Lediga jobb som VD-sekreterare i Gävle

Se lediga jobb som VD-sekreterare i Gävle. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Gävle som finns hos arbetsgivaren.

Senior Projektadministratör| Gävle

Ansök    Okt 9    Experis AB    VD-sekreterare
Är du någon som är redo för din nästa utmaning? Har du gedigen erfarenhet av att jobba inom administration och inom olika projekt, kanske även internationellt? Är du också någon som gillar att ta initiativ? Då har vi jobbet för dig! Just nu söker vi en senior projektadministratör till vår globala kund i Gävle. Välkommen med din ansökan redan idag! Tillsättning: November eller enligt ök Uppdragstyp: Konsultuppdrag på 6 månader med goda möjligheter till öv... Visa mer
Är du någon som är redo för din nästa utmaning? Har du gedigen erfarenhet av att jobba inom administration och inom olika projekt, kanske även internationellt? Är du också någon som gillar att ta initiativ? Då har vi jobbet för dig! Just nu söker vi en senior projektadministratör till vår globala kund i Gävle. Välkommen med din ansökan redan idag!

Tillsättning: November eller enligt ök

Uppdragstyp: Konsultuppdrag på 6 månader med goda möjligheter till övertag hos kund

Placering: Gävle

Övrig info: Företaget har ett flexibelt arbetssätt där det finns möjlighet till arbete på distans.

Din roll

Som Senior Projektadministratör kommer dina främsta arbetsuppgifter vara att stötta projektledare inom diverse projekt inom processindustrin så som t.ex. papper, batteri och stål. Du kommer att stötta projektledaren med diverse administrativa arbetsuppgifter. Du kommer att vara en del av ett projektteam där projekten kan variera från nationellt till globalt. Du kommer arbeta i olika dokumenthanteringsystem .

Du kommer även att arbeta ute hos kunden i olika projekt och arbeta i diverse processer samt utveckla dem, fortsättningsvis kommer du jobba i ERP system.

Dina främst arbetsuppgifter:

* Samla information och förbereda rapportering om status och prestanda för projektet avseende omfattning, tidplan och budget både internt enligt kundens riktlinjer och gentemot klienten.
* Samla information och förbereda vecko- och månadsrapporter om projektets status till styrgruppen (intern rapportering) och klienten (extern rapportering).
* Stödja arbetet med att upprätthålla god kommunikation och relationer på alla nivåer i projektet samt med klientens projektledare och övriga intressenter utanför projektteamet
* Stödja projektledaren i att organisera eller genomföra möten med leverantörer, entreprenörer eller andra intressenter vid behov.

Vem är det vi söker?

Vi söker dig som trivs i administrativa roller och har flertal års erfarenhet inom detta, där du med fördel har erfarenhet av att jobba i större projekt. Det dagliga arbetet kräver att du är noggrann och jobbar strukturerat. Som person är du driven, framåt och social och har en god förmåga att arbeta självständigt och tillsammans med dina kollegor samtidigt som du är en relationsmänniska och vill driva förändring. Du är inte någon som är rädd för att ta initiativ och att du även har skinn på näsan.

Stor del av arbetet sker på engelska så du måste behärska svenska och engelska obehindrat både muntligen och i skrift.

* För att vara aktuell i rollen måste du ha god datorvana och erfarenhet av att arbeta med programmen i Office 365.
* Meriterande om du har erfarenhet inom IFS

Vad vi på Jefferson Wells kan erbjuda dig:

Jefferson Wells är specialister på kompetensförsörjning av chefer och specialister. Vi är ett av få bolag som samarbetar med företag, myndigheter och organisationer inom privat och offentlig sektor i hela Sverige. Våra konsultchefer har gedigen kunskap inom just ditt område. Som konsult hos oss är din karriär och utveckling alltid i fokus. Vår verksamhet bygger på att våra anställda trivs och utvecklas. Vi erbjuder en trygg anställning med allt vad det innebär: månadslön, kollektivavtal, försäkringar m.m. Läs mer om hur det är att vara konsult på Jefferson Wells: https://www.jeffersonwells.se/sv/karriar/konsult-pa-jefferson-wells

Ansökan

Varmt välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV, urval sker löpande.

Har du frågor om tjänsten eller rollen som konsult är du välkommen att kontakta talent acquisition specialist Filippa Müntzing på mejl [email protected] Visa mindre

Verksamhetskoordinator till Gävle

- en ny operativ och assisterande roll med fokus på service    Nordic Lift Tech är ett nybildat hissbolag med sjuttio medarbetare. Verksamheten har tidigare bedrivits i Granitors regi och har nu en ny huvudägare i investmentbolaget MVI. Verksamheten har vuxit med cirka 10 procent per år de senaste åren och är idag marknadsledande i sin nisch i Värmland, Dalarna, Gästrikland, Hälsingland, Västernorrland samt Västerbotten. MVI:s intention är att fortsätta ... Visa mer
- en ny operativ och assisterande roll med fokus på service 

 

Nordic Lift Tech är ett nybildat hissbolag med sjuttio medarbetare. Verksamheten har tidigare bedrivits i Granitors regi och har nu en ny huvudägare i investmentbolaget MVI. Verksamheten har vuxit med cirka 10 procent per år de senaste åren och är idag marknadsledande i sin nisch i Värmland, Dalarna, Gästrikland, Hälsingland, Västernorrland samt Västerbotten. MVI:s intention är att fortsätta tillväxtresan för bolaget och har ett stort engagemang i liknande bolagsgrupper.

 

Ditt uppdrag:

Som ett led i bolagets nästa steg söker vi dig som kan ta rollen som verksamhetskoordinator vid huvudkontoret i Gävle. Du ingår i ledningsgruppen med uppgift att bidra med och koordinera bolaget administrativa stöd och support i nära samarbete med avdelningschefer, projektledare, externa intressenter och stödfunktioner inom Granitor, som under en övergångsperiod supportar bolaget.

 

Du blir spindeln i nätet med fokus på serviceorderhantering för samtliga sju verksamhetsorter. Din roll blir att göra processerna så effektiva och smidiga som möjligt genom att stödja i den löpande administrationen av fakturor, projektunderlag, inköp, personaladministration med mera. Du får även i uppgift delta i, driva och följa upp utvecklings- och förbättringsprojekt tillsammans med chefer och projektledare, exempelvis utveckling av digitala arbetssätt i produktionssystem (idag Checkproof och Unit4). 

 

Du rapporterar till VD och tjänsten är placerad vid bolagets huvudkontor i Gävle. Resor i form av besök vid lokalkontoren förekommer.

 

Din bakgrund

Du har tidigare erfarenhet av likvärdig roll. Goda kunskaper i affärssystem, intresse för teknik och goda datakunskaper inom MS Office är meriterande. Med god struktur och servicekänsla driver du lösningsorienterat förbättrings- och digitaliseringsarbete. Flytande språkkunskaper i tal och skrift i både svenska och engelska är ett krav.

 

Välkommen att visa intresse för en ny unik roll där du får möjlighet att vara med och påverka och bidra till Nordic Lift Techs tillväxtresa!


Nordic Lift Tech bildades år 2023 genom att Granitors befintliga hissverksamhet med cirka 70 anställda blev en fristående bolagsgrupp. Verksamheten har en lång och gedigen historia, med många framgångsrika projekt som präglas av hög kompetens och kvalitet. Nordic Lift Tech har verksamhet som utgår från Gävle, Falun, Sundsvall, Karlstad och Umeå.

Nordic Lift Tech strävar mot att leverera hållbara och kundnära kvalitetslösningar inom hiss- och portbranschen, oavsett varumärke. Med erfaren och kompetent personal kan kunderna över olika branscher få hjälp med proaktiva lösningar där hissen och portens livstidsvärde optimeras. Över olika discipliner (installation, modernisering och service) ska Nordic Lift Tech sträva efter att vara entreprenöriella och närmast kunden.

Nordic Lift Tech är del av Ascenco Group. Visa mindre

CEO- Assistent till Cibes Lift Group

Ansök    Mar 31    Experis AB    VD-sekreterare
Vi söker nu en serviceorienterad, strukturerad och självgående CEO-assistent med hög integritet till Cibes Lift Group. I rollen kommer du arbeta nära vår CEO och exekutiva ledningsgrupp vars medlemmar utgår från Sverige, USA, Holland och Kina. Vi erbjuder en stimulerande arbetsmiljö där du får jobba på ett snabbväxande företag i en internationell miljö. Cibes Lift Group är en av världens ledande tillverkare av utrymmeseffektiva, designade hisslösningar av... Visa mer
Vi söker nu en serviceorienterad, strukturerad och självgående CEO-assistent med hög integritet till Cibes Lift Group. I rollen kommer du arbeta nära vår CEO och exekutiva ledningsgrupp vars medlemmar utgår från Sverige, USA, Holland och Kina. Vi erbjuder en stimulerande arbetsmiljö där du får jobba på ett snabbväxande företag i en internationell miljö.

Cibes Lift Group är en av världens ledande tillverkare av utrymmeseffektiva, designade hisslösningar av högsta kvalitet. Produkterna är anpassade för den offentliga, kommersiella och privata marknaden. Försäljning, installation och underhåll tillhandahålls av företagets globala nätverk av dotterbolag och partners. Cibes har sitt huvudkontor i Gävle och har 1500 anställda, ett distributionsnätverk i över 50 länder och dotterbolag i ett 20-tal länder. Omsättningen 2022 uppgick till 2,8 miljarder SEK och företaget har vuxit snabbt under de senaste åren.





Om tjänsten

Som CEO- assistent hos Cibes Lift Group arbetar du högt uppe i organisationen och befinner dig i händelsernas centrum. Du kommer att ha stor insyn i Cibes ledningsarbete, varför du blir mer av en businesspartner än en sekreterare även om rollen omfattar administrativa uppgifter. I rollen avlastar du CEO i att planera, prioritera och hantera CEO:s kalender samt intern och extern korrespondens för att säkerställa god servicenivå, framförhållning och effektivitet. ndra arbetsuppgifter som ingår i rollen är att assistera CEO i förberedelser till styrelsemöten med agendor, presentationer, rapporter samt koordinering. Du stöttar även CEO i planering och organisering av andra möten och resor. Placeringsort för tjänsten är Gävle.

Om dig

Vi söker dig som känner dig trygg i rollen som CEO-assistent och har arbetat i en liknande roll i några år. Du är van vid att arbeta i en snabbrörlig miljö där du ibland behöver ställa om fort. Du är självgående och strukturerad samt har förmågan att prioritera och fatta sunda beslut grundade på de förutsättningar och den information som finns. Du är professionell och prestigelös i ditt bemötande och arbetssätt, och du har utmärkta kommunikations- och samarbetsförmågor. Vi sätter ett stort värde på att du kan hantera känslig och konfidentiell information med integritet. Du kommer även att få sätta upp rutiner, processer och jobba med digitalisering så du behöver gilla struktur och vara uppmärksam på detaljer utan att tappa helhetsbild och flexibilitet. Du känner dig trygg i hela Officepaketet och är flytande i både svenska och engelska, i tal och skrift.

Ansökan

I denna rekrytering samarbetar Cibes Lift Group med Jefferson Wells, för frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Marjo Carlson, 070-377 06 64, alternativt [email protected]

Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, dock senast 2023-04-14. Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Övrig information

Cibes Lift Group vill erbjuda alla anställda en trygg arbetsmiljö varför du som anställd hos oss behöver vara drogfri, som policy verifierar vi detta i slutet av rekryteringsprocessen genom test hos vår företagshälsa. Visa mindre

Vi söker en VD-assistent

Ansök    Dec 7    Gävle Energi AB    VD-sekreterare
Gävle Energi fick år 2022 utmärkelsen Excellent arbetsgivare och tillhör därmed de topp 10 % bästa arbetsgivarna i landet när det gäller jämställdhet och att vara en attraktiv arbetsgivare. Vi erbjuder en trygg arbetsplats med goda anställningsvillkor och förmåner. Hos oss finns möjlighet att göra karriär inom en högaktuell bransch där vi tillsammans med våra kunder och partners tar fram hållbara energilösningar för framtiden. Vi har i dag ett heltäckan... Visa mer
Gävle Energi fick år 2022 utmärkelsen Excellent arbetsgivare och tillhör därmed de topp 10 % bästa arbetsgivarna i landet när det gäller jämställdhet och att vara en attraktiv arbetsgivare. Vi erbjuder en trygg arbetsplats med goda anställningsvillkor och förmåner. Hos oss finns möjlighet att göra karriär inom en högaktuell bransch där vi tillsammans med våra kunder och partners tar fram hållbara energilösningar för framtiden.

Vi har i dag ett heltäckande erbjudande inom el, fjärrvärme, fjärrkyla, fiber och energitjänster. Våra över 240 engagerade medarbetare arbetar för att fullfölja vårt uppdrag att göra Gävle till en av Sveriges bästa städer att bo och verka i. Vi gör det genom att kombinera affärsmässig tillväxt, utveckling och lönsamhet med långsiktig samhällsnytta.

Gävle Energi ägs av Gävle kommun och omsätter över en miljard kronor.


Om jobbet
Vi söker dig som trivs med ett omväxlande arbete i stundtals högt tempo med många kontakter och hög servicenivå i ett företag med flera spännande verksamheter.

Huvudsakliga arbetsuppgifter
Som VD-assistent är du en viktig funktion som stöd i vd:s, koncernledningens samt styrelsens arbete i flera bolag. Du samordnar, bokar och förbereder möten och resor, sammanställer material och upprättar protokoll. Du ansvarar för och utvecklar arbetet med dokumenthantering, arkivredovisning och diariehantering. Du anordnar eller medverkar även vid olika arrangemang.

Kvalifikationer och egenskaper
Vi söker dig som har en eftergymnasial utbildning eller vad vi bedömer som likvärdigt samt erfarenhet från liknande arbetsuppgifter. Du har tidigare erfarenhet från att självständigt arbeta med kvalificerade administrativa arbetsuppgifter. Du har även god kännedom om offentlighet och sekretess samt goda kunskaper i datorsystem. Det är meriterande om du har erfarenhet från arbete nära styrelse och företagsledning.

Som person är du noggrann med ett strukturerat arbetssätt och är bra på att leda och utveckla ditt eget arbete likväl som att bidra i grupp. Du har en utpräglad servicekänsla och din kommunikativa förmåga är god både muntligen och skriftligen. Du hanterar flera typer av uppgifter samtidigt på ett lösningsorienterat sätt och arbetar proaktivt.

Övriga upplysningar om tjänsten
Malin Eriksson, Chef Verksamhetsutveckling, 026-17 86 41.

Fackliga organisationer
Sveriges Ingenjörer, SEKO, Vision och SACO. Representanter nås på tfn. 026-17 85 00 (vxl).

Ansökan
Ansökan via vår webbplats under Lediga jobb, senast den 1 januari 2023. Vi tillämpar provanställning. Visa mindre

Interimsuppdrag som VD-assistent i Sandviken

Ansök    Feb 15    Manpower AB    VD-sekreterare
Interimsuppdrag som VD-assistent i Sandviken Vår kund i Sandviken har framåt våren behov av att ersätta under perioden företaget rekryterar själva. Därför söker vi just nu dig som vill arbeta som VD-assistent under denne period. Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta med service. Ser du dig själv som positiv, strukturerad och social? Är du dessutom en skicklig planerare som har lätt att växla mellan olika arbetsuppgifter? Sök då redan i dag! Att... Visa mer
Interimsuppdrag som VD-assistent i Sandviken

Vår kund i Sandviken har framåt våren behov av att ersätta under perioden företaget rekryterar själva. Därför söker vi just nu dig som vill arbeta som VD-assistent under denne period. Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta med service. Ser du dig själv som positiv, strukturerad och social? Är du dessutom en skicklig planerare som har lätt att växla mellan olika arbetsuppgifter? Sök då redan i dag!

Att jobba som VD-assistent

Som VD-assistent hanterar du arbetsuppgifter som berör den ledande personens vardag under arbetsdagarna. Huvudsaklig arbetsuppgift är att stötta och bistå VD med planering, bokningar och protokollföring under möten och sammanträden. Ytterligare huvudsaklig arbetsuppgift är att vara styrelsens sekreterare där du planerar, förbereder, protokoll- och diarieför och administrerar styrelsemöten.

Du kommer även att ingå i ledningsgruppen där du förbereder möten, hanterar agendor och inbjudningar, ser till att tekniken fungerar samt andra uppgifter relaterade till styrelse och ledningsgrupp. Vidare kommer du arbeta med fakturahantering samt diverse uppgifter där du stöttar HR med rapporter, statistik, planering av personalaktiviteter samt bistår under fackliga förhandlingar.

Yrkesrollen är mycket bred med varierande uppgifter. Exempel på arbetsuppgifter som ingår i rollen:

* Protokollföring
* Konferens- och resebokningar inklusive eventuell förtäring och boende
* Förbereda mötesmaterial och agendor
* Interna och externa kontakter såsom kommuner, leverantörer med mera
* Fakturahantering så som kontering
* Månadsrapporter till styrelse
* Stötta inom HR med b la protokollföring, rekryteringsadministration med mera
* Hantera VD:s kalender med bokningar
* Vara behjälplig vid arbetsmiljökommitté, fackliga möten, styrelsemöten med mera.

Vem är du?

Vi söker dig som är serviceorienterad social, strukturerad samt flexibel. Du trivs att arbeta med såväl interna som externa kontakter, hålla ordning och reda samt får energi av omväxlande arbetsuppgifter under stundtals högt tempo.

Du har tidigare erfarenhet inom service, administration och fakturahantering.

Vidare vill vi att du uppfyller nedan krav:

* Serviceorienterad
* Utåtriktad
* Noggrann
* Flexibel
* Förmåga att kunna växla arbetsuppgifter och prioritera under tempo
* Goda kunskaper i Office-paketet, främst Microsoft Word och Outlook
* God förmåga i svenska och engelska i tal såväl som skrift


Om Manpower

Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.


Erbjudande

Rent formellt bygger en anställning hos oss på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer. Det som skiljer sig är att du blir anställd hos oss, men arbetar på olika uppdrag hos våra kunder. Du får chansen att arbeta i olika branscher, med olika arbetsuppgifter och med olika människor. Som konsult erbjuds du även friskvårdsbidrag samt utöver det får alla Manpowers anställda fri tillgång till över 4500 interaktiva utbildningar via vår e-learningportal PowerYOU.

Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för dina uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll.

Sök redan idag!

Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Daniel Karlsson Axelsson, [email protected] .

Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan omgående.

Vi ser fram emot att höra från dig! Visa mindre

Ledigt jobb som VD-assistent, Sandviken

Ansök    Maj 21    Manpower AB    VD-sekreterare
Vår kund i Sandviken söker nu en ny VD-assistent. Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta med service. Ser du dig själv som positiv, strukturerad och social? Är du dessutom en skicklig planerare som har lätt att växla mellan olika arbetsuppgifter? Sök då redan i dag! Att jobba som VD-assistent Tjänsten är ett uppdrag om cirka 10 månader som efter det är tänkt att övergå till en anställning hos kunden. Som VD-assistent hanterar du arbetsuppgifte... Visa mer
Vår kund i Sandviken söker nu en ny VD-assistent. Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta med service. Ser du dig själv som positiv, strukturerad och social? Är du dessutom en skicklig planerare som har lätt att växla mellan olika arbetsuppgifter? Sök då redan i dag!

Att jobba som VD-assistent

Tjänsten är ett uppdrag om cirka 10 månader som efter det är tänkt att övergå till en anställning hos kunden.
Som VD-assistent hanterar du arbetsuppgifter som berör den ledande personens vardag under arbetsdagarna. Huvudsaklig arbetsuppgift är att stötta och bistå VD med planering, bokningar och protokollföring under möten och sammanträden. Ytterligare huvudsaklig arbetsuppgift är att vara styrelsens sekreterare där du planerar, förbereder, protokoll- och diarieför och administrerar styrelsemöten.

Du kommer även att ingå i ledningsgruppen där du förbereder möten, hanterar agendor och inbjudningar, ser till att tekniken fungerar samt andra uppgifter relaterade till styrelse och ledningsgrupp. Vidare kommer du arbeta med fakturahantering samt diverse uppgifter där du stöttar HR med rapporter, statistik, planering av personalaktiviteter samt bistår under fackliga förhandlingar.

Yrkesrollen är mycket bred med varierande uppgifter. Exempel på arbetsuppgifter som ingår i rollen:

* Protokollföring
* Konferens- och resebokningar inklusive eventuell förtäring och boende
* Förbereda mötesmaterial och agendor
* Interna och externa kontakter såsom kommuner, leverantörer med mera
* Fakturahantering så som kontering
* Månadsrapporter till styrelse
* Stötta inom HR med b la protokollföring, rekryteringsadministration med mera
* Hantera VD:s kalender med bokningar
* Vara behjälplig vid arbetsmiljökommitté, fackliga möten, styrelsemöten med mera.

Vem är du?

Vi söker dig som är serviceorienterad social, strukturerad samt flexibel. Du trivs att arbeta med såväl interna som externa kontakter, hålla ordning och reda samt får energi av omväxlande arbetsuppgifter under stundtals högt tempo.

Du har tidigare erfarenhet inom service, administration och fakturahantering.

Vidare vill vi att du uppfyller nedan krav:

* Serviceorienterad
* Utåtriktad
* Noggrann
* Flexibel
* Förmåga att kunna växla arbetsuppgifter och prioritera under tempo
* Goda kunskaper i Office-paketet, främst Microsoft Word och Outlook
* God förmåga i svenska och engelska i tal såväl som skrift


Erbjudande

Rent formellt bygger en anställning hos oss på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer. Det som skiljer sig är att du blir anställd hos oss, men arbetar på olika uppdrag hos våra kunder. Du får chansen att arbeta i olika branscher, med olika arbetsuppgifter och med olika människor. Som konsult erbjuds du även friskvårdsbidrag samt utöver det får alla Manpowers anställda fri tillgång till över 4500 interaktiva utbildningar via vår e-learningportal PowerYOU.

Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för dina uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll.

Sök redan idag!



Om Manpower

Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.

Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Daniel Karlsson Axelsson, [email protected]

Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan omgående.Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Vi ser fram emot att höra från dig! Visa mindre

VD-assistent med stort driv och engagemang sökes.

Ansök    Feb 25    Custice AB    VD-sekreterare
Custice skapar ökad lönsamhet! Custice har skapat ett unikt verktyg där företag direkt kan se hur mycket pengar som försvinner ut från företaget genom att man betalar mer för produkter och tjänster man köper in än vad konkurrenter och andra företag betalar. Vill du vara med och leverera service i hög klass och bygga upp en struktur genom koordinering med vd och övriga medarbetare? Arbetsbeskrivning I rollen som Assistent kommer du att arbeta nära oc... Visa mer
Custice skapar ökad lönsamhet!


Custice har skapat ett unikt verktyg där företag direkt kan se hur mycket pengar som försvinner ut från företaget genom att man betalar mer för produkter och tjänster man köper in än vad konkurrenter och andra företag betalar.


Vill du vara med och leverera service i hög klass och bygga upp en struktur genom koordinering med vd och övriga medarbetare?


Arbetsbeskrivning
I rollen som Assistent kommer du att arbeta nära och bistå verksamhetens vd med struktur på högsta nivå. Rollen innebär mycket eget ansvar där du förväntas leverera service i hög klass och bygga upp en struktur genom koordinering med vd och övriga medarbetare.


Exempel på arbetsuppgifter är:


• kalenderplanering och korrespondens åt vd,
• förberedelser inför möten och konferenser,
• redovisning av resultat
• koordinering av internt analysmaterial, ta fram och sammanställa presentationer,
• sammanställning av underlag inför ledningsgruppsmöten och styrelsemöten,
• arbeta i och driva olika former av projekt inom ramen för verksamheten.
• Sköta företagets närvaro på sociala plattformar
Stämningen på kontoret är trivsam och det finns spännande utmaningar som ger möjlighet för dig att utvecklas. Rollen ger bred insyn i kapitalförvaltning och finansmarknader.
Vem är du?
För att du skall trivas och lyckas i rollen behöver du antingen ha några års erfarenhet av arbete i en stödjande roll till en vd eller motsvarande, alternativt vara nyutexaminerad från högskola med stort driv och engagemang att ta dig an nya arbetsuppgifter. Vi ser också följande kvalifikationer:
• Du arbetar obehindrat i Officepaketet och du behärskar såväl svenska som engelska mycket väl i både tal och skrift.
• Du är strukturerad, prioriterar snabbt och arbetar proaktivt och har inga problem att möta deadlines.
• Det är viktigt att du har en god förmåga att kommunicera och samarbeta med medarbetare samt med externa parter.
Som person är du prestigelös och du tar dig med glädje och energi an både stora och små uppgifter, du vågar ta plats och har lätt att bygga kontaktnät. Du är engagerad i ditt arbete, positiv och lösningsorienterad.


Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov. Visa mindre