Lediga jobb Stena Recycling AB i Gävle

Se alla lediga jobb från Stena Recycling AB i Gävle. Genom att välja ett specifikt yrke kan du även välja att se alla lediga jobb i Gävle som finns inom det yrket.

Account Manager – Hälsingland

Ansök    Sep 10    Stena Recycling AB    Account manager/AM
Är du affärsdriven, nyfiken och vill skapa värde för både kund och samhälle? Vi söker nu en lyhörd och ansvarstagande Account Manager till vårt team i Hälsingland – en roll där du får möjlighet att göra affärer som bidrar till en mer hållbar morgondag.  Om rollen   Som Account Manager hos oss på Stena Recycling arbetar du med att lösa och utveckla våra kunders återvinningsbehov genom att sälja våra återvinnings- och miljöservicetjänster. Du bearbetar främ... Visa mer
Är du affärsdriven, nyfiken och vill skapa värde för både kund och samhälle? Vi söker nu en lyhörd och ansvarstagande Account Manager till vårt team i Hälsingland – en roll där du får möjlighet att göra affärer som bidrar till en mer hållbar morgondag. 

Om rollen  
Som Account Manager hos oss på Stena Recycling arbetar du med att lösa och utveckla våra kunders återvinningsbehov genom att sälja våra återvinnings- och miljöservicetjänster. Du bearbetar främst medelstora kunder genom kontinuerliga kundbesök och standardiserade branscherbjudanden, men hanterar även vissa mindre kunder. Rollen innebär både nykundsbearbetning och utveckling av befintliga kundrelationer, där du identifierar nya kreativa lösningar som skapar utveckling och värde hos kunden. 

Du arbetar med prissättning, prospektering och avtalsförhandling, och i din portfölj har du allt ifrån stora A-kunder till mindre C-kunder. I rollen samarbetar du och har löpande dialog med filialchef, kundsupport, produktspecialister och kollegor från både lokalt och centralt sälj, för att ni tillsammans ska kunna förbättra våra lösningar till kunderna. 

Tjänsten avser hela Hälsingland och vi har kontor i Gävle, Bollnäs och Hudiksvall. Det är med störst fördel om du kan sitta på vårt kontor i Gävle. Tjänstebil ingår i rollen.  

Vem är du?  
Vi söker dig som har ett starkt eget driv och stor nyfikenhet. Du är duktig på att skapa relationer och bygga nätverk, både internt och externt. Du tar ansvar för dina egna affärer och är trygg i att nätverka och bygga nya relationer på marknaden. Vi ser också att du har en god förmåga att kunna se olika lösningar till kunderna och därmed vara med och bidra till ökning av vår tjänsteförsäljning.  

Kvalifikationer 


• 2–3 års arbetslivserfarenhet inom försäljning 
• Gymnasieutbildning 
• B-körkort 
• Goda kunskaper i Officepaketet 
• Vana att arbeta i CRM-system 
• Mycket god svenska och engelska i tal och skrift 

Vi ser det som meriterande om du har 


• Kunskap i komplex tjänsteförsäljning och försäljning där mjuka värden adderas 
• Säljutbildning 
• Erfarenhet från återvinningsbranschen 
• God kunskap i Microsoft CE 

Vad erbjuder vi dig?   
Du erbjuds?en nyckelroll i arbetet med att utveckla och optimera kundportföljen i regionen, med fokus på långsiktiga, värdeskapande kundrelationer. Vi satsar på kompetensutveckling inom områden som är viktiga för att utvecklas, såväl personligt som inom rollen, och du får vara en del av den spännande resa i branschen. Du får självklart kollektivavtal, försäkringar och friskvårdsbidrag samt en arbetsmiljö full av kompetenta kollegor som gärna delar kunskap. För att ge dig de bästa förutsättningarna att lyckas så kommer du att genomgå en gedigen introduktionsutbildning, både digitalt och lokalt, där den lokala introduktionen bygger på sambesök med andra Account Managers i regionen, besök på filialer och åkerier för att lära dig produktionsverksamheten. 

Om rekryteringsprocessen  
Vi välkomnar ansökningar senast den 2 oktober. Vi går löpande igenom samtliga ansökningar, och de som vi anser matchar rollen bäst kommer vi att bjuda in till en intervju. Vi genomför tester, tar referenser och gör en bakgrundskontroll i slutskedet av processen. Om du har några frågor under processen så är du varm välkommen att höra av dig till Regional Sales Manager Johan Olofsson via [email protected] 

Om Stena Recycling  
Stena Recycling är ett av Sveriges ledande återvinningsbolag och en helhetspartner för att utveckla hållbara cirkulära lösningar inom alla typer av verksamheter. Bolaget ingår i den familjeägda Stena Metallkoncernen och bedriver verksamhet över Europa, med betoning på Sverige och Norden. Våra 1900 medarbetare, fördelat på 90 anläggningar över hela Sverige, återvinner varje år mer än 3,5 miljoner ton uttjänt material från mer än 40 000 kunder inom olika branscher. Genom att hålla resurserna i omlopp spelar Stena Recycling en viktig och central roll i omställningen till en mer cirkulär ekonomi.  

Välkommen till en framtidsbransch. Det börjar med dig – och vi lyckas tillsammans! ? 

Vänligen observera att vi på grund av GDPR endast tar emot ansökningar via ansökningsknappen.

Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Visa mindre

Logistiksupport – Gävle

Är du en positiv person som brinner för service och vill vara med och starta upp vår logistikavdelning i Gävle? I denna roll kommer du att samarbeta med våra transportörer, säljorganisationen och administration – du blir en viktig länk i vår affär! Om tjänsten Som Logistiksupport ansvarar du för att säkerställa en effektiv och smidig logistikprocess för våra kunder och för Stena Recycling. Du arbetar proaktivt med att förstå kundens och transportörens be... Visa mer
Är du en positiv person som brinner för service och vill vara med och starta upp vår logistikavdelning i Gävle? I denna roll kommer du att samarbeta med våra transportörer, säljorganisationen och administration – du blir en viktig länk i vår affär!

Om tjänsten
Som Logistiksupport ansvarar du för att säkerställa en effektiv och smidig logistikprocess för våra kunder och för Stena Recycling. Du arbetar proaktivt med att förstå kundens och transportörens behov för att skapa bästa möjliga kundupplevelse. Du säkerställer fungerande in- och utleveranser, säkrar korrekta ekonomiska underlag, återrapporterar och följer upp uppkomna avvikelser. Genom att skaffa dig en förståelse för hur våra flöden hänger ihop, säkerställer du att vi levererar service i världsklass – och du tvekar inte att analysera situationer och komma med förbättringsförslag. Som logistiksupport är du ett stöd till dina kollegor inom administration, sälj och produktion i logistikrelaterade frågor i regionen. Att delta och driva mindre projekt samt förbättringsarbeten gällande logistik förekommer också.

Arbetstid är måndag till fredag 07:00-16:00. Du kommer att sitta på vår filial i Gävle. I ditt team är ni fyra personer som arbetar med support tillsammans.

Vem är du?
Vi tror att du som söker har ett öppet, positivt och nyfiket förhållningssätt. Du har en god förmåga att bygga relationer, samarbeta och kommunicera med andra i din omgivning. I ditt arbetssätt är du proaktiv, strukturerad och duktig på att prioritera. Du tar naturligt ägandeskap över dina ansvarsområden och driver frågor framåt både självständigt och tillsammans med andra. Hos oss är det högt tempo i en händelsestyrd och föränderlig verksamhet så din förmåga att vara flexibel och hantera snabba situationer är avgörande.

Kvalifikationer


• Minst tre års arbetslivserfarenhet inom support.
• Fullständig gymnasieutbildning eller annan utbildning motsvarande gymnasial nivå
• Goda kunskaper i Officepaketet
• Goda kunskaper i affärssystem
• Förmåga att kommunicera flytande på svenska samt mycket god engelska i tal och skrift.

Meriterande:


• Erfarenhet av arbete inom logistik och/eller transportledning

Här kan du utvecklas!
Vi erbjuder en trygg och rolig arbetsplats, full av kompetenta och hjälpsamma kollegor som gärna delar med sig av sin kunskap. Eftersom vi vill skapa bästa möjliga förutsättningar för dig att lyckas i din nya roll börjar din medarbetarresa med en gedigen introduktionsutbildning. Vi satsar mycket på kompetenshöjande insatser och som en del av en större koncern finns många möjligheter för dig som vill växa, både individuellt och tillsammans med oss. Vi är måna om dig, därför erbjuder vi dig trygga och utvecklande förmåner. Läs mer här.

Information om rekryteringsprocessen
Eftersom vi vill säkerställa ett rättvist och fördomsfritt urvalsarbete önskar vi inget personligt brev, däremot att du svarar på våra inledande urvalsfrågor. Om du går vidare kommer du därefter att få ett mejl med en länk till våra rekryteringstester som på ett objektivt sätt hjälper oss att matcha rätt person till tjänsten. Här kan du läsa mer om vår rekryteringsprocess. Vi tillämpar sex månaders provanställning och gör bakgrundskontroll.

På Stena Recycling räknas alla medarbetares insatser. Vi erbjuder helhetslösningar inom återvinning och cirkulära tjänster över hela landet. Våra kunder finns representerade i många branscher – allt från detaljhandel och tillverkande industri till verkstadsindustri, kommunal verksamhet och sjukhus. Med omtanke och säkerhet i fokus strävar vi alltid efter att bli ännu bättre och nu behöver vi dig – vår nya kollega – som vill hjälpa oss att ta nästa steg på vår resa.

Välkommen till en framtidsbransch – det börjar med dig!

#LI-ONSITE

Vi ser fram emot din ansökan! Urval sker löpande så ansök därför gärna redan idag. Vänligen observera att vi på grund av GDPR endast tar emot ansökningar via ansökningsknappen.

Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Visa mindre

Arbetsledare - Gävle

Ansök    Aug 14    Stena Recycling AB    Arbetsledare, lager
Är du en ansvarstagande person som vill ha en roll med utvecklingsmöjligheter? Vill du hjälpa oss med vårt viktiga uppdrag – att tillsammans skapa en hållbar morgondag för kommande generationer? På Stena Recycling räknas alla medarbetares insatser. Vi erbjuder helhetslösningar inom återvinning och cirkulära tjänster över hela landet. Våra kunder finns representerade i många branscher – allt från detaljhandel och tillverkande industri till verkstadsindustr... Visa mer
Är du en ansvarstagande person som vill ha en roll med utvecklingsmöjligheter? Vill du hjälpa oss med vårt viktiga uppdrag – att tillsammans skapa en hållbar morgondag för kommande generationer?

På Stena Recycling räknas alla medarbetares insatser. Vi erbjuder helhetslösningar inom återvinning och cirkulära tjänster över hela landet. Våra kunder finns representerade i många branscher – allt från detaljhandel och tillverkande industri till verkstadsindustri, kommunal verksamhet och sjukhus. Med omtanke och säkerhet i fokus strävar vi alltid efter att bli ännu bättre och nu behöver vi dig – vår nya kollega – som vill hjälpa oss att ta nästa steg på vår resa.

Som arbetsledare..
… kommer du i samverkan med närmsta chef att planera, leda och fördela samt följa upp det dagliga arbetet för anställd och inhyrd personal. En stor del av din tid kommer att gå till att medverka i den dagliga driften där du klassar, kontrollerar och sorterar material samt lossar, lastar och förflyttar material genom att framföra hjullastare/ motviktstruck/ materialhanterare.

Exempel på arbetsuppgifter du kommer att utföra:


• Stödja personal att prioritera arbetsuppgifter
• Stödja närmsta chef i det aktiva förbättringsarbetet gällande kvalitet, arbetsmiljö och säkerhet
• Säkerställa att god ordning och hög säkerhetsnivå hålls på anläggningarna
• Vara delaktig i att förbättra rutiner och arbetssätt
• Lära upp och introducera nya medarbetare
• Rapportera avvikelser i driften till produktionsledare
• Mottagning och invägning av material

Idag består teamet av 5 medarbetare som har hög kompetens, har roligt tillsammans och ställer upp för varandra.

Arbetstider är 07:00-16:00 måndag till fredag och placeringsort är Gävle.

Vem är du?
Vi tror att du som söker är en person som trivs i en varierad roll med där du får ta ett större ansvar och leda gruppen. Du har ett stort intresse för att ta hand om och köra maskiner samt att du ser det intressanta i att lära dig mer om olika materialslag. Att samarbeta och tillhöra en arbetsgrupp är lika självklart för dig som det är att arbeta självständigt. Du har ett positivt förhållningssätt, är lyhörd och har lätt för att kommunicera med personer runt omkring dig.

För att trivas på Stena Recycling är det viktigt att du är nyfiken och på tårna då vi befinner oss i ständig utveckling. Vi är alla lagspelare och problemlösare som hjälps åt i vardagen. Genom att bidra med energi och engagemang är du en glädjespridare som medverkar till en god arbetsmiljö.

Kvalifikationer


• Erfarenhet av arbetsledning
• B-körkort
• Gymnasieutbildning inom teknik, logistik, ekonomi eller annan relevant inriktning
• Uttrycka dig på svenska och engelska i tal och skrift
• God datorvana och grundläggande kunskaper i Officepaketet
• Maskinförarbevis (meriterande)
• Erfarenhet av materialhantering och/eller återvinning (meriterande)

Här kan du utvecklas!
Med omtanke och säkerhet i fokus erbjuder vi en spännande och rolig arbetsplats, full av kompetenta och hjälpsamma kollegor. Vi satsar mycket på en gedigen introduktion och kompetenshöjande insatser för våra medarbetare. Som en del av en större koncern finns många möjligheter för dig som vill växa, både individuellt och tillsammans med oss. Vi är måna om dig, därför erbjuder vi dig trygga och utvecklande förmåner. Läs mer här.

Information om rekryteringsprocessen
Eftersom vi vill säkerställa ett rättvist och fördomsfritt urvalsarbete önskar vi inget personligt brev, däremot att du svarar på våra inledande urvalsfrågor. Om du går vidare kommer du därefter att få ett mejl med en länk till våra rekryteringstester som på ett objektivt sätt hjälper oss att matcha rätt person till tjänsten. Här kan du läsa mer om vår rekryteringsprocess. Vi tillämpar sex månaders provanställning och gör bakgrundskontroll.

Välkommen till en framtidsbransch – det börjar med dig!

#LI-GÄVLE

Vi ser fram emot din ansökan! Urval sker löpande så ansök därför gärna redan idag. Vänligen observera att vi på grund av GDPR endast tar emot ansökningar via ansökningsknappen.

Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Visa mindre

Regional Key Account Manager – Gävle

Ansök    Okt 15    Stena Recycling AB    Key account manager
Brinner du för försäljning, hållbarhetsfrågor och vill arbeta med förbättringsprojekt tillsammans med våra kunder – då är det här rollen där du kan göra skillnad på riktigt! Vi behöver utöka vår verksamhet och söker nu en ny stjärna till vårt team. Vad erbjuder vi dig? Hos oss får du en trygg och rolig arbetsplats, full av kompetenta och hjälpsamma kollegor som gärna delar med sig av sin kunskap. Vi erbjuder en gedigen introduktionsutbildning, såväl dig... Visa mer
Brinner du för försäljning, hållbarhetsfrågor och vill arbeta med förbättringsprojekt tillsammans med våra kunder – då är det här rollen där du kan göra skillnad på riktigt! Vi behöver utöka vår verksamhet och söker nu en ny stjärna till vårt team.

Vad erbjuder vi dig?
Hos oss får du en trygg och rolig arbetsplats, full av kompetenta och hjälpsamma kollegor som gärna delar med sig av sin kunskap. Vi erbjuder en gedigen introduktionsutbildning, såväl digitalt som lokalt, för att ge dig bästa möjliga förutsättningar att komma in i rollen. Vi satsar mycket på kompetensutveckling inom områden som är viktiga för att utvecklas, såväl personligt som inom rollen. Eftersom vi är måna om dig, erbjuds du trygga och utvecklande förmåner, såsom kollektivavtal, försäkringar, friskvårdsbidrag, m.m. I denna roll kommer du att ha en nyckelposition i att utveckla och optimera vår kundportfölj inom regionen, med fokus på att skapa långsiktiga och värdeskapande kundrelationer.

Ditt uppdrag
Som Regional Key Account Manager har du ett helhetsansvar för affären, leveransen och lönsamheten i din kundportfölj, där du kontinuerligt arbetar med värdeskapande säljarbete. Du följer upp månatliga sälj- och aktivitetsmål på kund-, regions- och individnivå samt balanserar kortsiktiga och långsiktiga aktiviteter för att utveckla kundbearbetning och kundrelationer. I rollen samarbetar du nära den regionala och centrala säljorganisationen för att säkerställa relevanta aktiviteter, mål och måluppfyllnad. Du kommer även att leda kundteam samt delta aktivt i kundteam genom att ansvara för åtaganden utifrån avtal och kundplan uppfylls gentemot kund. 

Ditt uppdrag är att förstå kundens verksamhet, analysera och utveckla affärsmässiga lösningar för våra kunder och visa hur vi kan bidra till värdeskapande, cirkulära och hållbara återvinningslösningar.

Placeringsort är Gävle men du kommer att ha större delar av Gävleborg som ditt upptagningsområde. Du kommer att resa i tjänsten och har därför tillgång till tjänstebil.

Vem är du?
För att lyckas i denna roll krävs det att du är affärsmässig, driven och skicklig på att bygga och utveckla relationer. Du är ansvarstagande, proaktiv och arbetar lösningsorienterat där du ser utmaningar som möjligheter istället för hinder. Med en nyfiken inställning strävar du ständigt efter att utforska nya möjligheter för att utvidga verksamheten och hitta innovativa lösningar för att förbättra och utveckla vår affär. Vidare är du positiv, social och en naturlig glädjespridare som ger energi till din omgivning.

Kvalifikationer:


• Erfarenhet av Key Account Management.
• Eftergymnasial utbildning.
• Goda kunskaper i Officepaketet.
• God erfarenhet av att arbeta i CRM-system.
• Mycket god nivå i svenska och engelska i såväl tal som skrift.
• B-körkort.

Meriterande:


• Erfarenhet av Microsoft Dynamics CE
• Erfarenhet av Business Intelligenssystem (BI-system).
• Erfarenhet av ledarskap och/eller projektledning.
• Erfarenhet från avfallsbranschen och/eller arbete med hållbarhetsfokus.

Information om rekryteringsprocessen
Eftersom vi vill säkerställa ett rättvist och fördomsfritt urvalsarbete önskar vi inget personligt brev, däremot att du svarar på våra inledande urvalsfrågor. Om du går vidare kommer du därefter att få ett mejl med en länk till våra rekryteringstester som på ett objektivt sätt hjälper oss att matcha rätt person till tjänsten. Här kan du läsa mer om vår rekryteringsprocess. Vi tillämpar sex månaders provanställning och gör bakgrundskontroll.

Varför Stena Recycling?
På Stena Recycling räknas alla medarbetares insatser. Vi erbjuder helhetslösningar inom återvinning och cirkulära tjänster över hela landet och ser till att uttjänta produkter får nytt liv igen genom att bli till nya material, ny råvara och ny energi. Med ca 1900 medarbetare på 90 platser runtom i landet är vi med och driver utvecklingen mot en mer cirkulär ekonomi. Hos oss får du möjlighet att göra verklig skillnad. Vi är den största återvinningsaktören i Norden och med vår storlek och finansiella styrka kan vi påverka vår gemensamma framtid.

Välkommen med din ansökan - det börjar med dig!

#LI-ONSITE

Vi ser fram emot din ansökan! Urval sker löpande så ansök därför gärna redan idag. Vänligen observera att vi på grund av GDPR endast tar emot ansökningar via ansökningsknappen.

Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Visa mindre

Produktionsledare – Gävle

Är du trygg i ditt ledarskap och duktig på daglig styrning? I denna roll får du en mycket omväxlande vardag eftersom du ansvar för två filialer samt de verksamheter som vi har ute hos vissa av våra kunder. Var med och utveckla vår verksamhet samtidigt som du bidrar till en mer hållbar morgondag!  Om rollen Som Produktionsledare är din huvuduppgift att driva, planera och fördela det operativa arbetet på ett affärsmässigt sätt på våra två filialer i Gävle.... Visa mer
Är du trygg i ditt ledarskap och duktig på daglig styrning? I denna roll får du en mycket omväxlande vardag eftersom du ansvar för två filialer samt de verksamheter som vi har ute hos vissa av våra kunder. Var med och utveckla vår verksamhet samtidigt som du bidrar till en mer hållbar morgondag! 

Om rollen
Som Produktionsledare är din huvuduppgift att driva, planera och fördela det operativa arbetet på ett affärsmässigt sätt på våra två filialer i Gävle. Du ansvarar för att arbetet sker enligt vad som är planerat med avseende på säkerhet, bemanning, kvalitet och leverans. Utöver daglig styrning så ansvarar du för planering av transporter, kompetenshöjning, systematiskt förbättringsarbete och processoptimering.

Du har personal- och arbetsmiljöansvar över sex produktionsarbetare som är fördelade på två filialer och du arbetar aktivt med att coacha och utveckla dina medarbetare för att ni tillsammans ska kunna utveckla arbetet och flödena på filialerna.

Exempel på arbetsuppgifter du kommer att utföra:


• Genom daglig styrning leda och fördela arbetet på gårdarna.
• Arbeta med systematiskt förbättringsarbete.
• Tillse att egenkontroll, miljö- och arbetsmiljökrav efterlevs.
• Tillsammans med filialchef, följa upp nyckeltal, driva utveckling av filialerna och stötta i arbetsuppgifter kopplat till yttre arbetsmiljö.
• Vara delaktig i månadsbokslut samt inventering.

Vem är du?
För att trivas i den här rollen ser vi att du är öppen person som är trygg i ditt ledarskap. För dig faller det naturligt att ta ansvar, coacha och samarbeta med dina medarbetare och kollegor. Du gillar att ta dig an nya utmaningar och har lätt för att tänka lösning i stället för problem. Du har intresse för att förstå vår affär på ett djupare plan och gillar att arbeta med utveckling, både personligt och att utveckla andra. Vidare ser vi att du är självgående och har ett stort säkerhetstänk i allt du gör.

Kvalifikationer


• Minst 5 års relevant arbetslivserfarenhet
• Erfarenhet av arbetsledning och personalansvar
• Gymnasieutbildning eller annan utbildning motsvarande gymnasial nivå
• Goda kunskaper i Officepaketet/Microsoft 365
• Goda kommunikativ och skriftliga kunskaper i svenska samt god engelska i tal
• B-körkort

Vi ser det som meriterande om du har:


• Erfarenhet av arbete inom vår bransch
• Maskinkunskap och erfarenhet av att köra maskiner
• Goda skriftliga kunskaper i engelska

Hos oss utvecklas du!
I denna roll får du en unik möjlighet till att vara med och utveckla men också utvecklas själv. Vi erbjuder en trygg och rolig arbetsplats, full av kompetenta och hjälpsamma kollegor som gärna delar med sig av sin kunskap. Eftersom vi vill skapa bästa möjliga förutsättningar för dig att lyckas i din nya roll börjar din medarbetarresa med en gedigen introduktionsutbildning. Vi satsar mycket på kompetenshöjande insatser och som en del av en större koncern finns många möjligheter för dig som vill växa, både individuellt och tillsammans med oss, lokalt och centralt. Vi är måna om dig, därför erbjuder vi dig trygga och utvecklande förmåner. Läs mer här.

Information om rekryteringsprocessen
Eftersom vi vill säkerställa ett rättvist och fördomsfritt urvalsarbete önskar vi inget personligt brev, däremot att du svarar på våra inledande urvalsfrågor. Om du går vidare kommer du därefter att få ett mejl med en länk till våra rekryteringstester som på ett objektivt sätt hjälper oss att matcha rätt person till tjänsten. Här kan du läsa mer om vår rekryteringsprocess. Vi tillämpar sex månaders prövotid och gör bakgrundskontroll.

Som Sveriges ledande återvinningsbolag erbjuder Stena Recycling helhetslösningar inom återvinning och cirkulära tjänster över hela landet. Våra kunder finns representerade i många branscher – allt från detaljhandel och tillverkande industri till verkstadsindustri, kommunal verksamhet och sjukhus. Med omtanke och säkerhet i fokus strävar vi alltid efter att leverera branschens bästa kundupplevelse. Som en del av vår kundservice blir du en viktig spelare i att hjälpa våra kunder, så att deras avfall får leva vidare som nya, återvunna råvaror, produkter och energi. 

Välkommen med din ansökan – det börjar med dig!

#LI-ONSITE

Vi ser fram emot din ansökan! Urval sker löpande så ansök därför gärna redan idag. Vänligen observera att vi på grund av GDPR endast tar emot ansökningar via ansökningsknappen.

Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Visa mindre