säkra lönsamhet med nöjda kunder och trygga medarbetare
Du är länken mellan våra Serviceassistenter och områdets kunder. Med ansvar för kundengagemang och kvalitet spelar du en viktig roll för kundnöjdhet och fortsatt förtroende. Du sköter schemaläggning, bemanning och schemaoptimering, och är därmed en nyckelperson i medarbetarnas vardag; din planering skapar förutsättningar för våra Serviceassistenter att trivas och göra ett riktigt bra jobb. Du arbetar nära dina kollegor i teamet och tillsammans har ni stort inflytande på verksamhetens utveckling och lönsamhet i området. I kontakten med andra människor är du inkluderande, respektfull och varm, vilket gör att både kunder och medarbetare känner trygghet och förtroende.
Ansvarsområden — du kommer att:
Etablera och vårda relationer med kunderna
Genomföra och följa upp kvalitetskontroller
Driva och leda en effektiv bemanningsplanering och schemaoptimering, inklusive hantering av vikarier, i samarbete med kollegor på kontoret
Hantera och administrera kundavtal, ändringar och avslut i vårt affärssystem
Driva lönsamhet inom ditt resultatansvar
Aktivt bidra till kontoret och verksamhetens utveckling
Hantera personalärenden
Skapa merförsäljning
Delta i arbete med merförsäljning, marknadsbearbetning, driva försäljningsaktiviteter och delta vid event och nätverksträffar
Sköta övriga uppgifter som rör kunder eller verksamheten

Vi tror att du…
… har en stark känsla för service och brinner för kvalitet. Du har tidigare erfarenhet av liknande arbete. Du tycker om att arbeta med människor (en förutsättning för att trivas i rollen!) och du trivs med ansvar. Energi och driv gör att du arbetar aktivt och engagerat för att uppnå goda resultat och nöjda kunder. Vidare är du bekväm med att hantera många olika arbetsmoment samtidigt och snabbt kunna styra om när stunden kräver det — givetvis utan att någonsin kompromissa med kvaliteten! Du tycker om när det händer mycket och din vilja att utvecklas samt din nyfikenhet hjälper dig framåt. En självgående lagspelare med respekt och värme!
För att lyckas i tjänsten tror vi att du har:
Tidigare erfarenhet av försäljning, kundkontakt och administration
En naturlig förmåga att skapa goda relationer, med glädje och engagemang
God dator- och systemvana, med fördel erfarenhet från LIME
Flytande svenska och goda kunskaper i engelska i tal och skrift
God kommunikationsförmåga
Körkort

Om tjänsten
I huvudsak är dina arbetstider förlagda dagtid, måndag till fredag. Resor samt övernattningar förekommer, framför allt i samband med interna utbildningar.Teamet består idag av flertalet interna tjänstemän, Säljare samt Teamledare och Serviceassistenter. Tillsammans arbetar ni hårt och gärna – för att bli Bättre tillsammans.
Placering: Hemkontor Gävle
Anställning: 100%, 6 månader provanställning.
Tillträde: Start omgående eller enligt överenskommelse.
Ansök senast: 2024-10-12
Varmt välkommen med din ansökan!
Sedan mitten av 90-talet har HomeMaids medarbetare hjälpt tusentals kunder till en renare, mer trivsam vardag genom att serva med hemstädning, företagsstädning, fastighetsstäd, fönsterputs och mycket mer. Detta är den enkla, tydliga idé på vilken HomeMaid grundades 1997: Att göra vardagen lättare för sina kunder. Det visade sig snabbt vara ett framgångskoncept.Sedan 2000 ligger huvudkontoret i Halmstad, men HomeMaid finns idag från Skåne i söder till Sundsvall i norr. Bolaget är börsnoterat sedan november 2005. Som medlem i Almegas branschorganisation för hushållsnära tjänster driver vi frågan om försäkringar, pensionsavtal och trygghet på arbetet. Vi har självklart kollektivavtal och bygger tillsammans med våra ca 1000 medarbetare en bra värderingsstyrd arbetsplats med visionen Bättre tillsammans. Läs gärna mer på homemaid.se/jobba hos oss. Visa mindre

Driftchef

Driftchef MIAB söker två erfarna och professionella ledare för att stärka vårt Team i Gävleborg inom lokalvård. I rollen som Driftchef ges du chansen att vara med och forma framtidens organisation tillsammans med vår Regionchef och dina kollegor. Din erfarenhet och kunskap om att skapa ett effektivt team och en välfungerande organisation kommer att vara avgörande för att vi ska lyckas med vårt uppdrag, Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Om j... Visa mer
Driftchef
MIAB söker två erfarna och professionella ledare för att stärka vårt Team i Gävleborg inom lokalvård.
I rollen som Driftchef ges du chansen att vara med och forma framtidens organisation tillsammans med vår Regionchef och dina kollegor. Din erfarenhet och kunskap om att skapa ett effektivt team och en välfungerande organisation kommer att vara avgörande för att vi ska lyckas med vårt uppdrag,
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid.
Om jobbet
Driftchef – en spännande karriärmöjlighet inom MIAB AB.
På MIAB befinner vi oss i en fas av stark tillväxt och vi utökar nu med två passionerade Driftchefer inom affärsområde Vård och Omsorg med placering i Gävle (alternativt Hudiksvall eller Bollnäs). Vi söker nyckelpersoner som tillsammans med vår Regionchef ska säkerställa att vi fortsätter att leverera utmärkt service till våra kunder. Detta med fokus på våra kärnvärden: omtanke, trygghet och engagemang.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar:
· Ekonomiskt ansvar för ditt driftområde som omfattar ett geografiskt område inom Gävleborg
· Personalansvar för ditt driftområde för att utveckla, rekrytera och stödja din personal för att skapa en lönsam och kvalitativ leverans
· Kundansvar för ditt driftområde för att i nära dialog med vår kund upprätthålla en kvalitativ och optimerad serviceleverans samt att genom innovation utveckla leveransen kontinuerligt
· Dagligt säkerställande av servicekvalitet och genomförandeplan till vår kund
· Övriga vanligt förekommande arbetsuppgifter för tjänsten
Vi förväntar oss att du:
· Är ansvarsfull, strukturerad och har ett utpräglat sinne för detaljer
· Kan engagera och inspirera ditt team, och skapa en arbetsmiljö som präglas av ordning och reda
· Har starkt fokus på att leda arbetet socialt, ekonomiskt och miljömässigt hållbart
· Har öga för detaljer och förmåga att föreslå förbättringar för vår kund
· Har en positiv inställning och ser utmaningar som möjligheter
· Har ett ledarskap som främjar lärande och kontinuerlig utveckling hos dina medarbetare
Dina kvalifikationer inkluderar:
· Erfarenhet av liknande befattning med förmåga att arbeta i enlighet med våra värderingar
· Mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift
· Goda datorkunskaper (Office 365, Teams) och förmåga att använda system och teknik effektivt
· Kompetens inom städteknik och städkvalitet är meriterande
· Erfarenhet av liknande roll är meriterande, exempelvis inom projektledning eller en roll med resultat- och personalansvar
· B-körkort är ett krav
Om du är redo att ta anställning i ett dynamiskt och serviceinriktat företag där våra värderingar står i centrum, och där utmaningar och möjligheter väntar, ser vi fram emot din ansökan!
Tjänsten är på heltid med tillträde enligt överenskommelse. Vi erbjuder våra driftchefer en chefsutbildning, förmånsbil och andra fina personalförmåner.
Urval och intervjuer genomförs löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
För eventuella frågor, kontakta Regionchef Per Löfgren på [email protected].
Vänligen observera att vi inte tar emot direktkontakt från bemannings- och rekryteringsföretag.
Om MIAB AB:
MIAB är lokalvårdsbranschens största familjeägda bolag. Professionell städning och arbetsplatsservice med omtanke är vår kärnverksamhet. Varje kund är lika viktig och vi månar om en löpande dialog och ett personligt bemötande i varje kontakt.
Företaget grundades 1979 vilket gör att vi har en gedigen kunskap och erfarenhet av uppdrag från kunder inom de flesta branscher och verksamheter, bland annat hotell, vårdsektorn, skolor, förskolor, kontor, muséer, butiker, gallerior och köpcentrum.
Vi är drygt 4 800 medarbetare och koncernen omsätter ca 1,6 miljard årligen. Våra två huvudkontor ligger i Stockholm och Åbo och ett flertal lokalkontor i Sverige och Finland. Visa mindre

Teamledare

MIAB söker Teamledare till vårt område i Gävle och övriga Gästriklandsom växer med fler kunder och medarbetare inom lokalvård. I rollen som Teamledare kommer du att planera, utföra, följa upp och kvalitetssäkra lokalvården på tilldelat område. Du bemannar med vikarier när så behövs samt säkerställer att kund och personal har en bra dag på jobbet! Tjänsten innebär att du har kundkontakt vilket ställer höga krav på känslan för service med omtanke, vilket ock... Visa mer
MIAB söker Teamledare till vårt område i Gävle och övriga Gästriklandsom växer med fler kunder och medarbetare inom lokalvård.
I rollen som Teamledare kommer du att planera, utföra, följa upp och kvalitetssäkra lokalvården på tilldelat område. Du bemannar med vikarier när så behövs samt säkerställer att kund och personal har en bra dag på jobbet!
Tjänsten innebär att du har kundkontakt vilket ställer höga krav på känslan för service med omtanke, vilket också är MIAB:s ledord.
I rollen kommer du även att utöva lokalvård till viss del hos våra kunder under din arbetsdag om så krävs. Du är flexibel och är alltid beredd att hoppa in i rollen som lokalvårdare om så behövs för att säkerställa leverans till kund. Du arbetar tillsammans med kollegor med samma befattning och rapporterar till Driftchef.
Vi förflyttar oss mellan våra kunder i bil vilket kräver att du har körkort för manuell bil och kör på ett tryggt och säkert sätt.
Arbetet innebär även att arbeta i våra system som kräver datakunskap.
Språkkrav för tjänsten: Svenska
Svenska språket är ett krav med att kunna tala, läsa och kommunicera med enkelt språk.
Om dig:
Du är kvalitetsmedveten, ordningsam, ansvarstagande och positiv. Du har lätt för att arbeta både individuellt samt i grupp. Vi söker dig som har erfarenhet av lokalvård och det är meriterande om duinnehar SRY, Pryl eller INSTA 800 utbildning samt om du har erfarenhet av lokalvård inom vård och omsorg. Även ledarskapsutbildning är meriterande.
Du som vill arbeta i ett dynamiskt och serviceorienterat företag - här väntar många utmaningar och möjligheter för rätt person!
Tjänsten är heltid med sex månaders provanställning. Tillträde enligt överenskommelse. Urval och intervjuer sker löpande, så skicka din ansökan så snart som möjligt då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Vid frågor, kontakta regionchef Per Löfgren, [email protected]
Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt från bemannings- och rekryteringsföretag.
Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre

Arbetsledare

Arbetsbeskrivning Ockelbogårdar AB söker nu en arbetsledare inom lokalvård som har ett brinnande intresse för arbetsledning, effektivisering och förändringsledning inom fastighetssektorn och som vill vara en del av drivkraften i bolagets fortsatta utveckling inom lokalvård. Ockelbogårdar AB är ett allmännyttigt fastighetsbolag med uppgift att tillhandahålla goda bostäder till ett rimligt pris. Tillsammans med ägare och hyresgäster arbetar bolaget för en so... Visa mer
Arbetsbeskrivning
Ockelbogårdar AB söker nu en arbetsledare inom lokalvård som har ett brinnande intresse för arbetsledning, effektivisering och förändringsledning inom fastighetssektorn och som vill vara en del av drivkraften i bolagets fortsatta utveckling inom lokalvård.
Ockelbogårdar AB är ett allmännyttigt fastighetsbolag med uppgift att tillhandahålla goda bostäder till ett rimligt pris. Tillsammans med ägare och hyresgäster arbetar bolaget för en socialt, ekonomiskt och miljömässigt hållbar utveckling i Ockelbo kommun. Huvudkontoret har nyligen flyttat in i nyrenoverade och moderna lokaler intill tåg- och busstationen i Ockelbo.
I rollen som arbetsledare har du personal- och arbetsledaransvar för ett team med ett 15-tal lokalvårdare samt ansvarar för dialogen med kontaktpersonerna för våra olika städobjekt.
För att lyckas i rollen bör du vara serviceinriktad och ha ett lösningsorienterat sinne. Du arbetar proaktivt och planerar, koordinerar och prioriterar insatser och arbete utifrån kundens behov. Som ledare är du lyhörd och kommunikativ samtidigt som du har förmågan att ställa krav och säkerställa en god kvalité på våra leveranser. Det är meriterande om du har erfarenhet av att ha arbetat i en arbetsledande position eller om du har tidigare arbetat inom service.
Lokalvårdsverksamheten tillhör funktionen kundservice och som arbetsledare rapporterar du till kundservicechefen.
I denna rekrytering samarbetar Ockelbogårdar AB med Randstad. Du ansöker på www.randstad.se, innan 2024-04-02. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Anna Lindqvist, [email protected], 070-145 59 61.

Ansvarsområden
Som arbetsledare på Ockelbogårdar AB har du personalansvar för ett 15-tal lokalvårdare, vilket innebär schemaläggning, personalplanering, utvecklingssamtal, rekrytering av nya medarbetare och lönesättning med mera. Du ansvarar även för att proaktivt, planera, koordinera och prioritera insatser utifrån uppdragens behov. 

Kvalifikationer
Krav på dig som söker är att du har en gymnasial utbildning och god datorvana med kunskaper i Officepaketet. Du besitter en god språklig förmåga i såväl tal som skrift.
Det är meriterande om du tidigare haft arbetsledaransvar, arbetat med personalplanering eller motsvarande erfarenhet som vi bedömer likvärdig. Har du tidigare arbetat inom service ses även detta som meriterande.

Om företaget

Ockelbogårdar AB
Ockelbogårdar AB är ett allmännyttigt bostadsföretag med uppgift att tillhandahålla goda bostäder till ett rimligt pris. Bolaget är ett helägt dotterbolag till Ockelbo kommun och drivs på affärsmässig grund. Tillsammans med ägare och hyresgäster arbetar bolaget för en socialt, ekonomiskt och miljömässigt hållbar utveckling i Ockelbo kommun. Ockelbogårdar äger, förvaltar och utvecklar 700 lägenheter och 50 lokaler i Ockelbo. Bolaget omsätter 60 MSEK och har 35 anställda. VD för Ockelbogårdar AB är Anders B Lundh.
Läs mer: www.ockelbogardar.se
Om Ockelbo: Ockelbo är en innovativ och utvecklingsinriktad kommun med närmare 6000 invånare. I Ockelbo är det alltid mycket på gång. Turistnäringen är stark och Ockelbo prioriterar det gröna, det naturliga och det växande. Man bor gärna i Ockelbo! Visa mindre

Driftchef Vård och Omsorg Gävle

Driftchef inom Vård och Omsorg i Gävle Den 1 november startar MIAB sitt uppdrag inom lokalvård hos Region Gävleborg och vi söker nu två erfarna och professionella ledare för att stärka vårt Team. I rollen som Driftchef ges du chansen att vara med och forma framtidens organisation tillsammans med vår Regionchef och dina kollegor. Din erfarenhet och kunskap om att skapa ett effektivt team och en välfungerande organisation kommer att vara avgörande för att v... Visa mer
Driftchef inom Vård och Omsorg i Gävle
Den 1 november startar MIAB sitt uppdrag inom lokalvård hos Region Gävleborg och vi söker nu två erfarna och professionella ledare för att stärka vårt Team.
I rollen som Driftchef ges du chansen att vara med och forma framtidens organisation tillsammans med vår Regionchef och dina kollegor. Din erfarenhet och kunskap om att skapa ett effektivt team och en välfungerande organisation kommer att vara avgörande för att vi ska lyckas med vårt uppdrag,
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid.
Om jobbet
Driftchef – en spännande karriärmöjlighet inom MIAB AB.
På MIAB befinner vi oss i en fas av stark tillväxt och vi utökar nu med en passionerad Driftchef inom affärsområde Vård och Omsorg med placering i Gävle. Vi söker en nyckelperson som tillsammans med vår Regionchef ska säkerställa att vi fortsätter att leverera utmärkt service till våra kunder. Detta med fokus på våra kärnvärden: omtanke, trygghet och engagemang.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar:
· Ekonomiskt ansvar för ditt driftområde som omfattar ett geografiskt område inom Gävleborg
· Personalansvar för ditt driftområde för att utveckla, rekrytera och stödja din personal för att skapa en lönsam och kvalitativ leverans
· Kundansvar för ditt driftområde för att i nära dialog med vår kund upprätthålla en kvalitativ och optimerad serviceleverans samt att genom innovation utveckla leveransen kontinuerligt
· Dagligt säkerställande av servicekvalitet och genomförandeplan till vår kund
· Utföra och dokumentera kvalitetskontroller
· Övriga vanligt förekommande arbetsuppgifter för tjänsten
Vi förväntar oss att du:
· Är ansvarsfull, strukturerad och har ett utpräglat sinne för detaljer
· Kan engagera och inspirera ditt team, och skapa en arbetsmiljö som präglas av ordning och reda
· Har starkt fokus på att leda arbetet socialt, ekonomiskt och miljömässigt hållbart
· Har öga för detaljer och förmåga att föreslå förbättringar för vår kund
· Har en positiv inställning och ser utmaningar som möjligheter
· Har ett ledarskap som främjar lärande och kontinuerlig utveckling hos dina medarbetare
Dina kvalifikationer inkluderar:
· Erfarenhet av liknande befattning med förmåga att arbeta i enlighet med våra värderingar under minst 3 år
· Mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift
· Goda datorkunskaper (Office 365, Teams) och förmåga att använda system och teknik effektivt
· Kompetens inom städteknik och städkvalitet
· Erfarenhet av liknande roll är meriterande, exempelvis inom projektledning eller en roll med resultat- och personalansvar.
· B-körkort är ett krav
Om du är redo att ta anställning i ett dynamiskt och serviceinriktat företag där våra värderingar står i centrum, och där utmaningar och möjligheter väntar, ser vi fram emot din ansökan!
Tjänsten är på heltid, med en konkurrenskraftig lön och tillträde enligt överenskommelse. Vi erbjuder våra driftchefer en chefsutbildning, förmånsbil och andra fina personalförmåner.
Urval och intervjuer genomförs löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
För eventuella frågor, kontakta Regionchef Per Löfgren på [email protected].
Vänligen observera att vi inte tar emot direktkontakt från bemannings- och rekryteringsföretag.
Om MIAB AB:
MIAB är lokalvårdsbranschens största familjeägda bolag. Professionell städning och arbetsplatsservice med omtanke är vår kärnverksamhet. Varje kund är lika viktig och vi månar om en löpande dialog och ett personligt bemötande i varje kontakt.
Företaget grundades 1979 vilket gör att vi har en gedigen kunskap och erfarenhet av uppdrag från kunder inom de flesta branscher och verksamheter, bland annat hotell, vårdsektorn, skolor, förskolor, kontor, muséer, butiker, gallerior och köpcentrum.
Vi är drygt 4 800 medarbetare och koncernen omsätter ca 1,6 miljard årligen. Våra två huvudkontor ligger i Stockholm och Åbo och ett flertal lokalkontor i Sverige och Finland. Visa mindre

Områdesansvarig Teamledare Gävle

Bygg Sveriges bästa arbetsplats tillsammans med oss! Hos oss är du med och bygger Sveriges bästa arbetsplats, med landets nöjdaste kunder.Schyssta villkor, kollektivavtal, karriärmöjligheter och gott ledarskap är självklarheter. Precis som kvalitet, service och riktigt bra kundupplevelser. Som Områdesansvarig har du en viktig roll i att vi blir bättre tillsammans! Din roll: Säkra lönsamhet med nöjda kunder och trygga medarbetare Du är länken mellan våra ... Visa mer
Bygg Sveriges bästa arbetsplats tillsammans med oss!
Hos oss är du med och bygger Sveriges bästa arbetsplats, med landets nöjdaste kunder.Schyssta villkor, kollektivavtal, karriärmöjligheter och gott ledarskap är självklarheter. Precis som kvalitet, service och riktigt bra kundupplevelser. Som Områdesansvarig har du en viktig roll i att vi blir bättre tillsammans!
Din roll: Säkra lönsamhet med nöjda kunder och trygga medarbetare
Du är länken mellan våra Serviceassistenter och områdets kunder. Med ansvar för kundengagemang och kvalitet spelar du en viktig roll för kundnöjdhet och fortsatt förtroende. Du sköter schemaläggning, bemanning och schemaoptimering, och är därmed en nyckelperson i medarbetarnas vardag; din planering skapar förutsättningar för våra Serviceassistenter att trivas och göra ett riktigt bra jobb. Du arbetar nära dina kollegor i teamet och tillsammans har ni stort inflytande på verksamhetens utveckling och lönsamhet i området. I kontakten med andra människor är du inkluderande, respektfull och varm, vilket gör att både kunder och medarbetare känner trygghet och förtroende.
Ansvarsområden — du kommer att:
Etablera och vårda relationer med kunderna
Genomföra och följa upp kvalitetskontroller
Driva och leda en effektiv bemanningsplanering och schemaoptimering, inklusive hantering av vikarier, i samarbete med kollegor på kontoret
Hantera och administrera kundavtal, ändringar och avslut i vårt affärssystem
Driva lönsamhet inom ditt resultatansvar
Aktivt bidra till kontoret och verksamhetens utveckling
Hantera personalärenden
Skapa merförsäljning
Delta i arbete med merförsäljning, marknadsbearbetning, driva försäljningsaktiviteter och delta vid event och nätverksträffar
Sköta övriga uppgifter som rör kunder eller verksamheten

Vi tror att du…
… har en stark känsla för service och brinner för kvalitet. Du har tidigare erfarenhet av liknande arbete. Du tycker om att arbeta med människor (en förutsättning för att trivas i rollen!) och du trivs med ansvar. Energi och driv gör att du arbetar aktivt och engagerat för att uppnå goda resultat och nöjda kunder. Vidare är du bekväm med att hantera många olika arbetsmoment samtidigt och snabbt kunna styra om när stunden kräver det — givetvis utan att någonsin kompromissa med kvaliteten! Du tycker om när det händer mycket och din vilja att utvecklas samt din nyfikenhet hjälper dig framåt. En självgående lagspelare med respekt och värme!
För att lyckas i tjänsten tror vi att du har:
Tidigare erfarenhet av försäljning, kundkontakt och administration
En naturlig förmåga att skapa goda relationer, med glädje och engagemang
God dator- och systemvana, med fördel erfarenhet från LIME
Flytande svenska och goda kunskaper i engelska i tal och skrift
God kommunikationsförmåga
Körkort

Om tjänsten
I huvudsak är dina arbetstider förlagda dagtid, måndag till fredag. Resor samt övernattningar förekommer, framför allt i samband med interna utbildningar.Teamet består idag av flertalet interna tjänstemän, Säljare samt Teamledare och Serviceassistenter. Tillsammans arbetar ni hårt och gärna – för att bli Bättre tillsammans.
Placering: Hemkontor Gävle
Anställning: 100%, 6 månader provanställning.
Tillträde: Start omgående eller enligt överenskommelse.
Ansök senast: 2024-10-12
Varmt välkommen med din ansökan!
Sedan mitten av 90-talet har HomeMaids medarbetare hjälpt tusentals kunder till en renare, mer trivsam vardag genom att serva med hemstädning, företagsstädning, fastighetsstäd, fönsterputs och mycket mer. Detta är den enkla, tydliga idé på vilken HomeMaid grundades 1997: Att göra vardagen lättare för sina kunder. Det visade sig snabbt vara ett framgångskoncept.Sedan 2000 ligger huvudkontoret i Halmstad, men HomeMaid finns idag från Skåne i söder till Sundsvall i norr. Bolaget är börsnoterat sedan november 2005. Som medlem i Almegas branschorganisation för hushållsnära tjänster driver vi frågan om försäkringar, pensionsavtal och trygghet på arbetet. Vi har självklart kollektivavtal och bygger tillsammans med våra ca 1000 medarbetare en bra värderingsstyrd arbetsplats med visionen Bättre tillsammans. Läs gärna mer på homemaid.se/jobba hos oss. Visa mindre

Arbetsledare Bussvård Gävle-Sandviken

Start DEC 2023- enligt överenskomelse Vi söker en erfaren ARBETSLEDARE till vår verksamhet i Gävle-Sandviken där vi utför underhåll, städ och säkerhetskontroller på våra kunders bussar, ett arbete som sker på kvällar och nätter. Vi söker dig som kan leda, styra och arbeta tillsammans med vår grupp ansvarsfulla bussvårdare på depåerna i Gävle och Sandviken. ÖNSKAD KOMPETENS & KUNSKAP Erfarenhet i ledarskap (teamleader, samordnare eller liknade) - kan var... Visa mer
Start DEC 2023- enligt överenskomelse
Vi söker en erfaren ARBETSLEDARE till vår verksamhet i Gävle-Sandviken där vi utför underhåll, städ och säkerhetskontroller på våra kunders bussar, ett arbete som sker på kvällar och nätter.
Vi söker dig som kan leda, styra och arbeta tillsammans med vår grupp ansvarsfulla bussvårdare på depåerna i Gävle och Sandviken.
ÖNSKAD KOMPETENS & KUNSKAP
Erfarenhet i ledarskap (teamleader, samordnare eller liknade) - kan vara från annan bransch
Effektiv kommunikation kunskap (både till ledningen och medarbetare)
Kvalitets riktad med god syn för detaljer
Målmedveten (egna och medarbetarnas målsättning)
Förmåga att skapa ett bra arbetsklimat, erfarenhet med coaching av grupparbete
Goda kunskaper med planering och organisering av arbete
Effektivt kunna arbeta med flertal processer och instruktioner, kartlägga område för förbättringar
Kapabel att arbeta både självständigt och i arbetsgruppen
Goda kunskaper omkring hälso-arbetsmiljö frågor och krav
Erfarenhet med att kartlägga risker och hitta lösningar
Flytande svenska i tal och skrift och bra kunskaper i engelska
Kunskaper i Excel och Word *ISO kunnig 9001 och 14001
Tolka eventuella konflikter och förstå var problem kommer ifrån för att hantera detta med bästa lösningen
Körkort (minst B )



DITT ANSVARSOMRÅDE
Kontroll & rapportering av personal till ledningsgruppen
Kontroll & rapportering av kvalité och brister till ledningsgruppen
Förbereda arbetet så att arbetsgruppen kan utföra sina jobb utan hinder
Kontrollera så arbets rutinerna utförs som förväntat
Delta i lokala kund möten tillsammans med ledningsgruppen för att evaluera arbetet och dess planering
Kontroll & rapportering till ledningen gällande redskap och material som behövs
Rapportera brister eller incidenter till ledningsgruppen
Informera medarbetare och följa upp åtgärder, processförändringar och dokumentera dessa
Vara tillgänglig att nås av kunder och personal som har frågor under natten (mån-fre)



Bussvårdarna jobb är att säkerställa att bussar är klargjorda invändigt/utvändigt och säkerhets kontrollerade innan trafik.
Känner du att detta kan vara något för dig som tycker om att jobba i en dynamisk miljö och på kvällar/nätter så hör av dig.
Vi tvättar, städar, tankar samt säkerhets kontrollerar vår uppdragsgivares fordon.
Detta arbete kräver ansvarstagande och arbetsdisciplin. Ansökan skall ske via e-mail, vi tar kontaktar dig som uppfyller våra kriterier för vidare intervju.
Utbildning/Erfarenhet
Svenska i tal och skrift är ett krav. Detta för att all kommunikation och rapportering sker på svenska och kräver att man behärskar språket väl.
Verksamhetsbeskrivning
PSS Busclean AB bildades 2008 och vi arbetar inom fordon sidan. Vi utför daglig fordonsvård och säkerställer fordonens kvalitet för de stora buss aktörerna i Sverige Busclean levererar hög tvätt och städ kvalitet till kunder inom buss och tåg transport, detta för att säkra resenärernas komfort och bemöta samhällets hygien krav. Detta innebär att vi satsar på personal med hög ansvar känsla oavsett arbetsuppgift. Tillsammans ser vi till vi bidrar till en bättre miljö. Visa mindre

Arbetsledare till välkänt städbolag!

Sök tjänsten som Arbetsledare inom Städ! Om Tjänsten Vi söker en engagerad arbetsledare inom städverksamheten som brinner för att leverera hög kvalitet och samtidigt inspirera medarbetare till samarbete och engagemang. Du kommer att ha en nyckelroll i att säkerställa måluppfyllnad och trivsel i teamet. Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar schemaläggning, rekrytering av vikarier samt att hantera tvätt och material. Vår Kund Hos vår kund, ett etab... Visa mer
Sök tjänsten som Arbetsledare inom Städ! Om Tjänsten
Vi söker en engagerad arbetsledare inom städverksamheten som brinner för att leverera hög kvalitet och samtidigt inspirera medarbetare till samarbete och engagemang. Du kommer att ha en nyckelroll i att säkerställa måluppfyllnad och trivsel i teamet. Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar schemaläggning, rekrytering av vikarier samt att hantera tvätt och material.

Vår Kund
Hos vår kund, ett etablerat svenskt företag med stort fokus på miljö och hållbarhet, får du möjlighet att bidra till en mer ekologisk framtid. Vårt företag har sitt säte i centrala Gävle och är ISO-certifierat, vilket vittnar om vårt starka åtagande för miljöskydd. Vi strävar ständigt efter att förbättra och utveckla vårt miljöarbete.
Din Profil
Vi på Nordic Bemanning & Rekrytering söker en arbetsledare med erfarenhet och en stark känsla för ansvar. Du bör vara datorvan, ha B-körkort och behärska svenska i tal och skrift. Om du tidigare har arbetat inom städbranschen ser vi det som en fördel.För oss är det avgörande att du är en problemlösare och har en stark kundorientering. Att utföra arbetsuppgifter noggrant och hålla ordning och reda är viktiga egenskaper. Vidare bör du vara skicklig på att bygga och vårda relationer med kollegor och kunder.
Vi Värdesätter Mångfald
På Nordic Bemanning & Rekrytering välkomnar vi ansökningar från individer oavsett kön, religiös övertygelse, etnisk eller kulturell bakgrund. Vi är övertygade om att mångfald berikar vår arbetsmiljö och vi strävar efter att tillvarata all den kompetens som finns i samhället.
Om du delar vårt engagemang för kvalitet, miljö och mångfald och tror att du är rätt person för den här rollen, ser vi fram emot att ta del av din ansökan. Tillsammans kan vi göra skillnad inom städbranschen och bidra till en mer hållbar framtid.

Om oss

Nordic Bemanning & Rekrytering är verksamma inom de flesta branscher, vi har över 14 års erfarenhet av personallösningar och vi är auktoriserade via kompetensföretagens branschorganisation. Vi är ett personligt företag med kontor i Gävle och Sundsvall, vi förmedlar personal på ett flertal orter i Sverige med noggrannhet och träffsäkerhet.
Då vi är medlemmar och auktoriserade i branschorganisation kompetensföretagen kan du som konsult känna dig trygg hos oss då du omfattas av alla kollektivavtals avtalsenliga villkor gällande lön, semester, sjukfrånvaro etc.
Detta är ett konsultuppdrag. Du kommer till en början vara anställd av Nordic Bemanning & Rekrytering och arbeta som konsult hos vår kund med mål att bli anställd direkt hos kund.

Villkor
Start : Omgående eller enligt överenskommelse

Omfattning : Heltid

Arbetstider : Varierande arbetsschema arbetet förlagt förmiddag/dagtid.

Placeringsort :Gävle

Lämna in din ansökan nu eller tipsa en vän Visa mindre

Driftledare till Rengörare Näslund

Rengörare Näslund AB är ett städföretag i Stockholm med verksamhet inriktad på entreprenadstädning av kommersiella och offentliga lokaler samt privata företag framför allt i Stockholmsområdet med omnejd. Rengörare Näslund grundades redan 1972 och har sedan dess utvecklats till att bli ett av Sveriges ledande städföretag. Vi skapar trygghet för våra kunder och levererar ett rent och professionellt resultat. I det dagliga arbetet är ärlighet, enkelhet och ty... Visa mer
Rengörare Näslund AB är ett städföretag i Stockholm med verksamhet inriktad på entreprenadstädning av kommersiella och offentliga lokaler samt privata företag framför allt i Stockholmsområdet med omnejd.
Rengörare Näslund grundades redan 1972 och har sedan dess utvecklats till att bli ett av Sveriges ledande städföretag. Vi skapar trygghet för våra kunder och levererar ett rent och professionellt resultat.
I det dagliga arbetet är ärlighet, enkelhet och tydlighet våra ledord. Det är vi som är experter på städning och det ska våra kunder känna sig trygga med. Vi värnar om en god arbetsmiljö för våra medarbetare och är självklart kollektivavtalsanslutna!
Vi söker nu en driftledare till vår driftsorganisation.
Arbetsuppgifter
Du ansvarar bland annat för:
- Ansvara för kundkontakt och kvalité
- Personalansvar för ett antal lokalvårdare och eventuella förmän
- Resultatansvar för utpekade objekt
- Utveckla verksamheten tillsammans med dina medarbetare
- Löpande administration såsom fakturering, lönerapportering, schemaplanering framtagning av rapporter och återrapportering till berörda personer., mm.
Din bakgrund:
- Du ska ha dokumenterad branschvana
- Du ska ha B-körkort
- Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift
- Ledarerfarenhet från servicebranschen
- Ledarerfarenhet från städbranschen är ett krav
- Vana av att arbeta med administration


Egenskaper
Vi söker dig som har:
- Viljan att utveckla både dig själv, dina medarbetare och kunder
- Förmågan att planera, prioritera och delegera
Vi vill att du:
- Ser problem som en möjlighet och har ett lösningsorienterat förhållningssätt i din vardag
- Är trygg och stabil i dig själv på det professionella och personliga planet


Utbildning:
- Gymnasieutbildning eller motsvarande
- Utbildad inom SRY och/eller Pryl
- Genomgått utbildning inom Insta 800 nivå 3 m
- Utbildad inom DS Hygien är meriterande Visa mindre

Arbetsledare

Är du en driven ledare som trivs med att ha många bollar i luften? Om tjänsten Som arbetsledare inom städ ansvarar du för att säkerställa arbetets höga kvalitet, måluppfyllnad samt motivera medarbetarna till samarbete, engagemang och en god gemenskap. Schemaläggning, rekrytering av vikarier samt tvätt och materialhantering är förekommande arbetsuppgifter. Vår kund Kunden är ett svenskt, välkänt och framgångsrikt företag som verkar inom städbranschen me... Visa mer
Är du en driven ledare som trivs med att ha många bollar i luften?

Om tjänsten

Som arbetsledare inom städ ansvarar du för att säkerställa arbetets höga kvalitet, måluppfyllnad samt motivera medarbetarna till samarbete, engagemang och en god gemenskap. Schemaläggning, rekrytering av vikarier samt tvätt och materialhantering är förekommande arbetsuppgifter.

Vår kund Kunden är ett svenskt, välkänt och framgångsrikt företag som verkar inom städbranschen med ett stort fokus på miljö och hållbarhet. Kunden har ett stort utbud av professionella städtjänster och håller till i centrala Gävle. Kunden är ISO-certifierade, som är en miljöcertifiering. Detta säkerställer att företaget har ett tydligt miljöarbete som både är kompetent utfört, kommunicerat och dokumenterat i ett miljöledningssystem samt med ett mål att kontinuerligt förbättra och utveckla miljöarbetet.

Din profil Vi på Nordic Bemanning & Rekrytering söker dig som har erfarenhet av arbetsledning. Dessutom har du god datorvana, B-körkort och goda kunskaper i svenska i tal & skrift.Vi ser det som meriterande om du har arbetat inom städ tidigare.I det här uppdraget är det viktigt att du har lätt för att identifiera problem och hitta lösningar och att du sätter kunden i fokus. Vidare är det viktigt att du tar ansvar för att dina arbetsuppgifter blir ordentligt utförda och att du tycker om att ha ordning och reda omkring dig. Dessutom har du god förmåga att skapa och vårda relationer.För såväl oss på Nordic Bemanning & Rekrytering som vår kund är det viktigt med jämställdhet och mångfald och därför ser vi gärna sökanden av olika kön och bakgrund. Vi vill tillvarata all den kompetens som finns i samhället oavsett könstillhörighet, religiös åskådning och etnisk eller kulturell tillhörighet.

Om oss
Nordic Bemanning & Rekrytering är ett bemanning- och rekryteringsföretag med över 12års erfarenhet som är verksamma inom de flesta branscher. Vi är ett personligt företag med kontor i Gävle och Sundsvall men vi förmedlar personal på ett flertal orter i Sverige med noggrannhet och träffsäkerhet.



Vi är medlemmar i vår branschorganisation kompetensföretagen där du som konsult känna dig trygg hos oss då du omfattas av alla kollektivavtals avtalsenliga villkor gällande lön, semester, sjukfrånvaro etc.

Detta är ett konsultuppdrag. Du kommer till en början vara anställd av Nordic Bemanning & Rekrytering och arbeta som konsult hos vår kund med mål att bli anställd direkt hos kund.

Villkor
Start : Enligt överenskommelse.

Omfattning :Heltid

Arbetstider :Arbetstider enligt schema, dagtid.

Placeringsort :Gävle

Lämna in din ansökan nu eller tipsa en vän Visa mindre

Arbetsledare

Är du en driven ledare som trivs med att ha många bollar i luften? Om tjänsten Som arbetsledare inom städ ansvarar du för att säkerställa arbetets höga kvalitet, måluppfyllnad samt motivera medarbetarna till samarbete, engagemang och en god gemenskap. Schemaläggning, rekrytering av vikarier samt tvätt och materialhantering är förekommande arbetsuppgifter. Vår kund Kunden är ett svenskt, välkänt och framgångsrikt företag som verkar inom städbranschen me... Visa mer
Är du en driven ledare som trivs med att ha många bollar i luften?

Om tjänsten

Som arbetsledare inom städ ansvarar du för att säkerställa arbetets höga kvalitet, måluppfyllnad samt motivera medarbetarna till samarbete, engagemang och en god gemenskap. Schemaläggning, rekrytering av vikarier samt tvätt och materialhantering är förekommande arbetsuppgifter.

Vår kund Kunden är ett svenskt, välkänt och framgångsrikt företag som verkar inom städbranschen med ett stort fokus på miljö och hållbarhet. Kunden har ett stort utbud av professionella städtjänster och håller till i centrala Gävle. Kunden är ISO-certifierade, som är en miljöcertifiering. Detta säkerställer att företaget har ett tydligt miljöarbete som både är kompetent utfört, kommunicerat och dokumenterat i ett miljöledningssystem samt med ett mål att kontinuerligt förbättra och utveckla miljöarbetet.

Din profil Vi på Nordic Bemanning & Rekrytering söker dig som har erfarenhet av arbetsledning. Dessutom har du god datorvana, B-körkort och goda kunskaper i svenska i tal & skrift.Vi ser det som meriterande om du har arbetat inom städ tidigare.I det här uppdraget är det viktigt att du har lätt för att identifiera problem och hitta lösningar och att du sätter kunden i fokus. Vidare är det viktigt att du tar ansvar för att dina arbetsuppgifter blir ordentligt utförda och att du tycker om att ha ordning och reda omkring dig. Dessutom har du god förmåga att skapa och vårda relationer.För såväl oss på Nordic Bemanning & Rekrytering som vår kund är det viktigt med jämställdhet och mångfald och därför ser vi gärna sökanden av olika kön och bakgrund. Vi vill tillvarata all den kompetens som finns i samhället oavsett könstillhörighet, religiös åskådning och etnisk eller kulturell tillhörighet.

Om oss
Nordic Bemanning & Rekrytering är ett bemanning- och rekryteringsföretag med över 12års erfarenhet som är verksamma inom de flesta branscher. Vi är ett personligt företag med kontor i Gävle och Sundsvall men vi förmedlar personal på ett flertal orter i Sverige med noggrannhet och träffsäkerhet.



Vi är medlemmar i vår branschorganisation kompetensföretagen där du som konsult känna dig trygg hos oss då du omfattas av alla kollektivavtals avtalsenliga villkor gällande lön, semester, sjukfrånvaro etc.

Detta är ett konsultuppdrag. Du kommer till en början vara anställd av Nordic Bemanning & Rekrytering och arbeta som konsult hos vår kund med mål att bli anställd direkt hos kund.

Villkor
Start : Enligt överenskommelse.

Omfattning :Heltid

Arbetstider :Arbetstider enligt schema, dagtid.

Placeringsort :Gävle

Lämna in din ansökan nu eller tipsa en vän Visa mindre

Arbetsledare

Är du en driven ledare som trivs med att ha många bollar i luften? Om tjänsten Som arbetsledare inom städ ansvarar du för att säkerställa arbetets höga kvalitet, måluppfyllnad samt motivera medarbetarna till samarbete, engagemang och en god gemenskap. Schemaläggning, rekrytering av vikarier samt tvätt och materialhantering är förekommande arbetsuppgifter. Vår kund Kunden är ett svenskt, välkänt och framgångsrikt företag som verkar inom städbranschen me... Visa mer
Är du en driven ledare som trivs med att ha många bollar i luften?

Om tjänsten

Som arbetsledare inom städ ansvarar du för att säkerställa arbetets höga kvalitet, måluppfyllnad samt motivera medarbetarna till samarbete, engagemang och en god gemenskap. Schemaläggning, rekrytering av vikarier samt tvätt och materialhantering är förekommande arbetsuppgifter.

Vår kund Kunden är ett svenskt, välkänt och framgångsrikt företag som verkar inom städbranschen med ett stort fokus på miljö och hållbarhet. Kunden har ett stort utbud av professionella städtjänster och håller till i centrala Gävle. Kunden är ISO-certifierade, som är en miljöcertifiering. Detta säkerställer att företaget har ett tydligt miljöarbete som både är kompetent utfört, kommunicerat och dokumenterat i ett miljöledningssystem samt med ett mål att kontinuerligt förbättra och utveckla miljöarbetet.

Din profil Vi på Nordic Bemanning & Rekrytering söker dig som har erfarenhet av arbetsledning. Dessutom har du god datorvana, B-körkort och goda kunskaper i svenska i tal & skrift.Vi ser det som meriterande om du har arbetat inom städ tidigare.I det här uppdraget är det viktigt att du har lätt för att identifiera problem och hitta lösningar och att du sätter kunden i fokus. Vidare är det viktigt att du tar ansvar för att dina arbetsuppgifter blir ordentligt utförda och att du tycker om att ha ordning och reda omkring dig. Dessutom har du god förmåga att skapa och vårda relationer.För såväl oss på Nordic Bemanning & Rekrytering som vår kund är det viktigt med jämställdhet och mångfald och därför ser vi gärna sökanden av olika kön och bakgrund. Vi vill tillvarata all den kompetens som finns i samhället oavsett könstillhörighet, religiös åskådning och etnisk eller kulturell tillhörighet.

Om oss
Nordic Bemanning & Rekrytering är ett bemanning- och rekryteringsföretag med över 12års erfarenhet som är verksamma inom de flesta branscher. Vi är ett personligt företag med kontor i Gävle och Sundsvall men vi förmedlar personal på ett flertal orter i Sverige med noggrannhet och träffsäkerhet.



Vi är medlemmar i vår branschorganisation kompetensföretagen där du som konsult känna dig trygg hos oss då du omfattas av alla kollektivavtals avtalsenliga villkor gällande lön, semester, sjukfrånvaro etc.

Detta är ett konsultuppdrag. Du kommer till en början vara anställd av Nordic Bemanning & Rekrytering och arbeta som konsult hos vår kund med mål att bli anställd direkt hos kund.

Villkor
Start : Enligt överenskommelse.

Omfattning :Heltid

Arbetstider :Arbetstider enligt schema, dagtid.

Placeringsort :Gävle

Lämna in din ansökan nu eller tipsa en vän Visa mindre

Arbetsledare

Är du en driven ledare som trivs med att ha många bollar i luften? Om tjänsten Som arbetsledare inom städ ansvarar du för att säkerställa arbetets höga kvalitet, måluppfyllnad samt motivera medarbetarna till samarbete, engagemang och en god gemenskap. Schemaläggning, rekrytering av vikarier samt tvätt och materialhantering är förekommande arbetsuppgifter. Vår kund Kunden är ett svenskt, välkänt och framgångsrikt företag som verkar inom städbranschen me... Visa mer
Är du en driven ledare som trivs med att ha många bollar i luften?

Om tjänsten

Som arbetsledare inom städ ansvarar du för att säkerställa arbetets höga kvalitet, måluppfyllnad samt motivera medarbetarna till samarbete, engagemang och en god gemenskap. Schemaläggning, rekrytering av vikarier samt tvätt och materialhantering är förekommande arbetsuppgifter.

Vår kund Kunden är ett svenskt, välkänt och framgångsrikt företag som verkar inom städbranschen med ett stort fokus på miljö och hållbarhet. Kunden har ett stort utbud av professionella städtjänster och håller till i centrala Gävle. Kunden är ISO-certifierade, som är en miljöcertifiering. Detta säkerställer att företaget har ett tydligt miljöarbete som både är kompetent utfört, kommunicerat och dokumenterat i ett miljöledningssystem samt med ett mål att kontinuerligt förbättra och utveckla miljöarbetet.

Din profil Vi på Nordic Bemanning & Rekrytering söker dig som har erfarenhet av arbetsledning. Dessutom har du god datorvana, B-körkort och goda kunskaper i svenska i tal & skrift.Vi ser det som meriterande om du har arbetat inom städ tidigare.I det här uppdraget är det viktigt att du har lätt för att identifiera problem och hitta lösningar och att du sätter kunden i fokus. Vidare är det viktigt att du tar ansvar för att dina arbetsuppgifter blir ordentligt utförda och att du tycker om att ha ordning och reda omkring dig. Dessutom har du god förmåga att skapa och vårda relationer.För såväl oss på Nordic Bemanning & Rekrytering som vår kund är det viktigt med jämställdhet och mångfald och därför ser vi gärna sökanden av olika kön och bakgrund. Vi vill tillvarata all den kompetens som finns i samhället oavsett könstillhörighet, religiös åskådning och etnisk eller kulturell tillhörighet.

Om oss
Nordic Bemanning & Rekrytering är ett bemanning- och rekryteringsföretag med över 12års erfarenhet som är verksamma inom de flesta branscher. Vi är ett personligt företag med kontor i Gävle och Sundsvall men vi förmedlar personal på ett flertal orter i Sverige med noggrannhet och träffsäkerhet.



Vi är medlemmar i vår branschorganisation kompetensföretagen där du som konsult känna dig trygg hos oss då du omfattas av alla kollektivavtals avtalsenliga villkor gällande lön, semester, sjukfrånvaro etc.

Detta är ett konsultuppdrag. Du kommer till en början vara anställd av Nordic Bemanning & Rekrytering och arbeta som konsult hos vår kund med mål att bli anställd direkt hos kund.

Villkor
Start : Enligt överenskommelse.

Omfattning :Heltid

Arbetstider :Arbetstider enligt schema, dagtid.

Placeringsort :Gävle

Lämna in din ansökan nu eller tipsa en vän Visa mindre

Arbetsledare

Är du en driven ledare som trivs med att ha många bollar i luften? Om tjänsten Som arbetsledare inom städ ansvarar du för att säkerställa arbetets höga kvalitet, måluppfyllnad samt motivera medarbetarna till samarbete, engagemang och en god gemenskap. Schemaläggning, rekrytering av vikarier samt tvätt och materialhantering är förekommande arbetsuppgifter. Vår kund Kunden är ett svenskt, välkänt och framgångsrikt företag som verkar inom städbranschen me... Visa mer
Är du en driven ledare som trivs med att ha många bollar i luften?

Om tjänsten

Som arbetsledare inom städ ansvarar du för att säkerställa arbetets höga kvalitet, måluppfyllnad samt motivera medarbetarna till samarbete, engagemang och en god gemenskap. Schemaläggning, rekrytering av vikarier samt tvätt och materialhantering är förekommande arbetsuppgifter.

Vår kund Kunden är ett svenskt, välkänt och framgångsrikt företag som verkar inom städbranschen med ett stort fokus på miljö och hållbarhet. Kunden har ett stort utbud av professionella städtjänster och håller till i centrala Gävle. Kunden är ISO-certifierade, som är en miljöcertifiering. Detta säkerställer att företaget har ett tydligt miljöarbete som både är kompetent utfört, kommunicerat och dokumenterat i ett miljöledningssystem samt med ett mål att kontinuerligt förbättra och utveckla miljöarbetet.

Din profil Vi på Nordic Bemanning & Rekrytering söker dig som har erfarenhet av arbetsledning. Dessutom har du god datorvana, B-körkort och goda kunskaper i svenska i tal & skrift.Vi ser det som meriterande om du har arbetat inom städ tidigare.I det här uppdraget är det viktigt att du har lätt för att identifiera problem och hitta lösningar och att du sätter kunden i fokus. Vidare är det viktigt att du tar ansvar för att dina arbetsuppgifter blir ordentligt utförda och att du tycker om att ha ordning och reda omkring dig. Dessutom har du god förmåga att skapa och vårda relationer.För såväl oss på Nordic Bemanning & Rekrytering som vår kund är det viktigt med jämställdhet och mångfald och därför ser vi gärna sökanden av olika kön och bakgrund. Vi vill tillvarata all den kompetens som finns i samhället oavsett könstillhörighet, religiös åskådning och etnisk eller kulturell tillhörighet.

Om oss
Nordic Bemanning & Rekrytering är ett bemanning- och rekryteringsföretag med över 12års erfarenhet som är verksamma inom de flesta branscher. Vi är ett personligt företag med kontor i Gävle och Sundsvall men vi förmedlar personal på ett flertal orter i Sverige med noggrannhet och träffsäkerhet.



Vi är medlemmar i vår branschorganisation kompetensföretagen där du som konsult känna dig trygg hos oss då du omfattas av alla kollektivavtals avtalsenliga villkor gällande lön, semester, sjukfrånvaro etc.

Detta är ett konsultuppdrag. Du kommer till en början vara anställd av Nordic Bemanning & Rekrytering och arbeta som konsult hos vår kund med mål att bli anställd direkt hos kund.

Villkor
Start : Enligt överenskommelse.

Omfattning :Heltid

Arbetstider :Arbetstider enligt schema, dagtid.

Placeringsort :Gävle

Lämna in din ansökan nu eller tipsa en vän Visa mindre

Driftledare till Coors lokalvård i Gävle

Som lokalvårdare på Coor gör du en stor skillnad för våra kunder varje dag. I vår verksamhet välkomnas idéer, initiativ och nya smarta sätt att jobba. Du får också stora möjligheter att utvecklas, utifrån vem du är och det du kan. Självklart kan du luta dig mot trygga och schyssta anställningsvillkor Vill du ha ett värdefullt jobb som bidrar till ökad trygghet, hälsa och trivsel på våra arbetsplatser? Är du en person med högt engagemang och ett starkt eg... Visa mer
Som lokalvårdare på Coor gör du en stor skillnad för våra kunder varje dag.
I vår verksamhet välkomnas idéer, initiativ och nya smarta sätt att jobba. Du får också stora möjligheter att utvecklas, utifrån vem du är och det du kan. Självklart kan du luta dig mot trygga och schyssta anställningsvillkor

Vill du ha ett värdefullt jobb som bidrar till ökad trygghet, hälsa och trivsel på våra arbetsplatser? Är du en person med högt engagemang och ett starkt eget driv? Då är det här en spännande roll för dig! Vi söker nu en strukturerad och serviceinriktad driftledare till vår lokalvårdsleverans i Gävle.

Om rollen
Som driftledare kommer du tillsammans med din driftledarkollega samt driftschef att leda den dagliga verksamheten och stötta våra medarbetare hos kunden samtidigt som du själv är aktiv i leveransen.  

Dina huvudsakliga uppgifter utöver lokalvård är:


• Stötta upp som lokalvårdare hos våra kunder i Gävle med omnejd.
• Samordna den dagliga bemanningen
• Planering av resurser - sjukfrånvarohantering, schemaläggning och tidrapportering
• Utveckla och upprätthålla en god kommunikation med kund och medarbetare
• Identifiera merförsäljning genom att vara lyhörd för kundens behov
• Utveckla, driva och genomföra förbättringsförslag
• Ha kontakt med leverantörer och genomföra materialbeställningar
• Kvalitetsuppföljning av leveransen tillsammans med kunden
• Välkomna och lära upp nya medarbetare och vikarier

Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100% med placering i Gävle. Du anställs som lokalvårdare och erhåller ett driftledartillägg och rapporterar till driftchef. Tjänsten börjar med provanställning på 6 månader med mål att övergå till en tillsvidareanställning. Tjänsten är säkerhetsklassad vilket innebär att en säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att genomföras innan en anställning kan erbjudas.

Du
Vi söker dig som har en gymnasial utbildning med minst några års erfarenhet av att arbeta som lokalvårdare eller annat serviceyrke. Erfarenhet av att arbetsleda personal är meriterande likväl som att du har genomgått SRY, INSTA 800 eller annan likvärdig utbildning. Vidare tänker vi att du har du god förståelse för hur olika aktiviteter och beslut påverkar verksamhetens resultat. För att effektivt kunna ta dig mellan olika platser så är det viktigt att du har B-körkort samt att du talar och skriver svenska obehindrat.

Din personlighet
I ditt dagliga arbete kommer du att möta både våra kunders personal och dina kollegor vilket innebär att det är viktigt att du är ödmjuk, trygg i dig själv och att du tycker om att arbeta tillsammans med andra. Som person är du positiv och framåtsträvande med en stark drivkraft av att leverera god service till våra kunder. Då vi löpande ställs inför olika förändringar ser vi gärna att du har en god anpassningsförmåga med ett prestigelöst förhållningssätt. Vidare ser vi att du är lyhörd, självgående och noggrann samt att du har ett strukturerat arbetssätt.

Vi erbjuder
Vi erbjuder en trygg, säker och trivsam arbetsplats som kännetecknas av en öppen, välkomnande och prestigelös kultur. Som driftledare får du en viktig och varierande roll och vi erbjuder självklart fast lön enligt kollektivavtal, pension, försäkringar samt andra förmåner som utbildningar och friskvårdsbidrag. Coor arbetar aktivt med kompetens- och karriärsutveckling för att du ska få möjlighet att utvecklas och därmed nyttja din fulla potential.?Då vi är ett stort och expansivt företag finns möjligheter till utveckling både inom denna arbetsgrupp såväl som inom andra delar av verksamheten. 

Kontakt och övrig information
Säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att genomföras innan en anställning kan erbjudas. Har du frågor om rollen är du välkommen att kontakta Susanna Eriksson Kotanen via [email protected]  Vi hanterar löpande de ansökningar som kommer in och tjänsten kan därmed komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så vänta inte med din ansökan. Vi tar endast emot ansökningar via ansökningsknappen i annonsen.

Vi ser fram emot att höra från dig!

Coor,



Hos oss blir du en del av en kultur där olikheter för oss framåt. Vi vet att magi skapas i mötet mellan olika bakgrunder, kompetenser och personligheter. Vi ser det varje dag.?Totalt är vi över 12?000 medarbetare och tillsammans kan vi åstadkomma mycket. Kom och gör oss bättre, utifrån vem du är. På Coor är du skillnaden. Visa mindre

Vi söker handledare till våra sommarungdomar

Gavlegårdarna är ett av Sveriges största bostadsbolag inom allmännyttan. Var tredje Gävlebo bor i våra bostäder som finns spridda över hela kommunen. Vi som jobbar här drivs alla av bolagets vision – Känn dig hemma. Den innebär att hyresgäster och medarbetare, men också Gävles invånare ska trivas med och hos oss. I hundra år har Gavlegårdarna bidragit till en bra livsmiljö för Gävleborna. Det ska vi fortsätta med. När staden nu växer ska vi förvalta de bos... Visa mer
Gavlegårdarna är ett av Sveriges största bostadsbolag inom allmännyttan. Var tredje Gävlebo bor i våra bostäder som finns spridda över hela kommunen. Vi som jobbar här drivs alla av bolagets vision – Känn dig hemma. Den innebär att hyresgäster och medarbetare, men också Gävles invånare ska trivas med och hos oss. I hundra år har Gavlegårdarna bidragit till en bra livsmiljö för Gävleborna. Det ska vi fortsätta med. När staden nu växer ska vi förvalta de bostäder vi har samtidigt som vi bygger många nya. Gavlegårdarna ska bidra till utvecklingen som säkrar framtidens bostäder.

ARBETSUPPGIFTER
Som handledare arbetar du tillsammans med våra sommarungdomar. Du arbetsleder och är den som tillsammans med ordinarie medarbetare lägger upp och planerar arbetet för sommarungdomarna.

Dina arbetsuppgifter utöver handledarrollen är:

• Städa gårdar och andra gemensamma ytor
• Rensa rabatter och lekplatser
• Övriga skötsel- och underhållsuppgifter som det finns behov av

Du arbetar måndag-fredag 07:00-16:00 med två halvtimmesraster under dagen. Lönen är enligt kollektivavtal för fastighetsanställdas förbund.


KVALIFIKATIONER
Vi ser att du som söker jobbet tycker om att arbeta med människor. Vi ser även att du har ett intresse för utemiljö och att det ska vara rent och snyggt. Du tycker om att se resultat av det du gör och du kan arbeta med samma sak en hel dag utan att du påverkas av detta.

Vi ser det som meriterande om du har tidigare dokumenterad erfarenhet av att leda barn och ungdomar.

Har du utbildning inom trädgård, fastighet eller erfarenhet som bedöms likvärdig av arbetsgivaren ser vi även det som meriterande.

B-körkort är ett krav.


ÖVRIGT
Varmt välkommen med din ansökan!

Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Visa mindre

Arbetsledare Spår

När du vill att jobbet ska vara mer än bara ett jobb erbjuder vi variation på olika sätt. Hos oss får du vara dig själv! För vi vet att en inkluderande arbetsplats ger framgång och det blir roligare att gå till jobbet. Hos oss får du intressanta och utmanande arbetsuppgifter. Arbetsledare spår Gävleborg/ Uppsala /Västerås När du vill att jobbet ska vara mer än bara ett jobb erbjuder vi variation på olika sätt. Hos oss får du vara dig själv! För vi vet ... Visa mer
När du vill att jobbet ska vara mer än bara ett jobb erbjuder vi variation på olika sätt. Hos oss får du vara dig själv! För vi vet att en inkluderande arbetsplats ger framgång och det blir roligare att gå till jobbet. Hos oss får du intressanta och utmanande arbetsuppgifter.


Arbetsledare spår Gävleborg/ Uppsala /Västerås

När du vill att jobbet ska vara mer än bara ett jobb erbjuder vi variation på olika sätt. Hos oss får du vara dig själv! För vi vet att en inkluderande arbetsplats ger framgång och det blir roligare att gå till jobbet. Hos oss får du intressanta och utmanande arbetsuppgifter.

Vi söker  en operativ Arbetsledare till vår städverksamhet inom spårbunden trafik i Gävle med omnejd.

Att arbeta hos oss är varierande, utmanande och kräver stort personligt engagemang. Du ska gilla att ha många bollar i luften, se utmaningar som möjligheter.

Dina arbetsuppgifter kommer i huvudsak bestå av;


• Övergripande ansvar för den totala driften
• Resultat- och personalansvar samt utveckling av verksamheten
• Upprätthålla goda relationer med kunden samt att säkerställa att kunden erhåller överenskommen kvalitet

Kvalifikationer/Krav:


• Du ska ha minst gymnasiumutbildning eller motsvarande
• Mångårig och bred erfarenhet från servicebranschen
• Ledarerfarenhet
• PC-vana och vana av att arbeta i administrativa system
• B-körkort

Egenskaper:


• Vilja och förmåga att utveckla både Dig själv och Dina medarbetare, samt att kunna dela med Dig av Din kompetens på ett effektivt sätt
• Du måste trivas i ledande befattning och ha ett stort intresse för att motivera andra
• Som person är Du driftig och målmedveten
• Erfarenhet av och förmåga att arbeta strukturerat gentemot kunder och medarbetare
• Du delar våra värderingar

Anställningsform och arbetstider:
Heltid 100% Dagtid,kväll/natt tjänstgöring

Har du frågor kontakta: [email protected]

Din ansökan vill vi ha senast den 2022-10-20
Ansökan kan endast göras via vår hemsida.


Sodexokoncernen
Sodexo är världsledande inom tjänster som förbättrar livskvalitet för våra kunder och medarbetare. Vi utmärker oss genom vår hållbara affärsmodell och vårt serviceutbud med måltids- och FM-tjänster samt lösningar för medarbetarförmåner. Vi bidrar till den ekonomiska, sociala och miljömässiga utvecklingen i de 55 länder där vi har verksamhet. Med omsorg servar våra 412 000 medarbetare miljontals människors dagliga behov och vi driver vår verksamhet på ett inkluderande, engagerande och ansvarstagande sätt. På Sodexo är vårt syfte att skapa en bättre vardag för ett bättre liv för alla. Visa mindre

Field Team Leaders to Freska Gävle!

Finally! The Nordic region's fastest growing cleaning companies are now coming to Gävle! Are you working as a Home Cleaner today and are ready for the next step in your career? Are you the one who will contribute to building up a team of fantastic people and create a strong team spirit in Gävle? Apply today! About the job In your role as Field Team Leader you will be responsible for a team of 10 people where you will be their closest contact regarding the ... Visa mer
Finally! The Nordic region's fastest growing cleaning companies are now coming to Gävle! Are you working as a Home Cleaner today and are ready for the next step in your career? Are you the one who will contribute to building up a team of fantastic people and create a strong team spirit in Gävle? Apply today!
About the job
In your role as Field Team Leader you will be responsible for a team of 10 people where you will be their closest contact regarding the daily work. It is a full-time job at 100% of which you will work 75% as a Home Cleaner with your own customers. The remaining 25% will consist of supporting your team, managing the administration around it and helping your team members to succeed, develop and enjoy their work.
You will report and work closely with your Manager whose job is to support you in your role and make you develop in your leadership. To succeed in the role, it is important to have an ongoing and successful communication with your Manager and members of your team to create a great team spirit.
Main tasks:
Support and be present for the team in the daily work
Educate and coach existing and new staff
Give feedback to team members, both during individual meetings and during team meetings
Manage administration around keys and cleaning agents when needed
Manage sick leaves in the team
Promote a good working environment and plan staff activities

Who are you?
We believe you will be a perfect fit for the role if you put great pride in the cleaning job and love to improve on customer service. Your ability to inspire team members with your knowledge will be essential for the team's engagement. Secondly, we believe that you will thrive in this role if you are positive, supportive and pedagogical toward your team members.
You will be an important link between the office and cleaning employees on the field where you in a present way lead and coach your team to enjoy the job, create long-term customer relationships and deliver high quality.
We are looking for you who:
Wants to take more responsibility and the next step in your career
Have long experience in home cleaning and is motivated by high customer satisfaction
Enjoys coaching and supporting others
Is present and communicative
Has experience of leadership/coaching (advantage)
Has experience of an administrative role (advantage)
Speaks Swedish and English

We offer you:
A full-time employment of 100% (75% home cleaning, 25% Field Team Leader)
A social and varied working day
Paid travel time between customers
Leadership courses
Language course in Swedish
Performance based bonus
Wellness allowance of 4000 a year
Collective agreement containing:
Fixed monthly salary
Paid sick leave
Paid vacation
Pension
Collectively agreed insurances

Do you recognize yourself in this ad and want to be part of the journey to start up Freska in your city?Send in your application today, we hire continuously!
Freska Team ????
---------
Äntligen! Nordens snabbast växande städföretag kommer nu till Gävle! Arbetar du som Hemstädare idag och är redo för nästa steg i din karriär? Är det du som kommer bidra till att bygga upp ett team av fantastiska människor och skapa en stark laganda i Gävle? Ansök idag!
Om jobbet
I din roll som Field Team Leader kommer du att ansvara för ett team på 10 personer där du kommer att vara deras närmaste kontakt gällande det dagliga arbetet. Det är ett heltidsarbete på 100% där du kommer att arbeta 75% som Hemstädare med dina egna kunder. De återstående 25 % kommer att bestå av att stötta ditt team, sköta administrationen kring det och hjälpa dina team-medlemmar att utvecklas och trivas med sitt arbete.
Du kommer att rapportera och arbeta nära din Chef vars uppgift är att stötta dig i din roll och få dig att utvecklas i ditt ledarskap. För att lyckas i rollen är det viktigt att ha en löpande och framgångsrik kommunikation med din Chef och dina team-medlemmar för att skapa en härlig laganda.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
Stötta och vara närvarande för teamet i det dagliga arbetet
Utbilda och coacha befintlig och ny personal
Ge feedback till tea medlemmar, både under individuella möten och under team-möten
Hantera administration kring nycklar och rengöringsmedel vid behov
Hantera sjukskrivningar i teamet
Främja en god arbetsmiljö och planera personalens aktiviteter

Vem är du?
Vi tror att du kommer att passa perfekt för rollen om du har stor stolthet i jobbet som Hemstädare och älskar att förbättra kundservicen. Din förmåga att inspirera dina team-medlemmar med din kunskap kommer att vara avgörande för teamets engagemang. För det andra tror vi att du kommer att trivas i denna roll om du är positiv, stöttande och pedagogisk mot dina team-medlemmar.
Du kommer att vara en viktig länk mellan kontoret och medarbetarna på fält där du på ett närvarande sätt leder och coachar ditt team till att trivas på jobbet, skapa långsiktiga kundrelationer och att leverera hög kvalitet.
Vi söker dig som:
Vill ta mer ansvar och nästa steg i din karriär
Har lång erfarenhet av hemstädning och motiveras av hög kundnöjdhet
Tycker om att coacha och stötta andra
Är närvarande och kommunikativ
Har erfarenhet av ledarskap/coaching (meriterande)
Har erfarenhet av administrativ roll (meriterande)
Talar svenska och engelska

Vi erbjuder dig:
En heltidsanställning på 100% (75% hemstädning, 25% Field Team Leader)
En social och omväxlande arbetsdag
Betald restid mellan kunder
Ledarskapskurser
Språkkurs i svenska
Utbildning i städning
Prestationsbaserad bonus
Friskvårdsbidrag på 4000 per år
Kollektivavtal som innehåller:
Fast månadslön
Betald sjukfrånvaro
Betald semester
Pensionsavsättningar
Kollektivavtalade försäkringar

Känner du igen dig i annonsen och vill vara med på resan för att starta upp Freska i din stad? Skicka in din ansökan redan idag, vi anställer löpande!
Freska Team ???? Visa mindre

Är du vår nästa Arbetsledare i Gävle? ??

En superstar (Arbetsledare) är en riktig spindel i nätet, en doer som med full närvaro dagligen arbetar på ett inkluderande sätt för att alla kugghjul i fabriken ska snurra för såväl medarbetare som kunder. Städarna i Gävle söker nu en Arbetsledare på 50% för att stärka upp vårt team! ???? Vem är vår Superstar? En superstars främsta uppgift är att på ett inspirerande, rättvist och organiserat sätt se till att alla medarbetare trivs på sin arbetsplats, vet... Visa mer
En superstar (Arbetsledare) är en riktig spindel i nätet, en doer som med full närvaro dagligen arbetar på ett inkluderande sätt för att alla kugghjul i fabriken ska snurra för såväl medarbetare som kunder. Städarna i Gävle söker nu en Arbetsledare på 50% för att stärka upp vårt team! ????

Vem är vår Superstar?
En superstars främsta uppgift är att på ett inspirerande, rättvist och organiserat
sätt se till att alla medarbetare trivs på sin arbetsplats, vet vad de ska göra
och mår bra???Att medarbetarna ska trivas på sin arbetsplats kan innebära
en hel del saker och där är vår superstar flexibel och kreativ. Saker som att ha koll i våra system på förfrågningar från blivande företagskunder, hålla material/redskap helt och rent och lyfta på luren när det ringer är självklara saker för vår dig. För att kunna ta hand om sina kollegor på bästa sätt är det bra om vår superstar har tidigare erfarenhet av arbetsledning.

Vad gör en superstar dagligen?
Självklart har du även en hel del dagliga rutiner som följs. Ordning och reda är viktigt för dig och att hålla koll i våra digitala system såsom Stats och Atlantis går på automatik. För att medarbetarna ska må bra på lång sikt jobbar du alltid framåt och ser till att nästa dags schema alltid är 100% fungerande och rättvist. Något som inte går att förutse är förstås frågor och incidenter under dagen från medarbetare/kunder och där är superstar flexibel, effektiv och lösningsorienterad.?

Vad gör en superstar veckovis?
En superstar har stenkoll på vad som behöver följas upp/göras veckovis genom sin vecko- /månadsrutin som är satt tillsammans med VD:n. Saker som kan ingå i den är materialbeställningar, veckomöten med teamet, stickprov och kvalitetskontroller. Superstar är målinriktad och är därför väldigt duktig på att inkludera alla i de gemensamma målen. Ingen vecka är den andra lik och det är superstar van vid. Däremot är superstar duktig på att få in nya kunder i schemat, planera framåt och hålla intervjuer inför kommande rekryteringar.

På Städarna får du möjlighet att arbeta i en miljö som präglas av tillväxt och utvecklingsmöjligheter, vi befinner oss på en riktig raketresa. Så ett intresse och driv i teamet för framåtanda och förändring är otroligt viktigt. Vi vill att vår nästa Superstar har körkort och tillgång till bil. Tillsist, tjänsten är på 50%, med önskad start omgående.

Vi hanterar ansökningarna löpande i denna rekryteringsprocess, så sök gärna så snart som möjligt. Vi önskar att du kan börja så snart som möjligt.

På Städarna har vi en ljus syn på framtiden - vill du vara med på resan? ???? Visa mindre

Vill du ta Städarna i Gävle till nästa nivå? Vi söker galaxens bästa led...

Nu söker vi en stjärna som kan driva Städarna i Gävle AB framåt både strategiskt och operativt. Tillsammans med nuvarande team kommer du ta oss närmare vårt gemensamma mål - att bli det självklara valet. I Gävle levererar vi alla tjänster inom städ till både företag och privatpersoner och i dagsläget har vi omkring 140 återkommande kunder per månad. Vi ska bli störst men samtidigt ha fullt fokus på det som är viktigt på riktigt, människan.?? Superkrafts-c... Visa mer
Nu söker vi en stjärna som kan driva Städarna i Gävle AB framåt både strategiskt och operativt. Tillsammans med nuvarande team kommer du ta oss närmare vårt gemensamma mål - att bli det självklara valet. I Gävle levererar vi alla tjänster inom städ till både företag och privatpersoner och i dagsläget har vi omkring 140 återkommande kunder per månad. Vi ska bli störst men samtidigt ha fullt fokus på det som är viktigt på riktigt, människan.??

Superkrafts-checklista
Du som blir ansvarig för Städarna i Gävle drivs av att se andra människor utvecklas och är väl medveten om att gemenskap och teamwork är nyckeln till framgång. För dig är det en självklarhet att arbeta för att alla medarbetare känner sig involverade och delaktiga i vår tillväxtresa. Du är expert på att motivera både arbetsledare och medarbetare till att lita på sin egen förmåga, samt att delegera och fördela ansvaret. För att lyckas i rollen har du flera års erfarenhet av att leda en grupp och du har en förmåga att inspirera din omgivning. Du är extremt duktig på att både utarbeta och utveckla rutiner för att förenkla och effektivisera det dagliga arbetet. Med stort engagemang, driv och vilja kommer du tillsammans med våra fantastiska medarbetare leda oss närmare målet - att bli Nordens största hemservicebolag och det självklara valet! ????



Galaxklass, doer och hjärta
Som ansvarig för Städarna i Gävle kommer du att leda och inspirera arbetsledare och medarbetare till att hela tiden vara sitt bästa jag. Du finns alltid tillgänglig, lyssnar in och ger snabb återkoppling. Månadsvis säkerställer du att budgetmålen följs och att arbetsmiljöarbetet efterlevs. Ständigt arbetar du för att säkerställa att Städarnas gemensamma värdegrund alltid genomsyrar hela verksamheten. Du får det operativa arbetet att flyta på, men förstår vikten av det strategiska och långsiktiga arbetet likaväl. Det innebär att du alltid ligger steget före, blickar framåt och ständigt arbetar för att finna nya arbetssätt och lösningar på olika förbättringsområden. Du är en stjärna på att omsätta strategier till handlingsplaner och aktiviteter som ger resultat i galaxklass. Du är en doer med hjärtat på rätt plats ??



Ta en plats i Städarna-atmosfären
Du kommer driva Städarna i Gävle och då det är ett aktiebolag får du titeln VD. Tillsammans består vårt fantastiska team av en arbetsledare och 15 medarbetare som du dagligen kommer arbeta tillsammans med. Månadsvis träffar du även VD:ar från resterande bolag i Städarna-koncernen för att samla information, följa upp olika processer och utvecklingsarbeten. Under dessa träffar har ni självklart möjlighet att bolla idéer och tankar med varandra. Dessutom kommer du få stöttning av våra kollegor från vårt Servicekontor som är beläget i centrala Norrköping. På Servicekontoret finns koncernledningen samt stöd och support inom områden såsom ekonomi, marknad och HR.

Vi ser gärna att du har körkort och dessutom tillgång till egen bil. Din ersättning har en fast och en rörlig del som är prestationsbaserad. Du erbjuds en tillsvidareanställning på heltidsbasis med start enligt överenskommelse.



På Städarna har vi en otroligt ljus syn på framtiden - vill du vara med på resan? ???? Visa mindre

Arbetsledare Recover Skadeservice

Recover är din lokala entreprenör inom Industriservice, Skadeservice och Riv & Håltagning. Vi har en fortsatt hög efterfrågan på våra tjänster och söker efter fler kompetenta och engagerade kollegor som vill bidra på vår tillväxtresa. Just nu rekryterar vi en Arbetsledare till Recover Skadeservice i Gävle. Ta chansen och bli del av ett företag i stark tillväxt – med kollegor som är pålitliga, modiga och omtänksamma! Mer om tjänsten Teamet på Skadeserv... Visa mer
Recover är din lokala entreprenör inom Industriservice, Skadeservice och Riv & Håltagning. Vi har en fortsatt hög efterfrågan på våra tjänster och söker efter fler kompetenta och engagerade kollegor som vill bidra på vår tillväxtresa.

Just nu rekryterar vi en Arbetsledare till Recover Skadeservice i Gävle. Ta chansen och bli del av ett företag i stark tillväxt – med kollegor som är pålitliga, modiga och omtänksamma!

Mer om tjänsten

Teamet på Skadeservice arbetar till största del med sanering, lättrivning, avfuktning, innemiljöutredningar och en jourverksamhet dygnet runt. Vår verksamhet genomsyras av ständiga förbättringar och alltid utifrån största kundnytta. Därför är våra ISO-certifieringar ett naturligt inslag i det vi utför.

Som Arbetsledare hos oss har du en nyckelroll i att driva och leda våra projekt framåt. Du är involverad både i det dagliga arbetet och den långsiktiga planeringen. I ditt arbete leder, planerar och fördelar du det dagliga arbetet samt följer upp att tider och utförande stämmer överens med kundens beställning.

Här är några av de ansvarsområden som våra Arbetsledare har hand om:


• Ansvarar för operativ produktion
• Se till att resurser finns tillgängliga för att utföra efterfrågade uppdrag
• Ansvarar för att utveckla och förbättra tilldelade kunderrelationer
• Räkna och lämna offerter på projekt
• Budget- och resultatansvar
• Tillse att företagets kvalitets- och miljöledningssystem samt gällande skyddsföreskrifter efterlevs

Mer om dig och vad vi söker

Vi tror att du som söker har erfarenhet från en liknande roll med personalansvar. Du är duktig på att skapa och hålla struktur i ditt arbete och trivs i en miljö med ett högt tempo. För att trivas i rollen tror vi att du är en relationsskapande och lyhörd ledare, med god kommunikativ förmåga. Du är duktig på att ta människor och van vid att ha många interna och externa kontakter. Du är en ledare som värdesätter säkerhet, kundnöjdhet och strävar hela tiden efter att utveckla verksamheten för att säkerställa en hög leveranskvalitet.

Du är helt enkelt en modig, omtänksam och pålitlig lagspelare med ett tydligt driv att utveckla såväl medarbetare som kunder i regionen.

Det är meriterande med branscherfarenhet från Skadeservice och/eller Sanering, men inte ett krav.

Övrigt

Har du frågor angående rekryteringen? Kontakta Kontakta Jonas Blomqvist på [email protected] eller Alexandra Schröder, HR-specialist, på [email protected].

Vi arbetar löpande med urval och intervjuer för den här rekryteringen så välkommen in med din ansökan redan idag! Visa mindre

Områdeschef - HomeMaid AB, Gävle

HomeMaid AB har sedan starten 1997 hjälpt tusentals kunder med tjänster som hemstädning, flyttstädning, visningsstädning, fönsterputsning och storstädning. HomeMaid erbjuder även städning på arbetsplatsen, omsorgstjänster och mycket annat. HomeMaids ambition är att vara ett pålitligt, personligt städföretag som kan ta hand om alla aspekter av hushållsnära tjänster. För deras kunder är de alltid bara ett samtal bort, oavsett ärende och önskemål. OMRÅDESCHEF... Visa mer
HomeMaid AB har sedan starten 1997 hjälpt tusentals kunder med tjänster som hemstädning, flyttstädning, visningsstädning, fönsterputsning och storstädning. HomeMaid erbjuder även städning på arbetsplatsen, omsorgstjänster och mycket annat. HomeMaids ambition är att vara ett pålitligt, personligt städföretag som kan ta hand om alla aspekter av hushållsnära tjänster. För deras kunder är de alltid bara ett samtal bort, oavsett ärende och önskemål.
OMRÅDESCHEF - HOMEMAID AB, GÄVLE
Vill du vara en del av ett företag som befinner sig i stark tillväxt? HomeMaid expanderar och behöver nu anställa en Områdeschef till kontoret på Utmarksvägen i Gävle.
För att trivas i organisationen är du en person som sporras av att leverera förstklassig service och arbeta med människor i ett högt tempo. På HomeMaid värdesätts alla relationer högt och arbetsplatsen karaktäriseras av en positiv, flexibel och lösningsorienterad inställning bland medarbetarna. Du bör vara en person som är resultat- och utvecklingsdriven samt ser förändring som en utmaning. Vidare anser vi att du som söker är noggrann, ödmjuk och tålmodig för att kunna hantera det personal- och kundansvar samt de administrativa uppgifter som rollen innebär.
Som Områdeschef arbetar du direkt under Regionchef och kommer självständigt ansvara för driften av ett geografiskt område. Detta innebär både resultat och personalansvar. Du ansvarar för befintliga så väl som nya kunder. För att bibehålla och utöka den befintliga kundportföljen ansvarar du för att kvalitetssäkra produkten samt för ca 30 medarbetare. Förutom rekrytering, schemaläggning och andra administrativa uppgifter kommer du att coacha och vägleda dina medarbetare i deras arbete.
HomeMaid värnar om sin personal och har en personalpolicy som innehåller viktiga delar såsom utbildning, friskvårdsbidrag samt individuell lönesättning. Företagets personal deras viktigaste resurs!
Profil:
Vi söker dig som är en driven doer och som vågar ta egna initiativ. Du har ett ekonomiskt sinne och kan se helheten och dra paralleller för ett bra lönsamhetstänk. Du är serviceinriktad, trygg och trovärdig med förmåga att vårda kundrelationer och hantera svåra samtal. Det är viktigt att du har en hög social och kommunikativ förmåga. Svenska och engelska i både tal och skrift samt datakunskap är ett krav.
Ansvarsområden:
Ansvara, leda och motivera dina medarbetare
Schemalägga, optimera och planera budget för att driva ditt område framåt
Administrera avtal, fakturaunderlag och liknande
Ha löpande kundkontakt och ta emot förfrågningar, synpunkter och genomföra merförsäljning

Erfarenhet:
Erfarenhet av service, kundkontakt och/eller försäljning
2 års erfarenhet av arbetsledning, personalansvar, schemaläggning, budgetuppföljning och liknande

Krav:
Körkort B med tillgång till egen bil

Ansökan:
Tjänsten är en heltidstjänst och ska tillsättas så snart som möjligt. Intervjuer sker löpande och
tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden gått ut - skicka din ansökan redan idag.
Har du frågor gällande tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Kristina
Hjertonsson på telefon 070-392 16 00.
För att söka tjänsten går du in på RekryteringsKonsultens hemsida www.rekryteringskonsulten.nu
Vi hanterar inga ansökningar via brev eller e-post. Alla ansökningar till RekryteringsKonsulten
hanteras konfidentiellt.
Välkommen med din ansökan!
#jobbjustnu Visa mindre

Arbetsledare i Gävle

Få varierade dagar som arbetsledare på Sodexo i Gävle! Om du är redo att coacha dina arbetsteam till att leverera service i toppklass till våra kunder - varmt välkommen att läsa vidare!  Hos oss är arbetsmiljö och säkerhet i fokus! Sodexo är Nordens ledande Service Managementföretag. Vi erbjuder en rad olika tjänster för att förbättra livskvalitén i vardagen. På Sodexo Transport i Gävle utför vi städningar på tågen ute i trafiken. Arbetet sker året runt... Visa mer
Få varierade dagar som arbetsledare på Sodexo i Gävle!

Om du är redo att coacha dina arbetsteam till att leverera service i toppklass till våra kunder - varmt välkommen att läsa vidare! 

Hos oss är arbetsmiljö och säkerhet i fokus!

Sodexo är Nordens ledande Service Managementföretag. Vi erbjuder en rad olika tjänster för att förbättra livskvalitén i vardagen. På Sodexo Transport i Gävle utför vi städningar på tågen ute i trafiken. Arbetet sker året runt, dygnet runt, då de olika fordonen är verksamma under olika tider!  

På Sodexo så är säkerhet A och O. Hos oss är det en självklarhet att alla anställda ska känna sig 100 procent trygga i hur arbetet ute i tågmiljön ska utföras på ett så arbetsmiljövänligt sätt som möjligt. Som arbetsledare här behöver du därför inte vara rädd för att sakna någon utbildning - vi utbildar alla anställda i säkerhet internt!

Var med och påverka vår framtid!

Som arbetsledare på Sodexo blir ingen dag den andra lik, arbetet innebär en stor variation av uppgifter! Vi utför arbete åt en rad olika kunder genom att sköta städning på tågen, påfyllning i tågens kiosker, samt uppsättning av dekaler och placering av broschyrer i stolsfickorna. Ditt huvuduppdrag blir att leda dina arbetsteam och driva arbetet framåt på ett engagerat sätt med hänvisning till säkerhet och arbetsmiljö. När du inte är ute på fält utför du schemaläggning och planerar utbildningar och eventuella nyrekryteringar. Den dagliga driften sker i Gävle, men du kommer även att vara ansvarig för orterna Uppsala, Tierp, Borlänge, Mora och Ljusdal. Med jämna mellanrum kommer du alltså att få packa väskan och spendera en natt på hotell!

Vår ambition är att du ska stanna länge hos oss och att du ska tycka att det är roligt att gå till jobbet, därför arbetar vi under devisen ´frihet under ansvar´. Det betyder att så länge du visar driv och engagemang kommer du att få det fulla förtroendet att lägga upp ditt arbete på det sätt som passar dig bäst. Får du en idé på hur vi kan ta nästa steg eller bearbeta nya kunder så kör vi! Skulle du längs vägen vara hungrig på nya ansvarsområden står dörrarna alltid öppna.

Du - en naturlig ledare som brinner för att driva arbetet framåt! 

Är du personen som alltid har varit den självklara ledaren bland dina vänner? Då kanske du är helt rätt för den här tjänsten!

Vi vet att du kan ha förvärvat dig din erfarenhet på olika håll och väljer därför att inte lägga så stor vikt vid vad du har gjort tidigare. Din förmåga att leda och föra en arbetsgrupp framåt är snarare det viktigaste för oss! Skulle du, förutom att vara en förträfflig ledare, även ha arbetat inom logistik eller städ tidigare är du en riktig toppkandidat i våra ögon!

Våra anställda har olika bakgrund och det är därför viktigt att du är en tålmodig och kommunikativ person som kan förklara saker på ett pedagogiskt sätt. Struktur ligger i din natur och du ser alltid möjligheter före hinder. När oväntade situationer uppstår finns du där med påhittiga lösningar för att kunna skapa de bästa förutsättningarna för såväl kunden som dina medarbetare!

Känner du att du passar in på beskrivningen? Är du redo att ta steget och bli arbetsledare på Sodexo? Vi hoppas det och ser fram emot att läsa din ansökan!

Välkommen med din ansökan bestående av CV och personligt brev snarast då urval och intervjuer sker löpande. Ansökan kan endast göras via vårt rekryteringsverktyg ReachMee, senast den 30 april.

Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta Henrik Israelsson 08-5788 5914


Sodexo grundades av fransmannen Pierre Bellon år 1966. Med hjälp av några tusen franska francs på fickan och stor entreprenörsanda startade han ett litet företag som levererade mat till företag i hans hemstad Marseille. Idag är Sodexo en av världens största arbetsgivare med verksamheter i 80 länder. Vi är världsledande inom Quality of Life Services vilket betyder att vi varje dag arbetar med målet att bidra till människors livskvalitet.

Genom över 100 olika tjänster effektiviserar och säkerställer vi att olika servicefunktioner fungerar på företag, sjukhus, skolor och andra arbetsplatser, t ex: lokalvård, arbetsplats-, måltidstjänster. Vi driver även hjälpmedels- och konferensverksamhet.

Vårt brinnande engagemang för hållbarhet, att utveckla våra medarbetare och främja mångfald är vida känt runt om i världen och har resulterat i en mängd prestigefyllda utmärkelser. I Norden omsätter vi 7,5 miljarder kronor och sysselsätter 11 000 medarbetare. Det gör oss till ett av Nordens ledande Service Managementföretag. Visa mindre

Områdeschef - HomeMaid AB, Gävle

HomeMaid AB har sedan starten 1997 hjälpt tusentals kunder med tjänster som hemstädning, flyttstädning, visningsstädning, fönsterputsning och storstädning. HomeMaid erbjuder även städning på arbetsplatsen, omsorgstjänster och mycket annat. HomeMaids ambition är att vara ett pålitligt, personligt städföretag som kan ta hand om alla aspekter av hushållsnära tjänster. För deras kunder är de alltid bara ett samtal bort, oavsett ärende och önskemål. OMRÅDESCHEF... Visa mer
HomeMaid AB har sedan starten 1997 hjälpt tusentals kunder med tjänster som hemstädning, flyttstädning, visningsstädning, fönsterputsning och storstädning. HomeMaid erbjuder även städning på arbetsplatsen, omsorgstjänster och mycket annat. HomeMaids ambition är att vara ett pålitligt, personligt städföretag som kan ta hand om alla aspekter av hushållsnära tjänster. För deras kunder är de alltid bara ett samtal bort, oavsett ärende och önskemål.
OMRÅDESCHEF - HOMEMAID AB, GÄVLE
Vill du vara en del av ett företag som befinner sig i stark tillväxt? HomeMaid expanderar och behöver nu anställa en Områdeschef till kontoret på Utmarksvägen i Gävle.
För att trivas i organisationen är du en person som sporras av att leverera förstklassig service och arbeta med människor i ett högt tempo. På HomeMaid värdesätts alla relationer högt och arbetsplatsen karaktäriseras av en positiv, flexibel och lösningsorienterad inställning bland medarbetarna. Du bör vara en person som är resultat- och utvecklingsdriven samt ser förändring som en utmaning. Vidare anser vi att du som söker är noggrann, ödmjuk och tålmodig för att kunna hantera det personal- och kundansvar samt de administrativa uppgifter som rollen innebär.
Som Områdeschef arbetar du direkt under Regionchef och kommer självständigt ansvara för driften av ett geografiskt område. Detta innebär både resultat och personalansvar. Du ansvarar för befintliga så väl som nya kunder. För att bibehålla och utöka den befintliga kundportföljen ansvarar du för att kvalitetssäkra produkten samt för ca 30 medarbetare. Förutom rekrytering, schemaläggning och andra administrativa uppgifter kommer du att coacha och vägleda dina medarbetare i deras arbete.
HomeMaid värnar om sin personal och har en personalpolicy som innehåller viktiga delar såsom utbildning, friskvårdsbidrag samt individuell lönesättning. Företagets personal deras viktigaste resurs!
Profil:
Vi söker dig som är en driven doer och som vågar ta egna initiativ. Du har ett ekonomiskt sinne och kan se helheten och dra paralleller för ett bra lönsamhetstänk. Du är serviceinriktad, trygg och trovärdig med förmåga att vårda kundrelationer och hantera svåra samtal. Det är viktigt att du har en hög social och kommunikativ förmåga. Svenska och engelska i både tal och skrift samt datakunskap är ett krav.
Ansvarsområden:
Ansvara, leda och motivera dina medarbetare
Schemalägga, optimera och planera budget för att driva ditt område framåt
Administrera avtal, fakturaunderlag och liknande
Ha löpande kundkontakt och ta emot förfrågningar, synpunkter och genomföra merförsäljning

Erfarenhet:
Erfarenhet av service, kundkontakt och/eller försäljning
2 års erfarenhet av arbetsledning, personalansvar, schemaläggning, budgetuppföljning och liknande

Krav:
Körkort B med tillgång till egen bil

Ansökan:
Tjänsten är en heltidstjänst och ska tillsättas så snart som möjligt. Intervjuer sker löpande och
tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden gått ut - skicka din ansökan redan idag.
Har du frågor gällande tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Kristina
Hjertonsson på telefon 070-392 16 00.
För att söka tjänsten går du in på RekryteringsKonsultens hemsida www.rekryteringskonsulten.nu
Vi hanterar inga ansökningar via brev eller e-post. Alla ansökningar till RekryteringsKonsulten
hanteras konfidentiellt.
Välkommen med din ansökan!
#jobbjustnu Visa mindre