Lediga jobb som Marknadschef i Gävle

Se lediga jobb som Marknadschef i Gävle. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Gävle som finns hos arbetsgivaren.

Chef för marknad och kommunikation, Gästrike återvinnare

Om företaget Gästrike återvinnare är ett kommunalförbund bestående av Gävle, Sandviken, Ockelbo, Hofors och Älvkarleby kommuner. Förbundet bildades 2001 med uppdrag att ansvara för den kommunala avfallshanteringen i de fem medlemskommunerna. Gästrike återvinnare ger service åt 162 000 människor och ansvarar för insamling, behandling, planering och information när det gäller hushållsavfall. Gästrike återvinnare är en utvecklingsorienterad organisation med h... Visa mer
Om företaget
Gästrike återvinnare är ett kommunalförbund bestående av Gävle, Sandviken, Ockelbo, Hofors och Älvkarleby kommuner. Förbundet bildades 2001 med uppdrag att ansvara för den kommunala avfallshanteringen i de fem medlemskommunerna. Gästrike återvinnare ger service åt 162 000 människor och ansvarar för insamling, behandling, planering och information när det gäller hushållsavfall. Gästrike återvinnare är en utvecklingsorienterad organisation med hög kompetens inom hållbar avfallshantering. Vi hjälper våra invånare att ha ett bekvämt liv på ett hållbart sätt. Det ska vara lätt att göra rätt. Gästrike återvinnare bidrar även till en regional utveckling genom att exportera vår kunskap till andra länder och på så vis stimulera det regionala näringslivet. Tillsammans – gör vi skillnad – för en värld som räcker längre!

Vill du också vara med och utveckla vår verksamhet? Drömmer du om att få tillhöra en organisation med stark gemenskap där du ges chansen att göra skillnad på riktigt? Vi söker nu en chef för marknad och kommunikation – kanske är det du?

Dina arbetsuppgifter
Till vårt huvudkontor i Gävle söker vi nu en affärsinriktad avdelningschef för marknad och kommunikation, med fokus på att skapa mervärde genom kvalitet. I den här rollen arbetar du med kontinuerlig utveckling och förbättring av rutiner och processer utifrån våra kunders behov, i linje med vår verksamhets vision. Du säkerställer att verksamheten bedrivs enligt gällande lagar, förordningar, föreskrifter och myndighetsbeslut samt säkrar kvaliteten och effektiviteten på din avdelning.
I ledarrollen ingår personal- och arbetsmiljöansvar för 15 engagerade och målmedvetna medarbetare på din avdelning, vilka arbetar inom sälj, kommunikation, internationella relationer, avfallsrådgivning, plan- och byggsamordning samt miljöpedagogik. I ansvaret för din avdelning ingår även ekonomistyrning och budgetansvar, där du följer upp nyckeltal, skapar strategiska beslutsunderlag och för rapportering.
Din närmsta chef är vår förbundsdirektör och du är en del av ledningsgruppen för Gästrike återvinnare, där du bidrar i det gemensamma arbetet med att ta fram strategiska riktlinjer och utforma framtida mål. Tillsammans med andra avdelningschefer, processägare, processledare och objektägare arbetar ni för att utveckla verksamheten, alltid med våra kunders behov i fokus.
För oss på Gästrike återvinnare är det viktigt att kunna bidra till att du hittar en balans mellan arbetsliv och privatliv, därför erbjuder vi bland annat förmåner som flexibel arbetstid, friskvårdsbidrag, ett välutrustat gym och friskvård under arbetstid. När du kliver in på vårt fina kontor på Sörby Urfjäll hoppas vi att du känner dig välkomnad och uppskattar den härliga atmosfären – hos oss bidrar alla på sitt sätt till en familjär stämning!

Din profil
Vi söker dig som vill bidra till samhällsnytta och hållbar samhällsutveckling, genom att leda arbetet med att utbilda och påverka invånare på individ- och gruppnivå för att skapa en hållbar livsmiljö. Du är en närvarande och teamorienterad ledare som har förmågan att bryta ner stora mål till mindre delar genom att arbeta strukturerat och använda dina kommunikativa förmågor på bästa sätt. Som ledare är du mån om att inkludera dina medarbetare, tar vara på teamets idéer och fördelar arbetet för att optimera och balansera arbetsuppgifterna i gruppen. Du är en god kommunikatör som är lyhörd för såväl verksamhetens som invånarnas behov. Detta medför att du fångar upp trender och behov som hjälper oss att vara en modern partner som ligger i framkant gällande smart återvinning för en optimal och hållbar miljö.
I den här rollen är det viktigt att du har flerårig erfarenhet som ledare, där du har utvecklat och lett större grupper. Du har en eftergymnasial utbildning inom försäljning, logistik, marknadsföring eller annan liknande utbildning som bedöms likvärdig. Din kommunikativa förmåga är stark och du uttrycker dig väl i tal och skrift, samt har god datorvana. Du har förmågan att arbeta affärsmässigt med kvalitet och utveckling i fokus samt har goda kunskaper i ekonomi.

Ansökan
I den här rekryteringen samarbetar Gästrike återvinnare med Clockwork Rekrytering. Ansök via deras hemsida www.clockworkpeople.se senast 2023-02-19.
För frågor till Gästrike återvinnares fackliga kontakt, kontakta Visions representant Sofie Blad på 026–17 29 27 eller [email protected].
Vid frågor kring tjänsten kontakta rekryteringskonsult Elin Broqvist på 073–3512747 eller [email protected].
Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre

Service- och Eftermarknadschef till ECP AirTech

Ansök    Mar 7    Experis AB    Marknadschef
ECP Airtech är ett miljöteknikföretag som utvecklar, tillverkar och servar industriella system för hantering av flis, pellets och aska, samt rening av stoft och rökgaser. I vår egen verkstad i Hagfors tillverkar vi allt från reservdelar till nya elfilter och vi är otroligt stolta över att vara Skandinaviens enda tillverkare av elfilter. Idag består vi av ett 20-tal medarbetare, samtliga med lång branscherfarenhet och vi finns representerade på sex platser ... Visa mer
ECP Airtech är ett miljöteknikföretag som utvecklar, tillverkar och servar industriella system för hantering av flis, pellets och aska, samt rening av stoft och rökgaser. I vår egen verkstad i Hagfors tillverkar vi allt från reservdelar till nya elfilter och vi är otroligt stolta över att vara Skandinaviens enda tillverkare av elfilter. Idag består vi av ett 20-tal medarbetare, samtliga med lång branscherfarenhet och vi finns representerade på sex platser i Sverige. Våra kunder finns främst inom kraft- och energiproduktion, papper och massaindustrin samt järn, stål och gruvindustrin.

Sedan starten 2016 har mycket förändrats i positiv riktning och högt tempo: Vårt mål är att göra industrin grönare genom hållbara lösningar. Som ett kvitto på ett framgångsrikt arbete blev vi under 2020 tilldelade högsta kreditvärdighet AAA, vilket är unikt för ett företag som bedrivit sin verksamhet mindre än 10 år. Med det sagt förändrar vi inte den av grundbultarna som handlar om att ha kul på jobbet.

Vi kan stolt säga att vi är ett modernt framgångsrikt företag som ligger i framkant, där vårt driv och kundfokus är några av framgångsfaktorerna. Att vi även har korta beslutsvägar, stora utvecklingsmöjligheter, produkter som bidrar till en renare planet och en tydlig hållbarhetsprofil gör oss populära hos både kunder, leverantörer och anställda.

Välkommen till framtiden!"

Vill du leda arbetet som service- och eftermarknadschef på ECP AirTech och bidra till ett hållbarare samhälle samtidigt som du har roligt på jobbet?

Service- och Eftermarknadschef till ECP AirTech

Om rollen

Som Service- och Eftermarknadschef blir du ansvarig för servicearbeten samt reservdelsförsäljning inom eftermarknadssegmentet. Det innebär både arbeten utförda på löpande räkning samt fast pris. Du blir även säljansvarig för mindre entreprenader som till exempel ombyggnationer och har även ansvar för ramavtalen inom din avdelning. Du ansvarar för att eftermarknadsprojekten genomförs enligt kommersiella och ekonomiska ramar. Under högsäsong ingår även att utföra statusinspektioner inom vårt kompetensområde. Du och din avdelning kommer även att spela en viktig roll vid garantiärenden efter genomförda projekt av ECP`s avdelning för Anläggningsprojekt.

I din roll har du personalansvar för Säljare, Inspektörer, Servicetekniker, Arbetsledare, Montörer och Backoffice som tillhör avdelning eftermarknad. Du är ansvarig för beslut i tekniska, kommersiella och ekonomiska frågor samt för sälj- och anbudsarbete i vunna och tilldelade projekt.

Du kommer att utgå ifrån något av ECP`s kontor i Köping, Gävle eller Sundsvall, och du rapporterar till VD. Resor förekommer framför allt i Sverige och Norge. Tjänstebil enligt ECP´s Bilpolicy ingår i tjänsten.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

* Sälj- och anbudsarbete av i huvudsak serviceuppdrag, ombyggnationer samt reservdelar
* Nykundsbearbetning både vad gäller reservdelar och service
* Inspektionsuppdrag med tillhörande rapportskrivning.
* Under högsäsong samordna och leda stoppjobb
* Utveckling av affär hos befintliga kunder
* Utveckla erbjudandet från eftermarknadsavdelningen
* Utveckla service och eftermarknadsavdelningens fortsatta expansion.
* Delaktig i ECP`s ledningsgrupp
* Att vara delaktig i det löpande arbetet med att utveckla ECP

Vem är du?

För att trivas och lyckas i rollen behöver du ha social förmåga och goda ledaregenskaper. Vi tror att du har flera års erfarenhet av sälj, service och anbudsarbete inom industri- eller entreprenadbranschen. Du har antingen en teknisk utbildning eller så har du på annat sätt skaffat dig likvärdiga kunskaper. Du är väl insatt i kontraktsjuridik med allt vad det innebär. Du har även koll på ekonomi, tidsplanering samt uppföljning i affärssystem.

Vad kan ECP Airtech erbjuda dig?

ECP Airtech erbjuder dig att få möjligheten att arbeta i ett ungt företag där miljö- och hållbarhetsfrågor ligger oss varmt om hjärtat. En annan viktig drivkraft är att ha kul på jobbet. Vi ligger även i framkant vad det gäller produktutveckling. Vi är en organisation med många möjligheter, korta beslutsvägar och såväl strategiskt som operativt ansvar att driva sitt eget och avdelningens arbete framåt. För rätt person finns det många möjligheter att bli en del i ECP Airtech`s förändringsresa.





Kontaktperson

I denna rekrytering samarbetar ECP AirTech med Jefferson wells, en del av ManpowerGroup. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Mats Andersson, [email protected] eller på telefon 026-66 30 22

Sista ansökningsdag är 10:e april. Välkommen med din ansökan! Visa mindre

Vi söker en Teamansvarig för avdelningen Marknad och Försäljning

Ansök    Sep 26    Affärskompetens Sverige    Marknadschef
Vi söker en Teamansvarig för avdelningen Marknad och Försäljning med passion för att hjälpa småföretagare Om Affärskompetens? Affärskompetens Sverige står på småföretagens sida. Det som är bra för småföretagen är också bra för oss och för samhället. Vi kallar vårt koncept för Företagsutveckling på riktigt, vilket genomsyrar allt vi gör. Vi på Affärskompetens vill skapa ett Sverige där alla småföretag i hela landet har samma möjlighet till utveckling. Vad v... Visa mer
Vi söker en Teamansvarig för avdelningen Marknad och Försäljning med passion för att hjälpa småföretagare
Om Affärskompetens?
Affärskompetens Sverige står på småföretagens sida. Det som är bra för småföretagen är också bra för oss och för samhället. Vi kallar vårt koncept för Företagsutveckling på riktigt, vilket genomsyrar allt vi gör. Vi på Affärskompetens vill skapa ett Sverige där alla småföretag i hela landet har samma möjlighet till utveckling.
Vad vi söker?
Vi söker en ledare! En person som har kompetensen att leda och fördela arbetet i vårt Marknads och Försäljningsteam. Affärskompetens stöttar småföretagare och likt våra kunder är vi också ett företag som går under epitetet småföretag. Därför söker vi dig som förstår innebörden av och vill arbeta såväl strategiskt som operativt.
Som Teamansvarig vet du hur vi bäst planerar, skapar och paketerar bra kommunikation kring vårt erbjudande till småföretagare över hela Sverige. Din försäljningsvana gör att du kan sätta upp kloka strategier och tillsammans med medarbetarna genomföra strategierna.
Vilka blir dina huvudsakliga arbetsuppgifter på Affärskompetens?
Arbetsleda teamet där medarbetarna direktrapporterar till dig.
Planera, genomföra och följa upp utvecklingssamtal och arbetsmiljöarbete i teamet.
Marknads- och contentplanering
Koordinering av andra marknadsresurser (både inhouse, frilansare och vår byrå) inkl. beställar- och budgetansvar
Själv skapa innehåll på aktuella digitala plattformar som bidrar till att vi når våra mål
Försäljningsledning med uppföljning, resultatmätning och statistik
Samordna insatser med övriga pågående aktiviteter på Affärskompetens
Skriva texter och göra enklare formgivning utifrån den grafiska profilen
Skapa kampanjer i våra digitala kanaler för att uppnå våra säljmål

Vad gör oss extra glada om du kan?
Då vi har underleverantörer och fler resurser i organisationen är det inget krav, men en fördel om du kan och/eller har förståelse för t.ex:
Video- och bildredigering
Sökmotoroptimering
Paid social
SEM/Google Ads

Vad är viktigt för att du ska kunna blomstra hos oss?
För att lyckas i den här rollen tror vi att du gillar att leda andra och att följa upp teamets medarbetare samt aktiviteter. Du ser såväl människan som uppgiften. Du har en förmåga att lyfta blicken och se vad som är klokast för Affärskompetens här och nu samt på sikt.
Du kan bedöma vilket format kommunikation görs bäst och kan ta skapa olika typer av innehåll på egen hand. Att skriva kommer lätt för dig och du ser flera olika kommunikativa vinklar som passar för målgruppen.
Samtidigt har du taktisk förståelse för hur försäljning och marknadsföring kan bidra till våra sälj- och verksamhetsmål och kan gå från idé till genomförande, mätning och utvärdering. Du behöver inte vara en expert på alla kanaler, men bör ha en djup övergripande förståelse för digital marknadsföring.
Dina kvalifikationer?
Du förstår kopplingen mellan vardagsarbetet och de strategiska målen. Meriterande är om du har jobbat i en snabbrörlig organisation med småföretagare som målgrupp. Har du dessutom använt Facebook Business, Google ads, system för schemaläggning i sociala medier, wordpress så är det ett plus. Du är en vass skribent och kan hantera enklare grafiska designer.
Du har en eftergymnasialutbildning och/eller erfarenhet av att arbete i digitala plattformar. Kanske har du tidigare jobbat som marknadskoordinator, marknadschef, kanalansvarig eller motsvarande. Vi ser mer till din nuvarande kunskap än hur du skaffade dig den. Du bor i Gävle med omnejd och vill jobba både på plats och distans.
Hur söker du tjänsten?
Maila din CV och ansökan till HR-ansvarig Erik Brännström på [email protected]. Du är givetvis varmt välkommen att ringa också om du har frågor, på 073-420 98 76. Sista ansökningsdag är 221020.
Observera att vi gör ett löpande urval och att tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstidens slut. Visa mindre

Marketing Communications Manager to Cibes Lift Group

Ansök    Sep 2    Experis AB    Marknadschef
Are you an outside the box thinker, creatively strong, like to collaborate with and develop people, are looking forward for all the new marketing tools out in the world and would like to keep the number 1 position on the market? If so, we've got the job for you! About the job Cibes Lift Group are now looking for a Marketing Communication Manager. You will be responsible for the development and supervision of all marketing and (external) communication s... Visa mer
Are you an outside the box thinker, creatively strong, like to collaborate with and develop people, are looking forward for all the new marketing tools out in the world and would like to keep the number 1 position on the market? If so, we've got the job for you!



About the job

Cibes Lift Group are now looking for a Marketing Communication Manager. You will be responsible for the development and supervision of all marketing and (external) communication strategies for the company. A professional team of 6 marketeers (8 during 2022) will report to you and work closely together with a group of more than 20 global marketeers located in our direct sales offices all over the world.

As Marketing Communication Manager you will become responsible for a wide variety of tasks and work closely with several departments within the company. Together with the team there is a high focus on brand building, lead generation, web development, SoMe activities, SEO/SEA and many more activities. Cibes Lift Group is organically fast growing aswell as through the acquisitions of companies that continuously are being added to our portfolio. You will develop, create, oversee, and execute the marketing. You will have a lot of freedom in developing the strategy, brand building, personal development including budget responsibility.

About you

You are a structured, analytical, and problem-solving person that don't fear taking decisions. You have experience working with website development, SEO/SEA, IP/Trademark registration and maintenance and development of branding guidelines. You feel comfortable working with external communication, and you write and speak fluent in English. We see that you have previous experience of working in global operations. You enjoy driving the work with improvements and are continuously challenging current ways of working and you inspire your team to do the same.

We see that you have at least three years of leadership experience and know therefore how to lead a team. We also see that you are a person-oriented leader with a great helicopter view who can work in a multi-cultural organization. If you have done leadership training, it can be an advantage. You are a prestige less team player with the ability to collaborate at all levels of the organization.

Your position is located at our head quarter in Gävle. The possibility of remote work in addition to the travelling for work is available, with consideration to the needs of the business.

Application

In this recruitment, Cibes Lift Group collaborates with Jefferson Wells, for questions about the position, you are welcome to contact recruitment consultant Marjo Carlson, 070-377 06 64, alternatively [email protected]

Welcome with your application as soon as possible, but no later than 2022-10-02. Selection may take place on an ongoing basis and the position may be filled before the last application date.

Cibes Lift Group is one of the world's most innovative manufacturers of space-saving lifts designed for fast and easy installation, also offering a wide range of conventional lift solutions. Thanks to the wide range of lift products and a flexible design concept, the lift solutions of Cibes Lift Group adapt to the requirements of public, commercial, and private settings. Sales, installation, and maintenance services are provided by a global network of subsidiaries and partners. The company group is headquartered in Gävle, Sweden, and has production facilities in Sweden, China, and USA. In 2021 the Group had approximately 1200 employees and a revenue of 1,9 billion SEK. Visa mindre

Marknads- & Kommunikationschef till Gästrike Återvinnare

Ansök    Sep 16    Experis AB    Marknadschef
Gästrike återvinnare i Gävle söker dig som vill vara med och göra skillnad! Vill du vara med och utveckla vår verksamhet? Längtar du dessutom efter att få tillhöra en organisation med stark gemenskap och en arbetsplats som värderar balansen mellan familjen och arbetet? Då håller vi tummarna för att vi matchar varandra! Gästrike återvinnare är ett kommunalförbund bestående av Gävle, Sandviken, Ockelbo, Hofors och Älvkarleby kommuner. Förbundet bildades 2... Visa mer
Gästrike återvinnare i Gävle söker dig som vill vara med och göra skillnad! Vill du vara med och utveckla vår verksamhet? Längtar du dessutom efter att få tillhöra en organisation med stark gemenskap och en arbetsplats som värderar balansen mellan familjen och arbetet? Då håller vi tummarna för att vi matchar varandra!



Gästrike återvinnare är ett kommunalförbund bestående av Gävle, Sandviken, Ockelbo, Hofors och Älvkarleby kommuner. Förbundet bildades 2001 med uppdrag att ansvara för den kommunala avfallshanteringen i de fem medlemskommunerna. Gästrike återvinnare ger service åt 162 000 människor och ansvarar för insamling, behandling, planering och information när det gäller hushållsavfall. Gästrike återvinnare är en utvecklingsorienterad organisation med hög kompetens inom hållbar avfallshantering. Vi hjälper våra invånare att ha ett bekvämt liv på ett hållbart sätt. Det ska vara lätt att göra rätt. Gästrike återvinnare bidrar även till en regional utveckling genom att exportera vår kunskap till andra länder och på så vis stimulera det regionala näringslivet.

Tillsammans - gör vi skillnad - för en värld som räcker längre!

Om tjänsten

Till vårt huvudkontor i Gävle söker vi en Marknads- och Kommunikationschef som vill bidra till vårt arbete för en hållbar samhällsutveckling genom att förmedla kunskap och tillhandahålla lösningar, för att engagera och skapa förutsättningar för människor att vara med och bidra till en bättre miljö. Tillsammans med våra invånare gör vi en insats för en hållbar framtid för oss, och för efterkommande generationer!

Tjänsten omfattar personal- och arbetsmiljöansvar för 15 kreativa medarbetare på din avdelning som arbetar med kommunikation, internationella relationer, avfallsrådgivning, plan och byggsamordning samt miljöpedagogik. Du rapporterar till förbundsdirektören och är en del av ledningsgruppen för Gästrike återvinnare, där du bidrar i det gemensamma arbetet med att dra strategiska riktlinjer och utforma framtida mål. Du samverkar med andra avdelningschefer, processägare, processledare och objektägare för system. Du kan komma få någon av dessa ansvarsområden tilldelad dig utifrån ditt verksamhetsområde och din kompetens. Kontinuerlig utveckling och förbättring av rutiner och processer utifrån verksamhetsplanen är en central del av arbetet liksom att ansvara för att verksamheten bedrivs enligt gällande lagar, förordningar, föreskrifter samt myndighetsbeslut. Ekonomistyrning och budgetansvar för din avdelning är en viktig del av arbetet, och att säkerställa kvaliteten och effektiviteten på avdelningen. Du följer upp nyckeltal på GÅ- nivå, för rapportering och strategiska beslutsunderlag.

Eftersom Gästrike Återvinnare vill bidra till att förena balans mellan arbetsliv och privatliv erbjuder vi bl. a förmåner som flexibel arbetstid, friskvård på arbetstid samt friskvårdsbidrag. Vi sitter på Sörby Urfjäll med tillgång till ett välutrustat gym och bra kommunikationer

Om dig

Vi söker dig som är en erfaren och kompetent förändringsledare. Som vill bidra till samhällsnytta och hållbar samhällsutveckling, genom att leda arbetet med att utbilda och påverka invånare på individ- och gruppnivå, för att skapa en hållbar livsmiljö.

Du är en närvarande, team-orienterad och coachande ledare som kan bryta ned verksamhetsplanen i mindre delar. Du inkluderar dina medarbetare, tar vara på bra idéer i teamet, omsätter detta till instruktioner för utförandet av planen, och fördelningen av arbetet. Som person är du lösningsorienterad och strukturerad. Du är en god kommunikatör, som har en lyhördhet både för verksamhetens och invånarnas behov. Du fångar upp trender och behov som hjälper oss att vara en modern partner som ligger i framkant när det kommer till att via smart återvinning skapa en optimal och hållbar miljö.

För att klara rollen ser vi att du har mycket goda dokumenterade ledaregenskaper och erfarenhet av att leda och utveckla större grupper, samt en bakgrund inom försäljning och kommunikation. Relevant utbildning inom ekonomi, försäljning, kommunikation eller annan utbildning som bedöms likvärdig. Du har en mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift och minst fyra års erfarenhet i rollen som chef, med god kunskap om ekonomi och god datavana.

Facklig kontakt

Vision, Sofie Blad, tfn 026-17 29 27 alt [email protected]

Ansökan

I denna rekrytering samarbetar Gästrike återvinnare med Jefferson Wells. För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Marjo Carlson, 070-377 06 64 alternativt [email protected].

Välkommen med din ansökan snarast, dock senast 2022-09-30 Visa mindre

Market Area Manager till BA Buildings Södra Norrland

Ansök    Jul 6    AFRY AB    Marknadschef
Företagsbeskrivning Vårt affärsområde Buildings är med över 1100 medarbetare en av Sveriges största aktörer inom bygg- och fastighetssektorn. Vi skapar hållbara, byggnadsrelaterade, teknik- och designlösningar för fastighetsägare, entreprenörer och industri. Hos oss får du verkligen en möjlighet att påverka utformningen av framtidens byggnader. I samband med att vi sett över vår organisation för att stå rustade inför vår expansion har vi kraftsamlat och sö... Visa mer
Företagsbeskrivning
Vårt affärsområde Buildings är med över 1100 medarbetare en av Sveriges största aktörer inom bygg- och fastighetssektorn. Vi skapar hållbara, byggnadsrelaterade, teknik- och designlösningar för fastighetsägare, entreprenörer och industri. Hos oss får du verkligen en möjlighet att påverka utformningen av framtidens byggnader.
I samband med att vi sett över vår organisation för att stå rustade inför vår expansion har vi kraftsamlat och söker nu en Marknadsområdeschef med mycket handlingskraft, lyhördhet och affärsmässighet som vill leda vår utveckling i södra Norrland. Du blir en av tre MA-chefer och du rapporterar direkt till Regionchefen
I rollen får du vara med på vår spännande utvecklingsresa mot en mer hållbar framtid.


Jobbeskrivning
Vi erbjuder
Hos oss är du med och utvecklar innovativa och hållbara lösningar för framtiden. Vår strävan är att bygga smartare, miljövänligare och med människan i centrum varje gång vi kliver in i ett projekt. Vi erbjuder dig en strategisk ledarroll med utvecklings-, medarbetar- och resultatansvar fördelat på 8 kontor i norra Sverige. Du ingår i ledningsgruppen för norra regionen och får aktivt bidra i utvecklingen av vår affär och kundrelation. Vår arbetsmiljö och öppna kultur ger dig frihet att påverka framtiden. Fokus för din roll som marknadsområdeschef är att leda 7 sektionschefer och kring 100 medarbetare i norra Sverige.


Kravspecifikation
Vi söker dig
Till den här rollen söker vi dig som är handlingskraftig, har förmågan att fatta beslut och agera utifrån dessa i en expansiv region. Vi ser att du är en god och tydlig kommunikatör som är van att skapa och bibehålla relationer såväl internt som externt. Du utstrålar trygghet och stabilitet samt har en förmåga att skapa trovärdighet i dialogen med dina medarbetare. Självklart ser du dig själv som en lagspelare och du trivs med att dela din kunskap och hjälpa andra att utvecklas. Du är lösningsorienterad och besitter strategisk kompetens i att driva en stor organisation. Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av att bygga och utveckla större team samt att coacha, leda och utveckla chefer.
Vi tror att du:
• är analytisk och strategisk
• är en handlingskraftig, tydlig och affärsmässig lagspelare med empatisk förmåga
• har erfarenhet av att leda en större organisation, med utvecklings-, budget- och personalansvar
• har relevant och bred branscherfarenhet från bygg- och fastighetssektorn
• har eftergymnasial utbildning i någon form kopplad till bygg- och fastighet
• har flera års erfarenhet av byggbranschen och ett stort eget kontaktnät på byggkonsultsidan i södra Norrland
• du talar och skriver engelska och svenska obehindrat
• drivs av utveckling – både för verksamheten, dina medarbetare och dig själv

Ytterligare information
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med start så snart som möjligt Urvalet av sökanden sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, så vänta inte med att skicka in din ansökan och skicka in senast 19 augusti.


AFRY arbetar aktivt för en jämnare könsfördelning och vi ser därför gärna kvinnliga sökande.
Vi strävar efter att genomföra så objektiva, strukturerade och inkluderande rekryteringar som möjligt och använder därför bland annat arbetspsykologiska tester som urvalsverktyg. Det innebär att om vi bedömer att du uppfyller grundkraven i kravprofilen kommer du att få genomföra testen Matrigma och MAP som ett första urvalsteg.
AFRY är rankat som en av Sveriges mest populära arbetsgivare bland ingenjörer. Hos oss är du med och utvecklar innovativa och hållbara lösningar inom infrastruktur, energi och industri. Just nu söker vi marknadens vassaste kompetens som tillsammans med oss vill skapa framtidens samhälle. Vi hoppas också att du kommer lära dig lika mycket av oss som vi kommer göra av dig.
Kontaktuppgifter för frågor:
Krister Persson, Regionchef
[email protected]
+46 10 505 83 55

AFRY is committed to creating an inclusive & diverse environment and we are actively looking for qualified candidates irrespective of gender, gender identity, sexual orientation, ethnicity, religion, disability, or age. You will be part of a global and diverse company where our differences are our strengths. Join us to accelerate the transition towards a sustainable society. Visa mindre

Platschef Din Bil - Gävle/Sandviken

Ansök    Maj 27    Balkefors & Ponsiluoma AB    Marknadschef
- en affärsdriven och kommunikativ ledare som visar vägen mot morgondagens kundorienterade mobilitet   Din Bil Sverige, som vid årskiftet förvärvade Bilmetro, utvecklar nu organisationen med fyra nya platschefer inom Gävleborg - Dalarna. Visionen är att vara ledande inom kundorienterad mobilitet genom att vara den mest effektiva varumärkesbyggaren, tillhandahålla digitala lösningar i framkant, leverera den bästa kundupplevelsen samt att vara den mest attra... Visa mer
- en affärsdriven och kommunikativ ledare som visar vägen mot morgondagens kundorienterade mobilitet
 
Din Bil Sverige, som vid årskiftet förvärvade Bilmetro, utvecklar nu organisationen med fyra nya platschefer inom Gävleborg - Dalarna. Visionen är att vara ledande inom kundorienterad mobilitet genom att vara den mest effektiva varumärkesbyggaren, tillhandahålla digitala lösningar i framkant, leverera den bästa kundupplevelsen samt att vara den mest attraktiva arbetsgivaren och uppdragsgivare i branschen. Driv, Integritet och Hållbarhet utgör bolagets värdeord som förväntas genomsyra vardagen internt som externt.
 
Rollen omfattar helhetsansvar för anläggningarna i Gävle och Sandviken som omsätter drygt 800 miljoner och har ca 110 medarbetare inom försäljning och servicemarknad. I rollen som platschef får du helhetsansvar för att driva och utveckla den lokala affären och möjliggöra hållbar och lönsam tillväxt. Du har budget och resultatansvaret för anläggningarna i Gävle och Sandviken som representerar Volkswagen, Volkswagen Transportbilar, Skoda, Seat och Cupra samt ansvar för Din Bils skadeverkstad i Gävle.
 
Utveckling av chefer och medarbetare samt ansvar för miljö, arbetsmiljöfrågor ingår i tjänsten, likväl som att kontinuerligt följa upp verksamheten och initiera förbättringsåtgärder. Tillsammans med avdelningscheferna för försäljnings- och serviceavdelningen sätter du upp mål och utarbetar strategier och handlingsplaner. Du stöttar organisationen i olika aktiviteter och ser till att medarbetarna har optimala förutsättningar för prestation. Som platschef blir du även regional märkeschef för ett av bolagets varumärken. 
 
Du rapporterar till Regiondirektör och kommer att ingå i regionala ledningsgruppen tillsammans med fyra platschefskollegor samt HR och ekonomi.
 
Kvalifikationer
Vi söker dig som har gedigen ledarerfarenhet med verksamhetsansvar och förmåga att leda genom andra chefer. Du har erfarenhet från relevant roll med fokus på affärsutveckling av service och tjänster i hög förändringstakt. Din Bil tror starkt på mångfald och söker dig som kompletterar ledningen med erfarenhet och bakgrund som gör gruppen starkare tillsammans.
 
Som person är du inkluderande, lyhörd och driven. Att skapa hållbara relationer och nätverk faller sig naturligt för dig. Du förstår vikten av att vara en förebild i alla situationer och du arbetar aktivt för ett hållbart och närvarande ledarskap. Som ledare är du tydlig samt prestigelös och du besitter förmågan att coacha och stötta medarbetare. Med god analytisk förmåga och genom att involvera andra fattar du affärsmässiga beslut.
 
Vi ser gärna att du har högskoleutbildning inom ekonomi eller erfarenhet som kan bedömas likvärdig. Du är en god användare av Officepaketet och har lätt att formulera dig, såväl i tal som i skrift, både på svenska och på engelska. 
 
Ansök omgående, urval och intervjuer kan ske löpande.
 
 


Din Bil Sverige AB är ett helägt dotterbolag till Porsche Holding GmbH. Din Bil representerar varumärkena Volkswagen, Volkswagen Transportbilar, Skoda, Audi, Seat, Cupra och Porsche på de svenska storstadsmarknaderna samt i region Gävleborg-Dalarna. Vi har ca 2 500 anställda, finns på 48 platser, har 61 bilanläggningar och omsätter ca 23 miljarder SEK.

Din Bil erbjuder många förmåner, bland annat uppskattade personalrabatter och ett generöst friskvårdsbidrag då vi värnar om våra anställdas hälsa.
Din Bil Gruppen eftersträvar jämställdhet och mångfald samt värdesätter de kvaliteter som en jämn könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför en verksamhet.
Läs mer: www.dinbil.se

Krav:

Körkort:
* B (Personbil) Visa mindre

Servicemarknadschef Din Bil, Gävleborg - Dalarna

Ansök    Jun 10    Balkefors & Ponsiluoma AB    Marknadschef
- trygg ledare som utvecklar och aktivt stödjer verksamheten    Din Bil Sverige, som vid årskiftet förvärvade Bilmetro, utvecklar nu organisationen med fyra nya platschefer coh en central Servicemarknadschef region inom Gävleborg - Dalarna. Visionen är att vara ledande inom kundorienterad mobilitet genom att vara den mest effektiva varumärkesbyggaren, tillhandahålla digitala lösningar i framkant, leverera den bästa kundupplevelsen samt att vara den mest at... Visa mer
- trygg ledare som utvecklar och aktivt stödjer verksamheten 
 
Din Bil Sverige, som vid årskiftet förvärvade Bilmetro, utvecklar nu organisationen med fyra nya platschefer coh en central Servicemarknadschef region inom Gävleborg - Dalarna. Visionen är att vara ledande inom kundorienterad mobilitet genom att vara den mest effektiva varumärkesbyggaren, tillhandahålla digitala lösningar i framkant, leverera den bästa kundupplevelsen samt att vara den mest attraktiva arbetsgivaren och uppdragsgivare i branschen. Driv, Integritet och Hållbarhet utgör bolagets värdeord som förväntas genomsyra vardagen internt som externt.
 
Tjänstebeskrivning:
Inom den centrala Servicemarknadsfunktionen vill vi alltid leverera bästa supporten till den operativa verksamheten. I rollen som Servicemarknadschef hos oss ansvarar du för att planera och leda det centrala servicemarknadsteamet inom definierade områden, analysera servicemarknadens resultat samt tillsammans med platschefer och servicechefer utveckla samt implementera servicerelaterade koncept och erbjudanden.
I samarbete med Servicemarknads Direktör och verksamhetschefer utarbetar du strategier, handlingsplaner och projekt för servicemarknaden så att vi som ett bolag når våra strategiska mål. Du rapporterar till Servicemarknads Direktör Din Bil Sverige AB och ingår i Region Gävleborg - Dalarnas samt Servicemarknadsorganisationen ledningsgrupp.
 
Kvalifikationer
Vi ser att du som söker tjänsten har mångårig erfarenhet av ledarskap, gärna från en ledande befattning inom fordonsbranschen/servicemarknad. Du har god förståelse för servicemarknad och dess processer samt är van att leda projekt. Erfarenhet från att ha arbetat i en större organisation är meriterande liksom formell bakgrund på högskolenivå inom för tjänsten relevanta områden. Du har lätt för att formulera dig, i såväl tal som skrift, både på svenska och engelska. Vidare har du god datorvana, främst i Office-paketet och har du kunskaper i programmet Automaster eller liknande servicemarknadssystem är detta meriterande. B-körkort är ett krav.
 
Personliga Egenskaper
Som Servicesmarknadschef är det viktigt att Du har god social förmåga, är bra på att bygga team och leda andra. Vi ser att du är en ledare som trivs i rollen att utveckla såväl människor som verksamheten. Du besitter ett gediget engagemang för vår verksamhet och du eftersträvar ständigt förbättring med kvalité. 
Du är en person som tycker om att fatta beslut och är strukturerad i ditt arbetssätt samtidigt som du är flexibel och har förmågan att arbeta mot flera mål samtidigt, även under tidspress. Vi ser gärna att du har ambitioner att vilja utvecklas inom företaget.
I denna rekrytering kommer stor vikt att läggas vid din personlighet samt dina värderingar. Rekrytering sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
 
Din Bil Sverige AB eftersträvar jämställdhet och mångfald. Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför en verksamhet. 
 
Ansökan
Ansök omgående, urval kan ske löpande - sista ansökningsdag 31 juli. Din Bil Sverige genomför enligt gällande rekryteringsprocess i samtliga rekryteringar en kontroll av CV/Meritförteckning, vitsord och vandelsprövning innan anställning.
Vid frågor om tjänsten kontakta rekryterande chef; Håkan Bodeklint, Servicemarknads Direktör på telefonnummer 031-7501450 eller via mail: [email protected]
 
Varmt välkommen med din ansökan!


 
 


Din Bil Sverige AB är ett helägt dotterbolag till Porsche Holding GmbH. Din Bil representerar varumärkena Volkswagen, Volkswagen Transportbilar, Skoda, Audi, Seat, Cupra och Porsche på de svenska storstadsmarknaderna samt i region Gävleborg-Dalarna. Vi har ca 2 500 anställda, finns på 48 platser, har 61 bilanläggningar och omsätter ca 23 miljarder SEK.

Din Bil erbjuder många förmåner, bland annat uppskattade personalrabatter och ett generöst friskvårdsbidrag då vi värnar om våra anställdas hälsa.
Din Bil Gruppen eftersträvar jämställdhet och mångfald samt värdesätter de kvaliteter som en jämn könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför en verksamhet.
Läs mer: www.dinbil.se

Krav:

Körkort:
* B (Personbil) Visa mindre

Platschef Din Bil AUDI - Gävle/Borlänge

Ansök    Maj 27    Balkefors & Ponsiluoma AB    Marknadschef
- en affärsdriven och kommunikativ ledare som visar vägen mot morgondagens kundorienterade mobilitet   Din Bil Sverige, som vid årskiftet förvärvade Bilmetro, utvecklar nu organisationen med fyra nya platschefer inom Gävleborg - Dalarna. Visionen är att vara ledande inom kundorienterad mobilitet genom att vara den mest effektiva varumärkesbyggaren, tillhandahålla digitala lösningar i framkant, leverera den bästa kundupplevelsen samt att vara den mest attra... Visa mer
- en affärsdriven och kommunikativ ledare som visar vägen mot morgondagens kundorienterade mobilitet
 
Din Bil Sverige, som vid årskiftet förvärvade Bilmetro, utvecklar nu organisationen med fyra nya platschefer inom Gävleborg - Dalarna. Visionen är att vara ledande inom kundorienterad mobilitet genom att vara den mest effektiva varumärkesbyggaren, tillhandahålla digitala lösningar i framkant, leverera den bästa kundupplevelsen samt att vara den mest attraktiva arbetsgivaren och uppdragsgivare i branschen. Driv, Integritet och Hållbarhet utgör bolagets värdeord som förväntas genomsyra vardagen internt som externt.
 
Rollen omfattar helhetsansvar för Din Bils Audi-anläggningar i Gävle och Borlänge som omsätter drygt 500 miljoner och har ca 40 medarbetare inom försäljning och servicemarknad. I rollen som platschef får du helhetsansvar för att driva och utveckla den lokala affären och möjliggöra hållbar och lönsam tillväxt. Du har budget och resultatansvaret för Audi-anläggningarna i Gävle och Borlänge. 
 
Utveckling av chefer och medarbetare samt ansvar för miljö, arbetsmiljöfrågor ingår i tjänsten, likväl som att kontinuerligt följa upp verksamheten och initiera förbättringsåtgärder. Tillsammans med avdelningscheferna för försäljnings- och serviceavdelningen sätter du upp mål och utarbetar strategier och handlingsplaner. Du stöttar organisationen i olika aktiviteter och ser till att medarbetarna har optimala förutsättningar för prestation. Som platschef blir du även regional märkeschef för Audi. 
 
Du rapporterar till Regiondirektör och kommer att ingå i regionala ledningsgruppen tillsammans med fyra platschefskollegor samt HR och ekonomi.
 
Kvalifikationer
Vi söker dig som har gedigen ledarerfarenhet med verksamhetsansvar och förmåga att leda genom andra chefer. Du har erfarenhet från relevant roll med fokus på affärsutveckling av service och tjänster i hög förändringstakt. Din Bil tror starkt på mångfald och söker dig som kompletterar ledningen med erfarenhet och bakgrund som gör gruppen starkare tillsammans.
 
Som person är du inkluderande, lyhörd och driven. Att skapa hållbara relationer och nätverk faller sig naturligt för dig. Du förstår vikten av att vara en förebild i alla situationer och du arbetar aktivt för ett hållbart och närvarande ledarskap. Som ledare är du tydlig samt prestigelös och du besitter förmågan att coacha och stötta medarbetare. Med god analytisk förmåga och genom att involvera andra fattar du affärsmässiga beslut.
 
Vi ser gärna att du har högskoleutbildning inom ekonomi eller erfarenhet som kan bedömas likvärdig. Du är en god användare av Officepaketet och har lätt att formulera dig, såväl i tal som i skrift, både på svenska och på engelska. 
 
Ansök omgående, urval och intervjuer kan ske löpande.
 


Din Bil Sverige AB är ett helägt dotterbolag till Porsche Holding GmbH. Din Bil representerar varumärkena Volkswagen, Volkswagen Transportbilar, Skoda, Audi, Seat, Cupra och Porsche på de svenska storstadsmarknaderna samt i region Gävleborg - Dalarna. Vi har ca 2 500 anställda, finns på 48 platser, har 61 bilanläggningar och omsätter ca 23 miljarder SEK.

Din Bil erbjuder många förmåner, bland annat uppskattade personalrabatter och ett generöst friskvårdsbidrag då vi värnar om våra anställdas hälsa.
Din Bil Gruppen eftersträvar jämställdhet och mångfald samt värdesätter de kvaliteter som en jämn könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför en verksamhet.
Läs mer: www.dinbil.se

Krav:

Körkort:
* B (Personbil) Visa mindre

Affärsutvecklare Parkering

Ansök    Maj 3    Securitas Sverige AB    Marknadschef
Vi i Securitaskoncernen finns i 57 länder runtom i världen och har ca 370 000 medarbetare. Securitas Sverige AB är en kunskapsledare inom säkerhet i Sverige. Det betyder att vi har djup insikt om våra olika kunder och deras marknader, så att vi förstår deras specifika behov. Överallt – från små butiker till flygplatser – gör våra 10.000 medarbetare skillnad. Om Securitas Securitas är en pålitlig arbetsgivare i en föränderlig värld som finns i 57 länd... Visa mer
Vi i Securitaskoncernen finns i 57 länder runtom i världen och har ca 370 000 medarbetare.

Securitas Sverige AB är en kunskapsledare inom säkerhet i Sverige. Det betyder att vi har djup insikt om våra olika kunder och deras marknader, så att vi förstår deras specifika behov. Överallt – från små butiker till flygplatser – gör våra 10.000 medarbetare skillnad.

Om Securitas

Securitas är en pålitlig arbetsgivare i en föränderlig värld som finns i 57 länder runtom i världen. I Sverige har vi en ledande position inom säkerhet och en djup förståelse för våra kunders behov. Här levererar våra 10 000 medarbetare trygghet – varje dag, dygnet runt.

Att vara en av oss på Securitas innebär ett stort ansvar – ditt arbete är viktigt för att skapa trygghet i samhället. Alla våra medarbetare gör konkret skillnad för människor, varje dag. För att kunna göra ett bra jobb satsar vi mycket på att vara en stabil arbetsgivare, som ser till att du trivs och känner dig uppskattad. Hos oss finns även möjligheterna, du får alltid den utbildning du behöver för dina arbetsuppgifter och duktiga medarbetare har goda chanser att växa inom företaget.

Vi söker dig som har en vilja att med energi, utstrålning, och engagemang vara med och leda utvecklingen av vår parkeringsverksamhet. Du är en person som skapar trygghet och förtroende samt visar ett genuint intresse för ett bra kundmöte.

I rollen som affärsutvecklare parkering på Securitas Sverige AB kommer du att ingå i ett team med en stark säljkultur som har nära till skratt och trivs med varandra. Du kommer att ta ansvar för affärsrelationer till såväl blivande som befintliga kunder och arbeta med Securitas produktportfölj som innehåller det absolut senaste inom parkeringstjänster. Din breda erfarenhet från parkeringsbranschen kommer till stor nytta när du är den som leder utvecklingen av avdelning Gävle Dalas parkeringsverksamhet. Du har stor kunskap inom parkeringslagstiftning, parkeringsupphandlingar och de olika parkeringslösningar som finns på marknaden. Din stationeringsort blir antingen i Gävle eller Borlänge (efter överenskommelse) men du kommer att behöva resa över hela avdelningen som innefattar Gästrikland, Hälsingland och Dalarna.

Arbetet är individuellt och du kommer att ha ett eget ansvar för kundaktiviteter och uppföljning. 

Krav: 

bli godkänd av Länsstyrelsen för anställning i auktoriserat bevakningsföretag (företaget gör den ansökan).
drogfri
ostraffad
ordnad privatekonomi
flerårig erfarenhet av att leda en parkeringsverksamhet
tjänsten kräver B-körkort
Personliga egenskaper:

du är målinriktad, har en hög inre drivkraft och motivation att uppnå resultat
du är lyhörd, ansvarsfull, noggrann och har en hög social kompetens
du är en person som trivs med att arbeta i en dynamisk och föränderlig miljö och ser möjligheter istället för problem 
Vi erbjuder dig

Att göra skillnad för människor och samhället
Ett varierande arbete med utvecklingsmöjligheter
Engagerade och stöttande ledare och kollegor
Chansen att arbeta i ett samhällsviktigt företag med människan i fokus
Övrigt:

Att vara väl insatt i vår verksamhet och ha en dokumenterad säljerfarenhet är naturligtvis meriterande.

Vid utvärdering av sökande till tjänsten kommer urvalstester att användas. Vi eftersträvar en jämnare könsfördelning och ser gärna kvinnliga sökanden.

Lön och anställningsförhållanden baseras på kollektivavtal mellan arbetsgivarorganisationen Säkerhetsföretagen och de fackliga organisationerna Unionen och Ledarna samt individuella avtal.

Provanställning kommer att tillämpas. 

Vi ser fram emot din ansökan! Visa mindre

Chef - digital marknadsföring/webb

Ansök    Jan 24    Duro Sweden AB    Marknadschef
I en ambition att utveckla vår digitala kommunikation och marknadsföring söker vi en ansvarig chef till vår marknadsgrupp. Det görs i en planerad satsning att förbättra säljstöd och försäljning. Om företaget Företaget Duro Tapet startade fabriken för tillverkning av tapeter 1930 och har för många blivit ett begrepp. Vår affärsidé bygger på en omtanke om kunden, vår miljö, svensk design och våra anställda. Utifrån detta har vi utvecklat effektiva system f... Visa mer
I en ambition att utveckla vår digitala kommunikation och marknadsföring söker vi en ansvarig chef till vår marknadsgrupp. Det görs i en planerad satsning att förbättra säljstöd och försäljning.


Om företaget
Företaget Duro Tapet startade fabriken för tillverkning av tapeter 1930 och har för många blivit ett begrepp. Vår affärsidé bygger på en omtanke om kunden, vår miljö, svensk design och våra anställda. Utifrån detta har vi utvecklat effektiva system för tillverkning och försäljning av tapeter. Allt detta har resulterat i affärsmässiga framgångar och en stabil ekonomi. Duro har cirka 40 anställda med fabrik och huvudkontor i Gävle. Lämplig bostadsort är Gävle med omnejd.


Dina arbetsuppgifter
I din roll som chef för vår digitala marknadsföring kommer du att utföra och ansvara för vårt digitala säljstöd och den bild Duro vill förmedla till återförsäljare och slutkunder. Det sker främst genom utveckling av vår digitala kommunikation, hemsida och sociala mediakontakter med mera. Dina arbetsuppgifter är med detta kreativt och brett.
Som chef för vår digitala marknadsföring har du också ett huvudansvar för centrala kontakter med marknadsansvariga hos färghandelskedjor, byggvaruhus och andra återförsäljargrupper. Rollen förutsätter också ett nära samarbete med vår säljorganisation.
Med detta arbetar du både med strategi, planering, eget utförande och kundkontakter. I rollen ingår ett personalansvar och deltagande i företagets försäljnings- och marknadsgrupp.
Vi kan med detta erbjuda dig ett spännande arbete med ett klassiskt och etablerat varumärke. Du får också en viktig roll i den fortsatta utvecklingen av vår digitala marknadsföring och försäljning.


Din bakgrund
Din roll som chef för vår digitala marknadsföring förutsätter tidigare arbetserfarenhet av digital marknadsföring/webb. Med hänsyn till fortsatta utvecklingsplaner ser vi gärna att du har internationell erfarenhet och erfarenhet av webb-handel. Du besitter vidare en kvalificerad eftergymnasial utbildning inom digital marknadsföring/webb.
Sammantaget innebär detta goda kunskaper vid användning av Adobe-verktygen och Wordpress med mera. Du är dessutom en god stilist med mycket goda kunskaper även i engelska och har en förståelse och kunskap om de digitala marknadsföringsmöjligheter som finns.


Om dig
Viktigt är att du har en utåtriktad personlighet, en passion för digital kommunikation och en god förståelse för vad som genererar försäljning. Det förutsätter en hög social kompetens för en framgångsrik utveckling av vår marknadsföring i externa och interna kanaler.


Sist men inte minst
Vi kan erbjuda dig ett stimulerande arbete med ett etablerat varumärke och en personlig utveckling och feedback.


Intresserad?
Skicka då gärna din ansökan med meritförteckning så snart som möjligt till:
[email protected]
Vid eventuella frågor är du välkommen att kontakta oss på telefonnummer 026-65 65 00
Urval och intervjuer kommer att göras fortlöpande.
Välkommen! Visa mindre