Lediga jobb som Kontorsreceptionist i Gävle

Se lediga jobb som Kontorsreceptionist i Gävle. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Gävle som finns hos arbetsgivaren.

Sommarjobb som receptionist i Gävle med start omgående!

Brinner du för att leverera hög service och har ett genuint intresse för att hjälpa människor? Har du ett högt engagemang och ett positivt förhållningssätt till arbetsuppgifter du sätter dig in i och utför? Vi söker nu dig som vill arbeta extra som receptionist och som har studier eller ett annat arbete på minst 50%, du måste kunna uppvisa intyg på detta. Du har ett flexibelt schema och ska kunna arbeta 07.30-16.00 följande datum: 30/5, 31/5, 3/6, 4/6, 5... Visa mer
Brinner du för att leverera hög service och har ett genuint intresse för att hjälpa människor? Har du ett högt engagemang och ett positivt förhållningssätt till arbetsuppgifter du sätter dig in i och utför?

Vi söker nu dig som vill arbeta extra som receptionist och som har studier eller ett annat arbete på minst 50%, du måste kunna uppvisa intyg på detta. Du har ett flexibelt schema och ska kunna arbeta 07.30-16.00 följande datum:

30/5, 31/5, 3/6, 4/6, 5/6, 7/6 och
5/8 6/8 7/8 8/8 9/8

Möjlighet till extrapass under sommaren och hösten kan bli aktuellt.

Som receptionist erbjuds du möjligheten till att arbeta och utvecklas i ett företag med en hög ambitionsnivå där service till kunden är det viktigaste av allt. Du blir en del av ett team som tillsammans hjälper varandra med att skapa den bästa möjliga arbetsplatsen för kunden. Rollen som receptionist är oerhört varierande. Du ska uppskatta att arbeta i ett högt tempo och kunna arbeta efter eget beslutsfattande och ägarskap, men du ska också kunna trivas i ett lugnare arbetstempo.

Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du blir anställd av StudentConsulting men hyrs ut till vår kund.

Exempel på arbetsuppgifter:
• Välkomna besökare och kollegor i receptionen med en service på hög nivå
• Ta emot beställningar av kontorsmaterial, frukost och catering
• Svara i telefon, hantera mejl, boka mötesrum, skriva in besökare och producera passerkort/lånekort
• Hantera felanmälningar och alltid ligga steget före kunden
• Vara behjälplig och lyhörd gällande den dagligen driften i kontakten med kunden.
• Säkerställa att lokalerna är i toppskick för medarbetare och besökare.

Din profil
Vi söker dig som är 18 år fyllda, arbetar eller studerar om minst 50%. Du behärskar det svenska språket obehindrat i såväl tal som skrift och är bekväm med att prata engelska. Det är viktigt att du - både för din egen och andras säkerhet - kan göra dig förstådd i kontakt med andra samt att du kan läsa och förstå skriftliga instruktioner på både svenska samt engelska.

Som person ser vi att du är lyhörd, trygg i dig själv och har en positiv inställning till livet. Du är i grunden en serviceinriktad person med en god förmåga till att bygga såväl relationer som att skapa en trivsam och välkomnande atmosfär. Du strävar efter att hålla ordning och struktur i ditt arbete, har ett prestigelöst förhållningssätt och ser utmaningar som möjligheter.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Observera att urval sker löpande och tjänsterna tillsätts så snart vi hittat rätt kandidat. För mer frågor om tjänsten vänligen kontakta team Gävle! Varmt välkommen!

Om företaget
Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com Visa mindre

Receptionist kontorsservice - visstidsanställning, Gävle

Ansök    Jan 24    Lantmäteriet    Kontorsreceptionist
Lantmäteriet är den myndighet som kartlägger Sverige. Till våra uppgifter hör också att registrera och säkra ägandet av alla fastigheter samt hantera deras gränser. Nu söker vi dig som har ett starkt samhällsengagemang. Våra myndighetsgemensamma enheter levererar administrativa tjänster och är ett stöd till Lantmäteriets verksamhetsområden. Här är du med och ser till att vardagen fungerar! Hos oss får du utvecklas i en viktig samhällsfunktion där din komp... Visa mer
Lantmäteriet är den myndighet som kartlägger Sverige. Till våra uppgifter hör också att registrera och säkra ägandet av alla fastigheter samt hantera deras gränser. Nu söker vi dig som har ett starkt samhällsengagemang.

Våra myndighetsgemensamma enheter levererar administrativa tjänster och är ett stöd till Lantmäteriets verksamhetsområden. Här är du med och ser till att vardagen fungerar! Hos oss får du utvecklas i en viktig samhällsfunktion där din kompetens och ditt engagemang är vår främsta resurs.



ARBETSUPPGIFTER
Som medarbetare i vår reception kommer du att medverka i förvaltning och vidareutveckling av tekniska lösningar för fastighet och reception. Du kommer att arbeta i ett team som ansvarar för huvudkontorets reception vilket även innebär att ta emot kunder och svara på frågor från kunder som besöker vårt kontor.

Detta är en visstidsanställning som sträcker sig från 1 mars 2024 till och med 30 augusti 2024 med placeringsort Gävle.

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har en gymnasieexamen och erfarenhet inom det senaste året från arbete inom reception. Du kommer att arbeta i en digital arbetsmiljö och behöver därför vara en erfaren och kunnig användare av Officepaketet samt ha lätt för att lära dig nya IT-system. Du har god förmåga att kommunicera på svenska i tal och skrift. Har du dessutom goda kunskaper i engelska så ser vi det som meriterande. Det är även meriterande om du arbetat med tjänstekort samt besökssystem.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och som receptionist på kundservice är det viktigt att du är serviceinriktad, lyhörd och har förmåga att förstå kundens behov och besvara förfrågningar. Du har mycket god samarbetsförmåga och bidrar både till din egen och gruppens kompetens genom att i hög grad själv söka nödvändig information och kunskap, för att sedan förmedla den vidare både internt och externt. Vi ser även att du är noggrann, strukturerad och lösningsorienterad.

Tjänsten hos oss innebär placering i säkerhetsklass. Säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att genomföras i samband med anställning.

ÖVRIGT
På Lantmäteriet arbetar vi med att säkra ägandet av fastigheter och att tillgängliggöra geodata till samhället och vi är myndigheten som tar ledning i digitaliseringen av samhällsbyggnadsprocessen. Lantmäteriet är i ständig utveckling och det är också alla vi som jobbar här, våra medarbetare är vår viktigaste resurs för att lyckas med vårt uppdrag. I medarbetarskapet ingår att vi agerar utifrån den statliga värdegrunden och våra värdeord: service, öppenhet och handlingskraft.

Som medarbetare på Lantmäteriet ska du kunna förena arbete med fritid och ha en bra balans i livet. När verksamheten tillåter har du bland annat möjlighet att utföra dina arbetsuppgifter till stor del på annan plats än kontoret. Läs mer om vårt erbjudande på lm.se/jobbahososs

För att skicka in din ansökan, klicka på länken i annonsen. Frågor om hur du ansöker och lägger in ditt CV ställer du direkt till Visma Recruit 0771- 693 693.

Urval sker löpande under ansökningstiden.

Vi undanber oss alla erbjudanden om rekryterings- och annonshjälp. Visa mindre

Office Coordinator till vårt kontor i Gävle

Trivs du som bäst när du är mitt i händelsernas centrum? Hos oss erbjuds du en ambitiös och händelserik miljö där din insats är av största vikt för både våra medarbetare, kunder och konsulter! OM TJÄNSTEN Som Office Coordinator har du en bred och varierande roll med flera olika ansvarsområden. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att ansvara för kontorets reception samt att agera som stöd till kontorschefen, Malin Liljeros i det dagliga arbetet och även ... Visa mer
Trivs du som bäst när du är mitt i händelsernas centrum? Hos oss erbjuds du en ambitiös och händelserik miljö där din insats är av största vikt för både våra medarbetare, kunder och konsulter!

OM TJÄNSTEN
Som Office Coordinator har du en bred och varierande roll med flera olika ansvarsområden. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att ansvara för kontorets reception samt att agera som stöd till kontorschefen, Malin Liljeros i det dagliga arbetet och även vid behov ledningsgruppen på kontoret. I receptionen ger du förstklassig service till alla som antingen besöker kontoret eller som ringer via vår växel.

Du arbetar i en föränderlig miljö där din huvudsakliga uppgift bland annat är att planera, leda, genomföra och följa upp olika aktiviteter och projekt. Du förväntas med andra ord avlasta i en mängd olika uppgifter i syfte att frigöra tid och möjliggöra att kontorschefen kan prioritera tillgänglighet och närvaro för kontorets ledningsgrupp, operativa medarbetare och Academic Works aktuella fokusområden.

Är du nyfiken på att veta mer om hur det är att arbeta internt på Academic Work? Spana in vårt Instagramkonto och följ med bakom kulisserna på våra 16 kontor över hela Sverige.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Ta emot och ge service till besökare som exempelvis kunder, konsulter, kandidater, interna kollegor och leverantörer.
* Ge service via telefon genom vår centrala växel.
* Personalansvar för en deltidsanställd i receptionen.
* Ansvara för kontakten med leverantörer och hantera beställningar av bland annat kontors- och marknadsmaterial.
* Svara på löpande frågor och försöka lösa uppkomna problem som inkommer från medarbetare och kontorsledning.
* Ta fram och sammanställa material och presentationer inför interna möten, till exempel Power Point-Presentationer.
* Självständigt, eller i samarbete med kollegor, driva olika interna projekt.
* Arbeta med fakturahantering – attestera fakturor, reseräkningar och dylikt.
* Koordinera, boka och delta på olika aktiviteter som konferenser, utbildningar, möten och events.
* Sammanställa rapporter och uppdatera rutiner, riktlinjer och dokument, samt ta mötesanteckningar.


VI SÖKER DIG SOM


* Brinner för att ge bästa möjliga service
* Har minst ett års erfarenhet av koordinering, administration eller service
* Har en god administrativ vana samt goda kunskaper och tidigare erfarenhet av samtliga Office-program.
* Har mycket goda kunskaper i engelska och svenska, både i tal och i skrift, då du kommer kommunicera samt skriva material på båda språken
* Har B-körkort


Det är meriterande om du:
- Har en akademisk utbildning med avslutad examen
- Har tidigare erfarenhet av att jobba i växel
- Tidigare erfarenhet av att jobba i en liknande roll så som receptionist, administratör, event-planerare eller assisterande roll
- Erfarenhet av analysarbete, driva projekt och göra presentationer

Du är en person som snabbt anpassar dig till nya omständigheter och är lösningsfokuserad även när du stöter på motgångar. Eftersom du hanterar mycket information är det av största vikt att du är strukturerad samt har en hög integritet och förståelse för hur konfidentiella frågor bör hanteras. Din förmåga att arbeta självständigt är hög och du trivs med att arbeta målinriktad samt anstränger dig för att leverera dina uppgifter utifrån deadlines. Slutligen har du en god kommunikativ förmåga i såväl tal som skrift.

Till dig som vill lite mer - välkommen till oss!
We reward ambition!

ÖVRIG INFORMATION
- Start: Omgående / enl. överenskommelse
- Omfattning: Heltid
- Placering: Gävle

Sök tjänsten genom att klicka på Ansök via annan site nedan, så skickas du till Team Tailor, vårt rekryteringssystem. Det första steget i rekryteringsprocessen är att genomföra två tester av Assessio. Det ena är en personlighetskartläggning som tar cirka 20 minuter att slutföra, det andra ett test som testar din kognitiva förmåga som tar 12 minuter att slutföra.
Anledningen till att vi använder oss av tester är för att säkerställa en solid och rättvis rekryteringsprocess med fokus på potentialen för den position vi anställer till.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen. Observera att denna ansökan sker via en extern site vilket gör att den inte kommer att synas under ”mina sidor” på din profil.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [[email protected] ?] under kontorstid. Skriv annonstiteln i rubriken och kopiera gärna in länken till annonsen i ditt mail. För generella funderingar kring din ansökan/vår rekryteringsprocess finns vi ofta tillgängliga i chatten här på webben under vardagar så hör gärna av dig där!

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Works maul ovan.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Academic Work är ett bemannings- och rekryteringsföretag som sedan starten 1998 har hjälpt över 130 000 young professionals världen över till jobb. Vi strävar efter att bygga en arbetsplats i absolut världsklass, målet är att ingen medarbetare på Academic Work ska vilja jobba någon annanstans. Vår kultur präglas av våra tre värderingar: Share Energy, Beat Yesterday och Show Heart och vi tror därför på att ha roligt på jobbet, sprida vår energi, nå imponerande resultat och sträva efter att utvecklas.
För tredje året i rad vann vi 2019 kategorin bästa service- och tjänsteföretag i Brilliants tävling Powered by People. Academic Work har med andra ord högst medarbetarengagemang av alla företag i branschen! Läs mer om vår kulturoch de karriärvägaroch möjligheter som finns hos oss. Vill du hänga med bakom kulisserna? Följ oss på Instagram. Visa mindre

Manpower | Receptionist | V27-32

Ansök    Jun 1    Manpower AB    Kontorsreceptionist
Har du erfarenhet av arbete som receptionist och kontorsservice och är på jakt efter ett nytt jobb? Skulle du vilja jobba extra i sommar under veckorna 27-32? Då kan vi ha rätt utmaning för dig! Just nu söker vi på Manpower en receptionist till ett uppdrag i centrala Gävle under sommaren. Välkommen med din ansökan till oss på Manpower! Den här bemanningen är ett samarbete mellan oss på Manpower och vår kund. Du kommer att bli anställd av Manpower men arbe... Visa mer
Har du erfarenhet av arbete som receptionist och kontorsservice och är på jakt efter ett nytt jobb? Skulle du vilja jobba extra i sommar under veckorna 27-32? Då kan vi ha rätt utmaning för dig! Just nu söker vi på Manpower en receptionist till ett uppdrag i centrala Gävle under sommaren. Välkommen med din ansökan till oss på Manpower!

Den här bemanningen är ett samarbete mellan oss på Manpower och vår kund. Du kommer att bli anställd av Manpower men arbeta på plats hos kunden.

Om jobbet som receptionist

Som receptionist kommer du att ha en spännande roll med olika utmaningar. Bland annat kommer du att ta emot besökare och medarbetare, samt ansvara för att hantera besökskort, post och paket, besvara mejl och ta emot inkommande samtal i växeln. Utöver receptionen, kommer du arbetsdagen även bestå av en del administrativa arbetsuppgifter.

Är du rätt för rollen som receptionist?

Vi på Manpower söker dig som har erfarenhet av arbete som receptionist och kontorsservice. För att lyckas i uppdraget är det viktigt att du lägger stor vikt vid att ge ett trevligt kundbemötande och har en professionell framtoning. Som person är du driven, utåtriktad och positiv. Du trivs med att vara kundens ansikte utåt och kommer att ansvara för receptionen under ordinarie personals semester. I övrigt söker vi dig som har gymnasieutbildning och behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift. Du kommer att arbeta måndag till fredag 07.00-16.00. Uppdraget pågår under v.27-32, varav första veckan är introduktion.

Vårt erbjudande

Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals populära arbetsgivare som våra kunder. På manpower.se hittar du mängder av lediga jobb över hela landet. Du kan söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna. Oavsett vilket får du en trygg och flexibel anställning med stora möjligheter att bygga nya erfarenheter.

Ansök idag!

För att söka tjänsten klickar du på knappen "Ansök nu". Vid frågor är du välkommen att kontakta konsultchef Tobias Troije via e-post: [email protected]. Urval och intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag!

Kort om uppdraget

Uppdragslängd: V.27-32

Placeringsort: Gävle

Tillsättning: 2023-07-03

Om Manpower

Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna. Visa mindre

Senior Projektadministratör| Gävle

Ansök    Nov 15    Experis AB    Kontorsreceptionist
Är du någon som är redo för din nästa utmaning? Har du gedigen erfarenhet av att jobba inom administration och inom olika projekt? Är du också någon som gillar att ta initiativ? Då har vi jobbet för dig! Just nu söker vi på Jefferson Wells efter en senior projektadministratör till vår globala kund i Gävle. Välkommen med din ansökan redan idag! Tillsättning: Januari Uppdragstyp: Konsultuppdrag på 6 månader med goda möjligheter till övertag hos kund ... Visa mer
Är du någon som är redo för din nästa utmaning? Har du gedigen erfarenhet av att jobba inom administration och inom olika projekt? Är du också någon som gillar att ta initiativ? Då har vi jobbet för dig! Just nu söker vi på Jefferson Wells efter en senior projektadministratör till vår globala kund i Gävle. Välkommen med din ansökan redan idag!

Tillsättning: Januari



Uppdragstyp: Konsultuppdrag på 6 månader med goda möjligheter till övertag hos kund



Placering: Gävle

Övrig info: Företaget har ett flexibelt arbetssätt där det finns möjlighet till arbete på distans.

Din roll

Som Senior Projektadministratör kommer dina främsta arbetsuppgifter vara att stötta projektledare inom diverse projekt inom processindustrin så som t.ex. papper, batteri och stål. Du kommer att stötta projektledaren med diverse administrativa arbetsuppgifter. Du kommer att vara en del av ett projektteam där projekten kan variera från nationellt till globalt. Du kommer arbeta i olika dokumenthanteringsystem .

Du kommer även att arbeta ute hos kunden i olika projekt och arbeta i diverse processer samt utveckla dem, fortsättningsvis kommer du jobba i ERP system.

Dina främst arbetsuppgifter:

* Samla information och förbereda rapportering om status och prestanda för projektet avseende omfattning, tidplan och budget både internt enligt kundens riktlinjer och gentemot klienten.
* Samla information och förbereda vecko- och månadsrapporter om projektets status till styrgruppen (intern rapportering) och klienten (extern rapportering).
* Stödja arbetet med att upprätthålla god kommunikation och relationer på alla nivåer i projektet samt med klientens projektledare och övriga intressenter utanför projektteamet
* Stödja projektledaren i att organisera eller genomföra möten med leverantörer, entreprenörer eller andra intressenter vid behov.

Vem är det vi söker?

Vi söker dig som trivs i administrativa roller och har flertal års erfarenhet inom detta, där du med fördel har erfarenhet av att jobba i större projekt. Det dagliga arbetet kräver att du är noggrann och jobbar strukturerat. Som person är du driven, framåt och social och har en god förmåga att arbeta självständigt och tillsammans med dina kollegor samtidigt som du är en relationsmänniska och vill driva förändring. Du är inte någon som är rädd för att ta initiativ och att du även har skinn på näsan.

Stor del av arbetet sker på engelska så du måste behärska svenska och engelska obehindrat både muntligen och i skrift.

* För att vara aktuell i rollen måste du ha god datorvana och erfarenhet av att arbeta med programmen i Office 365.
* Meriterande om du har erfarenhet inom IFS

Vad vi på Jefferson Wells kan erbjuda dig:

Jefferson Wells är specialister på kompetensförsörjning av chefer och specialister. Vi är ett av få bolag som samarbetar med företag, myndigheter och organisationer inom privat och offentlig sektor i hela Sverige. Våra konsultchefer har gedigen kunskap inom just ditt område. Som konsult hos oss är din karriär och utveckling alltid i fokus. Vår verksamhet bygger på att våra anställda trivs och utvecklas. Vi erbjuder en trygg anställning med allt vad det innebär: månadslön, kollektivavtal, försäkringar m.m. Läs mer om hur det är att vara konsult på Jefferson Wells: https://www.jeffersonwells.se/sv/karriar/konsult-pa-jefferson-wells

Ansökan

Varmt välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV, urval sker löpande.

Har du frågor om tjänsten eller rollen som konsult är du välkommen att kontakta talent acquisition specialist Filippa Müntzing på mejl [email protected] Visa mindre

Receptionist till Nordic Wellness Gävle/Valbo

Ansök    Jun 13    Sportlife M W AB    Kontorsreceptionist
Nordic Wellness är en av Sveriges största friskvårdskedjor med över 300 gym runt om i landet. Vi erbjuder ett brett utbud av träning, hälsa och välmående för alla åldrar. Nu letar vi efter nästa medarbetare i tjänsten som säljande receptionist till Nordic Wellness Gävle/Valbo. Att vara säljande receptionist på Nordic Wellness Ditt jobb kommer främst att handla om en sak. Det är att ge våra medlemmar en makalös träningsupplevelse. Det betyder att klubbe... Visa mer
Nordic Wellness är en av Sveriges största friskvårdskedjor med över 300 gym runt om i landet. Vi erbjuder ett brett utbud av träning, hälsa och välmående för alla åldrar.

Nu letar vi efter nästa medarbetare i tjänsten som säljande receptionist till Nordic Wellness Gävle/Valbo.

Att vara säljande receptionist på Nordic Wellness

Ditt jobb kommer främst att handla om en sak. Det är att ge våra medlemmar en makalös träningsupplevelse. Det betyder att klubben alltid behöver synas från sin bästa sida och att medlemmarna bemöts trevligt, proffsigt och med stor glädje. Det är du som tillsammans med dina kollegor är med och skapar vår familjära och välkomnande känsla på klubben.

När du kommer till jobbet är ditt uppdrag att se till att klubbens medlemmar bemöts väl och att de befinner sig i en ren och fräsch miljö. Det är du som är värd, vilket betyder att det är du som ser till att det är ordning och reda på klubben. Du får gäster att trivas och känna sig som hemma!

Arbetstiden i receptionen innebär variation och kräver att du är flexibel. Här kommer din känsla för försäljning in i bilden. Varje medlem är unik på sitt vis, och det är upp till dig att ge den information de behöver. Du vet att kundbemötande kan handla lika mycket om improvisation som information men oftast en kombination av båda.
Vad söker vi hos dig?

Du har fyllt 18 år och är en person som trivs i mötet med andra människor. Skapa nya relationer och lyssna till andras behov är något du känner dig bekväm med. Du är flexibel kring arbetstider, du ska kunna arbeta under dagtid, kvällar och helger. Det är viktigt att du kan arbeta självgående, samt ta egna initiativ och kunna se vad som behöver göras. Du ska vara kreativ för att hitta lösningar och se möjligheter för att kunna utveckla klubben. Arbetsplatsen är en miljö där mycket händer samtidigt, det krävs därför att du är kan arbeta i högt tempo och kan vara flexibel kring de olika arbetsuppgifterna som arbetet innebär. Du ska också känna dig bekväm med ett fysiskt arbete.

Det är inget krav att du arbetat tidigare, vi söker dig som vill göra det lilla extra i det du tar för dig, där uppgifter som påbörjas också slutförs. Det är viktigt att du har en vilja att sträva framåt och lära dig. Vi ser att du har goda kunskaper i det svenska språket och kan använda det såväl i tal som skrift. Har du tidigare arbetat med försäljning är det ett stort plus och klappar hjärtat lite extra för träning och hälsa är det ett ännu större plus!

Till denna tjänst behöver vi personal som är tillgänglig under sommaren, från och med vecka 24 ska man kunna gå både utbildning samt arbeta.

Att jobba på Nordic Wellness

Vi erbjuder en rolig som stimulerande arbetsplats med högt i tak. Det här är en miljö som präglas av träningsglädje och viljan att bli bättre. Företaget växer och möjligheten att växa hos oss är stor. Här finns till exempel chansen att engagera sig i vår gruppträning och andra delar av företaget. Nu hoppas vi att du är redo att ta det första steget!

Välkommen med din ansökan senast 2023-06-30. Urval och intervjuer kan komma att påbörjas innan sista ansökningsdag – så vänta inte med din ansökan!

Nordic Wellness är idag en av Nordens största gymkedjor med över 500 000 medlemmar och över 300 klubbar, från Ystad i söder till Umeå i norr. Verksamheten är indelad i tre divisioner; öster, söder och väster. Huvudkontoret ligger i Göteborg, på översta våningen i det första gymmet som öppnades 1997. Visa mindre

Student? Jobba extra som receptionist!

Om oss Hej! Det är vi som är Clockwork. Enligt Bolagsverket tillhör vi bemanningsbranschen men vi ser det inte som att vi arbetar med bemanning (inte bekvinning heller, för den delen) – vi jobbar med människor! Visst, vi rekryterar chefer och specialister, vi kompetensförsörjer industrier, teknikbolag, handelsföretag och andra, vi hjälper skolor att höja sin kompetens och vi matchar talanger och förmågor mot arbetsmarknadens behov. Men vårt erbjudande hand... Visa mer
Om oss
Hej! Det är vi som är Clockwork. Enligt Bolagsverket tillhör vi bemanningsbranschen men vi ser det inte som att vi arbetar med bemanning (inte bekvinning heller, för den delen) – vi jobbar med människor! Visst, vi rekryterar chefer och specialister, vi kompetensförsörjer industrier, teknikbolag, handelsföretag och andra, vi hjälper skolor att höja sin kompetens och vi matchar talanger och förmågor mot arbetsmarknadens behov. Men vårt erbjudande handlar egentligen om en enda sak: kraften att gå framåt. Därför säger vi hellre att vi är i ”bättre-framtids-branschen”. Med hög kompetens, personligt engagemang och ett prestigelöst arbetssätt är det vår ambition att varje dag vara en laddstation för människor och företag som vill utvecklas. Du kan hämta kraft hos oss i över tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr. Läs gärna mer på www.clockworkpeople.se

Dina arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter
Är du student och söker ett extrajobb där du får chansen att utvecklas inom service och administration? Som receptionist hos någon av Sodexos kunder i Gävle är du ansiktet utåt där du ser till att ge alla besökare ett bemötande i världsklass. Utöver att ta emot besökare hanterar du mötesbokningar, inkommande samtal och enklare administrativa uppgifter. I rollen ingår även att hantera frukostserveringar, hjälpa till vid event och du bidrar såklart också till att lokalerna är snygga och representativa för besökare och kollegor.

Du kommer att arbeta vid behov, såsom att täcka upp vid ledigheter och sjukfrånvaro, och när du jobbar är det under hela dagar på vardagar.


Din profil
Vi söker dig som läser första eller andra året på högskola eller universitet och som letar efter ett extrajobb som kan följa dig genom hela din studietid. Du har erfarenhet inom service, kundbemötande och administration i någon form, samt har goda kunskaper i Office-paketet.

För den här tjänsten är det viktigt att du har servicekänsla ut i fingerspetsarna och älskar att få chansen att överträffa förväntningar. Du är social, välkomnande och är en god representant för såväl Sodexo som företaget du arbetar på. För att få ihop dina dagar med varierade uppgifter och stundtals högt tempo är det en förutsättning att du kan arbeta strukturerat och har sinne för detaljer.

Du blir anställd av Clockwork och arbetar på uppdrag hos Sodexos kunder. Arbetet som konsult hos Clockwork ger dig ett brett kontaktnät, goda karriärmöjligheter samt goda chanser att påverka såväl arbetssituation som personlig utveckling. Som anställd hos oss får du en attraktiv anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. För att passa in i rollen som konsult ser vi att glädje, engagemang och affärsmässighet speglar din personlighet.


Ansökan
Är det dig vi söker? Skicka då in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpnande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, som är 2023-03-05. Vid funderingar kontakta Simon Lindberg på 073-351 27 99 eller [email protected]. Välkommen med din ansökan! Visa mindre

Kundtjänstmedarbetare till fastighetsbolag

Ansök    Nov 29    Randstad AB    Kontorsreceptionist
Arbetsbeskrivning Vill du få möjlighet att utvecklas i en spännande roll i ett populärt fastighetsbolag? Trivs du på en arbetsplats med högt tempo och många kontakter med kunder och arbetskamrater? Då har vi en spännande roll som väntar dig! Välkommen att söka jobbet som kundtjänstmedarbetare till Ockelbogårdar! Ockelbogårdar AB är ett allmännyttigt bostadsföretag med uppgift att tillhandahålla goda bostäder till ett rimligt pris. Bolaget är ett helägt do... Visa mer
Arbetsbeskrivning
Vill du få möjlighet att utvecklas i en spännande roll i ett populärt fastighetsbolag? Trivs du på en arbetsplats med högt tempo och många kontakter med kunder och arbetskamrater? Då har vi en spännande roll som väntar dig! Välkommen att söka jobbet som kundtjänstmedarbetare till Ockelbogårdar!

Ockelbogårdar AB är ett allmännyttigt bostadsföretag med uppgift att tillhandahålla goda bostäder till ett rimligt pris. Bolaget är ett helägt dotterbolag till Ockelbo kommun och drivs på affärsmässig grund. Tillsammans med ägare och hyresgäster arbetar bolaget för en socialt, ekonomiskt och miljömässigt hållbar utveckling i Ockelbo kommun. 
 
Ockelbogårdar söker nu en kundtjänstmedarbetare som vill ge service i toppklass. Bolaget har nyligen flyttat in i moderna, trivsamma lokaler strax intill tågstationen i centrala Ockelbo. 

I den här rekryteringen samarbetar Ockelbogårdar med Randstad. Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Gustaf Sjögren på Randstad, [email protected]

Ansök senast 2022-12-18 på www.randstad.se. Urval och intervjuer kan komma att ske löpande.

Ansvarsområden
I vår reception tar vi emot besökare som vill bli, eller redan är, hyresgäster hos oss. Till vår reception kommer även besökare med bokade möten och hantverkare som ska göra arbeten i våra fastigheter. Som kundtjänstmedarbetare tar du hand om alla våra besökare och hjälper dem med deras ärenden. 

Du har hand om vår telefonväxel och tar emot felanmälningar från våra hyresgäster. Bland arbetsuppgifterna ingår även sådant som posthantering, kontorsservice och kontorsstöd (bland annat kontorets egen IT)

Som kundtjänstmedarbetare är du en del i vår kundserviceavdelning. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placering vid bolagets huvudkontor i Ockelbo. 

Kvalifikationer
För att lyckas i rollen krävs att du har en hög arbetskapacitet och förmåga att hantera flera processer samtidigt. Som person är du självgående och ansvarstagande. Du har ett strukturerat arbetssätt och du är prestigelös, serviceinriktad och har god förmåga till samarbete. 
 
För arbetet krävs att du har en gymnasieexamen. Du har goda kunskaper inom IT och känner dig bekväm med alla delar av Officepaketet. Goda kunskaper i svenska- och engelska språken är ett krav. Ytterligare språkkunskaper är meriterande. Körkort för bil är också ett krav.
 
Något eller några års relevant arbetslivserfarenhet är meriterande. Stor vikt kommer vid rekryteringen att läggas vid personliga egenskaper och personlig lämplighet.

Om företaget
Ockelbogårdar AB är ett allmännyttigt bostadsföretag som ägs av Ockelbo kommun. Bolaget äger, förvaltar och utvecklar 700 lägenheter och 50 lokaler i Ockelbo. Bolaget omsätter 60 MSEK och har 35 anställda. VD för Ockelbogårdar AB är Anders B Lundh.
 
Ockelbo är en innovativ och utvecklingsinriktad kommun med närmare 6 000 invånare. I Ockelbo är det alltid mycket på gång. Turistnäringen är stark och Ockelbo prioriterar det gröna, det naturliga och det växande. Närbelägna Gävle och Sandviken nås enkelt med tåg, buss eller bil.

Vill du veta mer om Ockelbogårdar?
www.ockelbogardar.se Visa mindre

Receptionist/Administratör

Ansök    Mar 10    Gävle kommun    Kontorsreceptionist
Gävle växer och är i stark utveckling. Vi erbjuder intressanta och utmanande jobb med goda möjligheter för dig att växa. I kuststaden Gävle har du nära till natur, kultur och upplevelser. Vill du vara med och ta Gävle in i framtiden? Nu söker vi dig som vill göra Gävle ännu bättre tillsammans med oss! Välfärd Gävles medarbetare gör Gävle tryggare för barn, unga och äldre, personer med funktionsnedsättning och människor i utsatta situationer. Vi jobbar äve... Visa mer
Gävle växer och är i stark utveckling. Vi erbjuder intressanta och utmanande jobb med goda möjligheter för dig att växa. I kuststaden Gävle har du nära till natur, kultur och upplevelser. Vill du vara med och ta Gävle in i framtiden? Nu söker vi dig som vill göra Gävle ännu bättre tillsammans med oss!

Välfärd Gävles medarbetare gör Gävle tryggare för barn, unga och äldre, personer med funktionsnedsättning och människor i utsatta situationer. Vi jobbar även med att skapa de bästa förutsättningarna för vuxnas lärande och för personlig utveckling. Vi erbjuder framtidsyrken som både utmanar och utvecklar och du jobbar med sånt som är viktigt på riktigt. Tillsammans gör vi Gävle tryggare!



ARBETSUPPGIFTER
Har du lätt anpassa dig till olika situationer? Vill du ansvara för det första mötet med kunder och klienter? Då har vi jobbet för dig, kom och arbeta med oss! Tillsammans gör vi skillnad.

Som receptionist/administratör ansvarar du för första mötet med kunder och klienter som besöker sektor Välfärd. Du tar emot olika leveranser till kontoret och informerar samt hänvisar besökare till rätta. Du ansvarar för beställningar till de olika områdena och ditt arbete kommer också till stor del innehålla administrativa uppgifter så som ekonomihantering, fakturering, posthantering och fordonsadministration. Arbetet sker i olika IT-system och du kommer att ha ett nära samarbete med en kollega som också arbetar i receptionen.

Tjänsten utgår från receptionen på Magasinsplan 19, roterande tjänst vid Välfärd Gävles tre andra receptioner kan också förekomma.

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som en har slutförd gymnasieutbildning och har minst tre års arbetslivserfarenhet av administrativt- och/eller arbete i reception. Du behärskar det svenska språket obehindrat och har goda kunskaper i engelska i såväl tal som skrift.

Det är meriterande för tjänsten om du har arbetat inom målgruppen socialtjänst/omvårdnad/arbetsmarknad och/eller i en politiskt styrd organisation. Vi ser gärna att du har tidigare arbetslivserfarenheter av personer som kan vara utåtagerande, stressad, hotfull eller annan utsatthet på grund av att de befinner sig i en sårbar situation. Har du erfarenhet av arbete i Microsoft office programmen, Treserva och/eller Agresso, Zenit eller Personec P är det meriterande för tjänsten.

I din roll som Receptionist/Administratör så har du ett prestigelöst förhållningssätt i ditt samarbete med andra. Du anpassar dig till olika situationer, och har förmågan att ändra ditt syn- och förhållningssätt. Du ser möjligheter i förändringar. Du inger förtroende, skapar tilltro och tillit. Du har en förmåga att sprida lugn och stabilitet.

För att lyckas i rollen så har du en hög förmåga att leverera resultat, både vad gäller kvalitet och produktivitet. Du arbetar på ett systematiskt, metodiskt och pålitligt sätt. Du har lätt för att fokusera på kundens behov och uppnå god kundtillfredsställelse. Du har förmågan att hitta alternativa lösningar på uppkomna problem.

Stor vikt kommer läggas vid personliga egenskaper för tjänsten.

ÖVRIGT
För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Gävle kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt via Visma Recruit och inte via e-post eller pappersformat.

Om du söker en deltidstjänst hos oss så finns ett beslut inom Gävle kommun som innebär att du som tillsvidareanställd medarbetare kan begära att du vill arbeta heltid. En sådan begäran kan innebära att du kan behöva utföra andra arbetsuppgifter än dina ordinarie.

Gävle kommun hör till finskt förvaltningsområde. Om du därför utöver våra övriga kompetenskrav även talar finska, kan det vara en merit.

Varmt välkommen med din ansökan!

Inför rekryteringsarbetet har Gävle kommun tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Visa mindre

Receptionist/Administratör

Ansök    Sep 22    Gävle kommun    Kontorsreceptionist
Gävle växer och är i stark utveckling. Vi erbjuder intressanta och utmanande jobb med goda möjligheter för dig att växa. I kuststaden Gävle har du nära till natur, kultur och upplevelser. Vill du vara med och ta Gävle in i framtiden? Nu söker vi dig som vill göra Gävle ännu bättre tillsammans med oss! Välfärd Gävles medarbetare gör Gävle tryggare för barn, unga och äldre, personer med funktionsnedsättning och människor i utsatta situationer. Vi jobbar äve... Visa mer
Gävle växer och är i stark utveckling. Vi erbjuder intressanta och utmanande jobb med goda möjligheter för dig att växa. I kuststaden Gävle har du nära till natur, kultur och upplevelser. Vill du vara med och ta Gävle in i framtiden? Nu söker vi dig som vill göra Gävle ännu bättre tillsammans med oss!

Välfärd Gävles medarbetare gör Gävle tryggare för barn, unga och äldre, personer med funktionsnedsättning och människor i utsatta situationer. Vi jobbar även med att skapa de bästa förutsättningarna för vuxnas lärande och för personlig utveckling. Vi erbjuder framtidsyrken som både utmanar och utvecklar och du jobbar med sånt som är viktigt på riktigt. Tillsammans gör vi Gävle tryggare!



ARBETSUPPGIFTER
Har du lätt anpassa dig till olika situationer? Vill du ansvara för det första mötet med kunder och klienter? Då har vi jobbet för dig, kom och arbeta med oss! Tillsammans gör vi skillnad.

Som receptionist/administratör ansvarar du för första mötet med kunder och klienter som besöker sektor Välfärd. Du tar emot olika leveranser till kontoret och informerar samt hänvisar besökare till rätta. Du ansvarar för beställningar till de olika områdena och ditt arbete kommer också till stor del innehålla administrativa uppgifter så som ekonomihantering, fakturering, posthantering och fordonsadministration. Arbetet sker i olika IT-system och du kommer att ha ett nära samarbete med en kollega som också arbetar i receptionen.

Tjänsten utgår från receptionen på Magasinplan 19, roterande tjänst vid Välfärd Gävles tre andra receptioner kan också förekomma.


KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som en har slutförd gymnasieutbildning och har minst tre års arbetslivserfarenhet av administrativt- och/eller arbete i reception. Du behärskar det svenska språket obehindrat och har goda kunskaper i engelska i såväl tal som skrift. Det är meriterande för tjänsten om du har arbetat inom målgruppen socialtjänst/omvårdnad/arbetsmarknad och/eller i en politiskt styrd organisation. Vi ser gärna att du har tidigare arbetslivserfarenheter av personer som kan vara utåtagerande, stressad, hotfull eller annan utsatthet på grund av att de befinner sig i en sårbar situation. Har du erfarenhet av arbete i Microsoft office programmen, Treserva och/eller Agresso, Zenit eller Personec P är det meriterande för tjänsten.

I din roll som Receptionist/Administratör så har du ett prestigelöst förhållningssätt i ditt samarbete med andra. Du anpassar dig till olika situationer, och har förmågan att ändra ditt syn- och förhållningssätt. Du ser möjligheter i förändringar. Du inger förtroende, skapar tilltro och tillit. Du har en förmåga att sprida lugn och stabilitet.

För att lyckas i rollen så har du en hög förmåga att leverera resultat, både vad gäller kvalitet och produktivitet. Du arbetar på ett systematiskt, metodiskt och pålitligt sätt. Du har lätt för att fokusera på kundens behov och uppnå god kundtillfredsställelse. Du har förmågan att hitta alternativa lösningar på uppkomna problem.




ÖVRIGT
För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Gävle kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt via Visma Recruit och inte via e-post eller pappersformat.

Om du söker en deltidstjänst hos oss så finns ett beslut inom Gävle kommun som innebär att du som tillsvidareanställd medarbetare kan begära att du vill arbeta heltid. En sådan begäran kan innebära att du kan behöva utföra andra arbetsuppgifter än dina ordinarie.

Gävle kommun hör till finskt förvaltningsområde. Om du därför utöver våra övriga kompetenskrav även talar finska, kan det vara en merit.

Varmt välkommen med din ansökan!

Inför rekryteringsarbetet har Gävle kommun tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Visa mindre

Student? Vi söker extrapersonal till flera branscher

Om oss Hej! Det är vi som är Clockwork. Enligt Bolagsverket tillhör vi bemanningsbranschen men vi ser det inte som att vi arbetar med bemanning (inte bekvinning heller, för den delen) – vi jobbar med människor! Visst, vi rekryterar chefer och specialister, vi kompetensförsörjer industrier, teknikbolag, handelsföretag och andra, vi hjälper skolor att höja sin kompetens och vi matchar talanger och förmågor mot arbetsmarknadens behov. Men vårt erbjudande hand... Visa mer
Om oss
Hej! Det är vi som är Clockwork. Enligt Bolagsverket tillhör vi bemanningsbranschen men vi ser det inte som att vi arbetar med bemanning (inte bekvinning heller, för den delen) – vi jobbar med människor! Visst, vi rekryterar chefer och specialister, vi kompetensförsörjer industrier, teknikbolag, handelsföretag och andra, vi hjälper skolor att höja sin kompetens och vi matchar talanger och förmågor mot arbetsmarknadens behov. Men vårt erbjudande handlar egentligen om en enda sak: kraften att gå framåt. Därför säger vi hellre att vi är i ”bättre-framtids-branschen”. Med hög kompetens, personligt engagemang och ett prestigelöst arbetssätt är det vår ambition att varje dag vara en laddstation för människor och företag som vill utvecklas. Du kan hämta kraft hos oss i över tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr. Läs gärna mer på www.clockworkpeople.se

Dina arbetsuppgifter
Vill du fylla ut studentkassan med extrapengar? Se hit!

Vi söker nu studenter till flera av våra kunder där du jobbar extra vid behov. Uppdragen kan variera i arbetsuppgifter och tider där vi matchar dig mot kund och bransch. Nu förstår vi att du säkert undrar vad det kan vara för typ av jobb? Lagerarbete, kundtjänst, montör, försäljning, maskinoperatör och HR är några exempel.

Arbetet är ofta förlagt till dagtid men kvällar och helger kan förekomma på vissa uppdrag. Hur många timmar som du förväntas arbeta sker i överenskommelse med dig.

Din profil
Är du nyfiken att testa på något nytt eller kanske något som du gjort tidigare och saknar under din studietid?

Du blir timanställd av Clockwork och arbetar på uppdrag som konsult. Arbetet som konsult hos Clockwork ger dig ett brett kontaktnät, goda karriärmöjligheter samt goda chanser att påverka såväl arbetssituation som personlig utveckling. Som anställd hos oss får du en attraktiv anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. För att du ska trivas i rollen som konsult ser vi att glädje, engagemang och affärsmässighet speglar din personlighet.

För att få jobba extra hos oss behöver du studera på minst 50%.

Ansökan
Du som skickar in en ansökan kommer också få en inbjudan till vårt studentmingel den 5/10 där du får möjlighet att veta mer och knyta kontakter med spännande företag som vi jobbar med.

Känns det här lockande? Vad kul! Då vill vi gärna att du skickar in din ansökan på vår hemsida www.clockworkpeople.se så snart som möjligt, dock senast 2022-10-02. Om du har några frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Tove Skärberg på [email protected] eller 073-351 27 18 eller Maja Holm på 070-821 53 23 eller på [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre

Receptionist

Vi söker nu en kontorsreceptionist till vårt företag. Du ska kunna flytande svenska samt bra engelska. Det är mycket meriterande om du har haft liknande uppgifter sedan tidigare. Dina arbetsuppgifter kommer att vara kundmottagning, svara i telefon samt andra liknande förekommande uppgifter. Har du rätt kunskaper och känner dig att du anta dig denna utmaning, välkommen då med din ansökan. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förut... Visa mer
Vi söker nu en kontorsreceptionist till vårt företag. Du ska kunna flytande svenska samt bra engelska. Det är mycket meriterande om du har haft liknande uppgifter sedan tidigare. Dina arbetsuppgifter kommer att vara kundmottagning, svara i telefon samt andra liknande förekommande uppgifter. Har du rätt kunskaper och känner dig att du anta dig denna utmaning, välkommen då med din ansökan.
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov. Visa mindre

First Impression Manager till Clockwork Gävle

Om oss Hej! Det är vi som är Clockwork. Enligt Bolagsverket tillhör vi bemanningsbranschen men vi ser det inte som att vi arbetar med bemanning (inte bekvinning heller, för den delen) – vi jobbar med människor! Visst, vi rekryterar chefer och specialister, vi kompetensförsörjer industrier, teknikbolag, handelsföretag och andra, vi hjälper skolor att höja sin kompetens och vi matchar talanger och förmågor mot arbetsmarknadens behov. Men vårt erbjudande hand... Visa mer
Om oss
Hej! Det är vi som är Clockwork. Enligt Bolagsverket tillhör vi bemanningsbranschen men vi ser det inte som att vi arbetar med bemanning (inte bekvinning heller, för den delen) – vi jobbar med människor! Visst, vi rekryterar chefer och specialister, vi kompetensförsörjer industrier, teknikbolag, handelsföretag och andra, vi hjälper skolor att höja sin kompetens och vi matchar talanger och förmågor mot arbetsmarknadens behov. Men vårt erbjudande handlar egentligen om en enda sak: kraften att gå framåt. Därför säger vi hellre att vi är i ”bättre-framtids-branschen”. Med hög kompetens, personligt engagemang och ett prestigelöst arbetssätt är det vår ambition att varje dag vara en laddstation för människor och företag som vill utvecklas. Du kan hämta kraft hos oss i över tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr. Läs gärna mer på www.clockworkpeople.se

Dina arbetsuppgifter
Andra kanske kallar det vi söker receptionist, kundmottagare, kontorsansvarig eller entrévärd. Vi tycker inte att någon av dem gör den här rollen rättvisa, så därför har vi valt att kalla det för First Impression Manager – vår kanske allra viktigaste roll.

För som First Impression Manager hos oss på Clockwork är du den första våra kandidater, kunder och deltagare träffar, både på vårt fina kontor i Gävle och i vår växel. Du välkomnar alla med ett varmt leende och en solig energi oavsett anledning till deras besök hos oss. På vår växel tar du emot samtal från hela landet där frågorna du får handlar om allt mellan himmel och jord, och du gör alltid ditt bästa för att hjälpa till på smidigaste sätt. Vi är väldigt stolta över vårt stora och nyrenoverande kontor på bästa läge i centrala Gävle och du bidrar till att hålla lokalerna snygga och representativa. På ditt bord hamnar även ansvaret för bland annat kontorsmaterial, vår bilpool, leverantörskontakter och, enligt många det viktigaste, kaffemaskinerna. Du kommer med all säkerhet få hjälpa till med en massa andra saker också, hos oss jobbar vi efter mottot Power of Now vilket innebär att dagarna är omväxlande, fartfyllda och flexibla.

Din profil
Du känner nog redan nu om du är rätt person för det här viktiga uppdraget, men vi berättar gärna vilka egenskaper vi tror är centrala för att du ska trivas som First Impression Manager. Vi tycker det är viktigt att du drivs av att göra skillnad för såväl våra kunder, kandidater och deltagare som för dina kollegor på kontoret. Du har den magiska förmågan att alltid ligga steget före och älskar att få chansen att överträffa förväntningar. Servicekänsla har du såklart ut i fingerspetsarna och genom att bara vara dig själv får du människor omkring dig att trivas. För att få ihop dina dagar med varierade uppgifter och stundtals högt tempo är det en förutsättning att du kan arbeta strukturerat och har sinne för detaljer.

Vad du har gjort tidigare eller har för utbildning är inte så viktigt – det viktigaste är att du vill gå till jobbet varje dag med ambitionen att bidra till en bättre framtid på det sätt du kan. För att snabbt komma in i rollen är det dock bra om du har administrativ erfarenhet, har arbetat med service i någon form och har B-körkort. Du pratar svenska och engelska obehindrat och skulle du dessutom prata något annat språk ser vi det som en stor fördel.

Ansökan
Har du nu läst det här och känt hur kroppen fyllts av energi, hur ett leende börjat leta sig fram och fått den starka känslan av att det är här jag hör hemma? Vad häftigt! Då vill vi verkligen få veta mer om dig. Börja med att skicka in din ansökan på www.clockworkpeople.se senast 2022-08-14, urval kommer ske efter sista ansökningsdag. Om du har frågor kring tjänsten får du gärna kontakta Josefine Hjelte på [email protected] eller Linus Forslund på [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre

Floor Host och Konferensvärd till ISS nya kund Trafikverket Gävle

Var 660:e person som går till arbetet i Sverige är en ISS-medarbetare och det är vi stolta över. Vi är ett av Sveriges och Nordens största tjänsteföretag samt har över 450 000 medarbetare världen över. Det är våra medarbetare som är kärnan i vår verksamhet och förutsättningen för att kunna leva upp till vårt syfte, Connecting people and places to make the world work better. På ISS Facility Services skapar vi platser och miljöer som bidrar till bättre prest... Visa mer
Var 660:e person som går till arbetet i Sverige är en ISS-medarbetare och det är vi stolta över. Vi är ett av Sveriges och Nordens största tjänsteföretag samt har över 450 000 medarbetare världen över. Det är våra medarbetare som är kärnan i vår verksamhet och förutsättningen för att kunna leva upp till vårt syfte, Connecting people and places to make the world work better. På ISS Facility Services skapar vi platser och miljöer som bidrar till bättre prestationer och en enklare, mer effektiv och trivsam tillvaro - levererade med omtanke och hög kvalitet av engagerade medarbetare. Vill du också bli en del i vår globala organisation där ditt jobb verkligen gör skillnad?

Till vår nya verksamhet vid Trafikverket i Gävle söker vi på ISS en engagerad och positiv Floor Host som brinner för service. Vill du vara med och leverera service i världsklass? Då tycker vi att du ska söka vår tjänst som Floor Host på ISS!

Om rollen I rollen som Floor Host blir du kundens ansikte utåt och får därmed en mycket viktig roll i att skapa en positiv stämning och en bra upplevelse på arbetsplatsen. Med din starka känsla för service bidrar du till att göra vår kunds arbetsdag bekymmersfri och leverera service i världsklass! Som Floor Host arbetar du med många och varierande arbetsuppgifter. Du kommer att arbeta i olika miljöer och därmed lägger vi stor vikt vid ditt personliga och prestigelösa engagemang samt din förmåga att uppmärksamma och lösa uppkomna situationer. För rollen krävs även att du har god samarbetsförmåga då vi arbetar som ett team. I arbetsuppgifterna ingår bland annat:

· Post och- godshantering, hantering och beställning av kontorsmaterial och hjälpmedel

· Besöksmottagning och reception, servering av enklare förfriskningar

· Administration och felanmälan

· Tillsyn av mötesrum, konferensutrustning, skrivare och övrig kontorsutrustning. Beställning och påfyllning av kontorsmaterial och förbrukningsartiklar

· Tillsyn och rapportering av allmänna ytor

· Mötes- och konferensservice

· Tillsyn och skötsel av invändiga utrymmen samt inomhusmiljö

Uppdraget bedrivs inom ramen för en integrerad servicelösning där du utöver dina ansvarsområden förväntas vara behjälplig med andra områden inom verksamhetsservice. Vi söker dig som är prestigelös och vill ta ansvar för hela kontorsdriften och som uppskattar ett omväxlande arbete.

Tjänsten är på heltid och tillsvidareanställning med en inledande provanställning i sex månader. Vi kan även komma att söka deltidsanställda på en lägre tjänstgöringsgrad.

Vi erbjuder

Du kommer att arbeta nära kompetenta medarbetare som du kommer få stort utbyte av, då vi värnar om att hjälpa och utveckla varandra. ISS storlek och breda tjänsteutbud bidrar till att det finns goda utvecklingsmöjligheter såväl nationellt som globalt. Vårt fokus ligger i att ta hand om och utveckla våra medarbetare, för vi tror på att ”People make places”. ISS erbjuder bland annat utbildningar och talangprogram – allt för att du ska engageras och utvecklas på jobbet.

Därutöver erbjuder vi en varierande och spännande roll där ditt arbete kommer vara viktigt i ISS framgång på kontraktet och i att hjälpa vår kund att nå sina mål inom Facility Management.

Vem söker vi?

Vi söker dig som har erfarenhet från något eller några av dessa yrken: receptionist, konferensvärd, hotell, vaktmästeri, butik eller annat yrke med högt ställda servicekrav. Därutöver har du datorvana och gymnasieutbildning. Erfarenhet av hantering av IT- eller vaktmästeriuppgifter är meriterande.

Som person är du serviceinriktad, lyhörd, ansvarsfull och initiativtagande. Du trivs i rollen som företagsrepresentant och delar ISS vilja att leverera service i världsklass. Du har en god kommunikativ förmåga och kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i såväl tal som skrift.

ISS värderingar är kvalitet, ansvar, ärlighet, entreprenörskap och gemenskap. Dessa värderingar kommer att vara fundamentala i hur vi arbetar. Därför är det viktigt att du känner att du står för ett arbetssätt och ett förhållningssätt som är i enlighet med dessa.

Om Trafikverket

Trafikverket är en svensk myndighet med ansvar för den långsiktiga planeringen av infrastruktur för vägtrafik, järnvägstrafik, sjöfart och luftfart. En del av kundens verksamhet omfattas av säkerhetsskyddslagen, vilket innebär att säkerhetsprövning med registerkontroll kan komma att genomföras före anställning.

Din ansökan

Vi hoppas att vi väckt ditt intresse! Vi ser fram emot din ansökan, dock senast 20220831. Rekryteringsprocessen kommer att ske löpande och vara något förlängd pga. semesterperiod. Detta innebär att urval kan komma att ske efter semesterperioden. Planerad anställningsstart är den 1 november, men kan komma att ske tidigare. I din ansökan bifogar du CV, vi önskar ej personliga brev. Pga. GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via mail.

Vi rekryterar kompetensbaserat vilket innebär att processen innehåller tester, intervjuer och referenser. Vi vill göra dig uppmärksam på att vi skickar en länk med tester till dig så snart du har ansökt till tjänsten. Detta mail hamnar ibland i skräpposten, håll därför gärna utkik där. Vid eventuella frågor om processen, kontakta [email protected]

Välkommen med din ansökan! Visa mindre

Receptionist/Administratör

Ansök    Mar 14    Gävle kommun    Kontorsreceptionist
Gävle växer och är i stark utveckling. Vi erbjuder intressanta och utmanande jobb med goda möjligheter för dig att växa. I kuststaden Gävle har du nära till natur, kultur och upplevelser. Vill du vara med och ta Gävle in i framtiden? Nu söker vi dig som vill göra Gävle ännu bättre tillsammans med oss! Välfärd Gävles medarbetare gör Gävle tryggare för barn, unga och äldre, personer med funktionsnedsättning och människor i utsatta situationer. Vi jobbar äve... Visa mer
Gävle växer och är i stark utveckling. Vi erbjuder intressanta och utmanande jobb med goda möjligheter för dig att växa. I kuststaden Gävle har du nära till natur, kultur och upplevelser. Vill du vara med och ta Gävle in i framtiden? Nu söker vi dig som vill göra Gävle ännu bättre tillsammans med oss!

Välfärd Gävles medarbetare gör Gävle tryggare för barn, unga och äldre, personer med funktionsnedsättning och människor i utsatta situationer. Vi jobbar även med att skapa de bästa förutsättningarna för vuxnas lärande och för personlig utveckling. Vi erbjuder framtidsyrken som både utmanar och utvecklar och du jobbar med sånt som är viktigt på riktigt. Tillsammans gör vi Gävle tryggare!



ARBETSUPPGIFTER
Som receptionist/administratör ansvarar du för första mötet med kunder och klienter som besöker sektor Välfärd. Du tar emot olika leveranser till kontoret och informerar samt hänvisar besökare till rätta. Du ansvarar för beställningar till de olika områdena och ditt arbete kommer också till stor del innehålla administrativa uppgifter så som ekonomihantering, fakturering, posthantering, fordonsadministration och arbetet sker i olika IT-system. Roterande tjänst vid flertalet receptioner.

Tjänsten är en visstidsanställning med möjlighet till förlängning,

Tillträde önskas under våren och skall arbeta hela sommaren, du kommer att täcka upp för andras semester.

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som
* Har en har en gymnasieutbildning eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer som relevant för tjänsten.
* Har minst ett års arbetslivserfarenhet av administrativt och receptionist arbete senaste fem åren.
* Talar/skriver svenska helt obehindrat.
* Har goda kunskaper i engelska i både tal och skrift.

Meriterande om
* Du kan tala andra språk då vi träffar klienter från andra nationaliteter.
* Om du har goda kunskaper och kan arbeta i Microsoft Office, Treserva och/eller Agresso, Zenit, Personec P.
* Om du arbetat inom målgruppen socialtjänst/omvårdnad/arbetsmarknad och/eller i en politiskt styrd organisation
* Om du har tidigare arbetslivserfarenheter av personer som kan vara utåtagerande, stressad, hot full, annan utsatthet pga. att den befinner sig i en sårbar situation.

I din roll som Receptionist/Administratör så har du ett prestigelöst förhållningssätt i ditt samarbete med andra. Du anpassar dig till olika situationer, och har förmågan att ändra ditt syn- och förhållningssätt. Du ser möjligheter i förändringar. Du inger förtroende, skapar tilltro och tillit. Du har en förmåga att sprida lugn och stabilitet.

För att lyckas i rollen så har du en hög förmåga att leverera resultat, både vad gäller kvalitet och produktivitet. Du arbetar på ett systematiskt, metodiskt och pålitligt sätt. Du har lätt för att fokusera på kundens behov och uppnå god kundtillfredsställelse. Du har förmågan att hitta alternativa lösningar på uppkomna problem.

Är du hjälpsam, flexibel, kommer med förbättringsförslag, har bra samarbetsförmåga, har lätt att prioritera, inlyssnande och stödjande?
- Kom och arbeta med oss! Tillsammans gör vi skillnad.

ÖVRIGT
För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Gävle kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt via Offentliga Jobb och inte via e-post eller pappersformat.

Om du söker en deltidstjänst hos oss så finns ett beslut inom Gävle kommun som innebär att du som tillsvidareanställd medarbetare kan begära att du vill arbeta heltid. En sådan begäran kan innebära att du kan behöva utföra andra arbetsuppgifter än dina ordinarie.

Gävle kommun hör till finskt förvaltningsområde. Om du därför utöver våra övriga kompetenskrav även talar finska, kan det vara en merit.

Varmt välkommen med din ansökan!

Inför rekryteringsarbetet har Gävle kommun tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Visa mindre

Region Aros-Gävle söker en Administratör med placering i Gävle

Hyresgästföreningen är en folkrörelse som i snart 100 år har verkat för hyresgästers intressen och rättigheter. Organisationen har idag över 500 000 medlemmar i landet och vill verka för ett boende där människor och samhälle utvecklas. Hyresgästföreningen i region Aros-Gävle omfattar länen Gävleborg, Västmanland, Uppsala samt Norrtälje kommun och har ca 40 000 medlemmar och ett 60-tal anställda i regionen.   Vi söker dig som har känsla för service och e... Visa mer
Hyresgästföreningen är en folkrörelse som i snart 100 år har verkat för hyresgästers intressen och rättigheter. Organisationen har idag över 500 000 medlemmar i landet och vill verka för ett boende där människor och samhälle utvecklas. Hyresgästföreningen i region Aros-Gävle omfattar länen Gävleborg, Västmanland, Uppsala samt Norrtälje kommun och har ca 40 000 medlemmar och ett 60-tal anställda i regionen.

 

Vi söker dig som har känsla för service och ett stort engagemang!

I rollen som administratör kommer du att ge service och stöd till våra förtroendevalda och medlemmar. Du kommer att arbeta med planering, registrering, utskick och visst ekonomiskt stöd. Det är du som ofta tar emot medlemmars frågor och funderingar, och du förväntas brinna för personliga möten. Du kommer att ha mycket kontakter med medlemmar via besök, telefon och e-post. Uppgifterna innebär också mycket arbete digitalt i våra olika system. Som administratör kommer du också att samarbeta med och ge administrativt stöd till kollegor inom både förhandlings- och boinflytandeområdet.

 

Vi söker dig som tycker om att möta nya människor och har god erfarenhet av administrativt arbete, liksom grundkunskaper i ekonomi. Du arbetar självständigt men också tillsammans i grupp för att få det administrativa arbetet att fungera. Service är en stor del i ditt vardagliga arbete, både internt och externt.

Vi ser också att du är noggrann och ordningsam, flexibel och stresstålig. För alla som arbetar på Hyresgästföreningen gäller att du delar våra värderingar och har ett engagemang för de frågor vi driver. Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet för tjänsten.

 

Kvalifikationer

• Utbildning på lägst gymnasienivå är ett krav och någon form av eftergymnasial utbildning är önskvärt
• Minst fem års arbetslivserfarenhet
• Erfarenhet från idéburen verksamhet
• Ekonomiska kunskaper är meriterande
• Mycket goda kunskaper i Officepaketet

 

Dina egenskaper

• Du är öppen för förnyelse
• Du har lätt för att samarbeta och har ett öppet förhållningsätt gentemot din omgivning
• Du har förståelse för komplexiteten i en medlems- och idéstyrd organisation och är lyhörd och diplomatisk som person

 

Tjänsten är en tillsvidareanställning med tillträdesdag enligt överenskommelse. Visst kvälls-och helgarbete kan förekomma. Vi tillämpar sex månaders provanställning. Arbetsplatsen är belägen på Kyrkogatan 29 i Gävle.

 

Vi strävar efter mångfald och välkomnar sökande oberoende av kön, könsidentitet eller könsuttryck, etnisk tillhörighet, religion eller annan trosuppfattning, funktionsnedsättning, sexuell läggning eller ålder.

 

Upplysningar
Vill du veta mer om tjänsten kan du kontakta verksamhetschef Ninni Berggren Magnusson, telefon 010-459 13 32.

Facklig kontaktperson, Handels Gits Stigsdotter-Nyström, telefon 070-695 32 88, SACO Titti Persson, telefon 010-459 13 64.

 

Ansökan
Ansökan görs i via vår e-rekrytering, som du når via annonsen under lediga jobb på vår hemsida www.hyresgastforeningen.se. Sista ansökningsdag är den 20 mars 2022. Visa mindre

Region Aros-Gävle söker en Administratör med placering i Gävle

Hyresgästföreningen är en folkrörelse som i snart 100 år har verkat för hyresgästers intressen och rättigheter. Organisationen har idag över 500 000 medlemmar i landet och vill verka för ett boende där människor och samhälle utvecklas. Hyresgästföreningen i region Aros-Gävle omfattar länen Gävleborg, Västmanland, Uppsala samt Norrtälje kommun och har ca 40 000 medlemmar och ett 60-tal anställda i regionen.   Vi söker dig som har känsla för service och e... Visa mer
Hyresgästföreningen är en folkrörelse som i snart 100 år har verkat för hyresgästers intressen och rättigheter. Organisationen har idag över 500 000 medlemmar i landet och vill verka för ett boende där människor och samhälle utvecklas. Hyresgästföreningen i region Aros-Gävle omfattar länen Gävleborg, Västmanland, Uppsala samt Norrtälje kommun och har ca 40 000 medlemmar och ett 60-tal anställda i regionen.

 

Vi söker dig som har känsla för service och ett stort engagemang!

I rollen som administratör kommer du att ge service och stöd till våra förtroendevalda och medlemmar. Du kommer att arbeta med planering, registrering, utskick och visst ekonomiskt stöd. Det är du som ofta tar emot medlemmars frågor och funderingar, och du förväntas brinna för personliga möten. Du kommer att ha mycket kontakter med medlemmar via besök, telefon och e-post. Uppgifterna innebär också mycket arbete digitalt i våra olika system. Som administratör kommer du också att samarbeta med och ge administrativt stöd till kollegor inom både förhandlings- och boinflytandeområdet.

 

Vi söker dig som tycker om att möta nya människor och har god erfarenhet av administrativt arbete, liksom grundkunskaper i ekonomi. Du arbetar självständigt men också tillsammans i grupp för att få det administrativa arbetet att fungera. Service är en stor del i ditt vardagliga arbete, både internt och externt.

Vi ser också att du är noggrann och ordningsam, flexibel och stresstålig. För alla som arbetar på Hyresgästföreningen gäller att du delar våra värderingar och har ett engagemang för de frågor vi driver. Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet för tjänsten.

 

Kvalifikationer

• Utbildning på lägst gymnasienivå är ett krav och någon form av eftergymnasial utbildning är önskvärt
• Minst fem års arbetslivserfarenhet
• Erfarenhet från idéburen verksamhet
• Ekonomiska kunskaper är meriterande
• Mycket goda kunskaper i Officepaketet

 

Dina egenskaper

• Du är öppen för förnyelse
• Du har lätt för att samarbeta och har ett öppet förhållningsätt gentemot din omgivning
• Du har förståelse för komplexiteten i en medlems- och idéstyrd organisation och är lyhörd och diplomatisk som person

 

Tjänsten är en tillsvidareanställning med tillträdesdag enligt överenskommelse. Visst kvälls-och helgarbete kan förekomma. Vi tillämpar sex månaders provanställning. Arbetsplatsen är belägen på Kyrkogatan 29 i Gävle.

 

Vi strävar efter mångfald och välkomnar sökande oberoende av kön, könsidentitet eller könsuttryck, etnisk tillhörighet, religion eller annan trosuppfattning, funktionsnedsättning, sexuell läggning eller ålder.

 

Upplysningar
Vill du veta mer om tjänsten kan du kontakta verksamhetschef Ninni Berggren Magnusson, telefon 010-459 13 32.

Facklig kontaktperson, Handels Gits Stigsdotter-Nyström, telefon 070-695 32 88, SACO Titti Persson, telefon 010-459 13 64.

 

Ansökan
Ansökan görs i via vår e-rekrytering, som du når via annonsen under lediga jobb på vår hemsida www.hyresgastforeningen.se. Sista ansökningsdag är den 20 mars 2022. Visa mindre

Sekreterare/administrativt stöd till Barn- och ungdomshabiliteringen Gävle

Ansök    Jan 25    REGION GÄVLEBORG    Kontorsreceptionist
Barn- och ungdomshabiliteringen är en specialistverksamhet inom Region Gävleborg. Vi ansvarar för habiliterande insatser till barn och ungdomar 0-17 år med funktionsnedsättningar som autism, intellektuell funktionsnedsättning (utvecklingsstörning) och/eller rörelsenedsättning. Verksamheten bedrivs på tre olika orter i länet; Bollnäs, Gävle och Hudiksvall. Vi utgår från en helhetssyn på barnets/ungdomens behov, där samverkande insatser, utifrån medicinska... Visa mer
Barn- och ungdomshabiliteringen är en specialistverksamhet inom Region Gävleborg. Vi ansvarar för habiliterande insatser till barn och ungdomar 0-17 år med funktionsnedsättningar som autism, intellektuell funktionsnedsättning (utvecklingsstörning) och/eller rörelsenedsättning. Verksamheten bedrivs på tre olika orter i länet; Bollnäs, Gävle och Hudiksvall.

Vi utgår från en helhetssyn på barnets/ungdomens behov, där samverkande insatser, utifrån medicinska, pedagogiska, psykologiska och sociala aspekter av funktionsnedsättningen beaktas. Insatserna ges individuellt eller i grupp, på barn- och ungdomshabiliteringen eller i vardagsmiljön. Du ingår i ett team som består av arbetsterapeuter, dietist, fysioterapeuter, kuratorer, logoped, läkare, rehabassistent, specialpedagoger, sjuksköterska och psykologer och administrativ personal.

ARBETSUPPGIFTER
Vi arbetar för att alla barn och ungdomar ska fungera så optimalt som möjligt i sin närmiljö. Det gör vi tillsammans i team bestående av olika professioner såväl de med patientnära arbete som de med mer administrativa och organisatoriska roller. För att lyckas i uppdraget samarbetar vi med andra specialistverksamheter som Barn- och ungdomspsykiatrin, Barn- och ungdomsmedicin samt med primärvårdens och kommunernas olika verksamheter.

Som administrativt stöd/sekreterare hos oss kommer du bland annat att arbeta med:

• Dokumentation (Melior)
• Registrering i olika vårdsystem (Melior och Elvis)
• Posthantering
• Telefonpassning via Teleq
• Bokning av mottagningsbesök
• Tolkbokningar
• Stöd vid utbildningar till personalen
• Övrigt förekommande sekreteraruppgifter

Du stationeras på en mottagning men utför vissa arbetsuppgifter för verksamheten över länet.

I vår verksamhet är det varierande arbetsuppgifter för sekreterare vilket av medarbetare uppfattats positivt och stimulerande.


KVALIFIKATIONER
Kvalifikationer:
Vi söker dig som har erfarenhet av administrativt arbete inom hälso och sjukvården och och vill arbeta i en spännande och stimulerande verksamhet. Du har gärna erfarenhet av våra adminstrativa system såsom Melior och Elvis.

Som person ser vi att du är ansvarsfull och på egen hand kan driva dina processer vidare. Arbetet kräver förmåga att effektivt planera och prioritera arbetsuppgifter efter utsatta tidsramar. Du har en helhetssyn och ur ett större perspektiv ser och agerar du utifrån verksamhetens bästa i det dagliga arbetet. Du är flexibel och har god organisationsförmåga och är öppen för förändring och utveckling.

Före erbjudande om anställning ska ett godtagbart utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas.

Urval och intervjuer sker löpande och vi uppmanar dig därför att skicka en ansökan redan idag

Varmt välkommen med din ansökan!

ÖVRIGT
Region Gävleborg är en proaktiv samhällsaktör med erfarenheter som sträcker sig över 150 år. Vi bidrar till att skapa välfärd och livskraft för våra invånare och sätter deras bästa i fokus genom vår historia, vår framtidstro och dagens arbete. Vår värdegrund är professionalism och ansvar, respekt och ödmjukhet samt öppenhet och ärlighet.

Vi erbjuder hög kvalificerad kompetens inom hälso- och sjukvård, regiontrafik, kulturutveckling, folkbildning och regional utveckling som tillsammans ökar attraktionskraften för vår region.

Vi ger människor goda förutsättningar för ett aktivt liv med ökad livskvalitet. Det gör oss till en modern och livskraftig aktör som är under ständig utveckling och som visar på en stark framtidstro.

Med cirka 7 600 medarbetare är vi regionens största arbetsgivare som driver samhällsutvecklingen framåt för ett livskraftigt Gävleborg. Välkommen till oss!

Information till rekryteringskonsulter och annonssäljare:
Vi har redan beslutat var vi vill synas med våra platsannonser samt vilket stöd vi vill ha i rekryteringen. Vi kommer inte att köpa annonsplats eller tjänster för pågående rekrytering och ber er därför att inte kontakta oss med sådana erbjudanden. Visa mindre

CEO-assistent till Coop Mitt i Gävle

Ansök    Dec 7    Randstad AB    Kontorsreceptionist
Arbetsbeskrivning Coop Mitt är i en spännande utvecklingsfas och vi söker nu en CEO-assistent. Vi har 96 butiker med 2 100 medarbetare, varav merparten butiksanställda, och en omsättning på 4,6 miljarder kr. Coop Mitt är en konsumentförening och finns i Gästrikland, Hälsingland, Dalarna, Uppland, Västmanland samt Närke. Vi är inne i en förändringsresa och erbjuder en omväxlande och utvecklande roll i en trevlig miljö. Dina övergripande uppgifter som CEO-a... Visa mer
Arbetsbeskrivning
Coop Mitt är i en spännande utvecklingsfas och vi söker nu en CEO-assistent. Vi har 96 butiker med 2 100 medarbetare, varav merparten butiksanställda, och en omsättning på 4,6 miljarder kr. Coop Mitt är en konsumentförening och finns i Gästrikland, Hälsingland, Dalarna, Uppland, Västmanland samt Närke.

Vi är inne i en förändringsresa och erbjuder en omväxlande och utvecklande roll i en trevlig miljö. Dina övergripande uppgifter som CEO-assistent är att ansvara för de administrativa uppgifterna på Servicekontoret i Coop Mitt. Du arbetar och bidrar till att implementera och effektivisera våra administrativa processer och rutiner och stöttar i första hand CEO och delar av företagsledningen i det dagliga arbetet.

Ansvarsområden
I rollen som CEO-assistent på Coop Mitt ingår även att:
Ta fram presentationsmaterial
Förbereda och samordna affärsledningsmöten samt styrelsemöten
Ansvara för beställningar av kontorsmaterial
Boka och koordinera konferensarrangemang
Koordinera föreningens innehåll i Coops Hållbarhetsredovisning
Ansvara för kundfrågor via informationskanaler


Arbetstider
Anställningsform: Tillsvidareanställning
Omfattning: Heltid
Tillträde: Enligt överenskommelse
Arbetstid: Dagtid

Placering är i Gävle på servicekontoret för Coop Mitt.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har erfarenhet av att ansvara för en väl fungerande kontorsmiljö och besitter breda administrativa kunskaper med en extra hög fallenhet för att skapa presentationsmaterial.


Vi tror att du har en utbildning inom affärsadministration eller annat som vi bedömer som likvärdigt och minst ett par års erfarenhet från en liknande roll.


Du är bekväm inom många olika digitala plattformar och har för vana att vara förutseende inför möten så att all teknik funkar som den ska. Du trivs med att koordinera många kontakter, både internt och externt. Du talar flytande svenska och har goda kunskaper i engelska i både tal och skrift.


Som person är du drivande och initiativtagande. Du är flexibel och har lätt för att samarbeta med många olika kontakter såväl internt som externt. Du ser dig själv som en problemlösare som inte räds nya utmaningar.


För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansökan
Sista ansökningsdag: 2022-01-02. Välkommen med din ansökan!
 
För mer information vänligen kontakta: 
Nathalie Löfvenmark, rekryteringskonsult, [email protected]

Om företaget
Coop Sverige AB är en av Sveriges största aktörer inom dagligvaruhandeln. Ända sedan konsumentkooperationens start 1899 har syftet varit att skapa medlemsnytta genom den samlade styrkan av medlemmarnas konsumtion. Coop ska erbjuda konsumenten prisvärda varor, ett hållbart attraktivt sortiment och tydliga butiksformat som utstrålar matglädje. Hållbarhet är en del av vårt DNA och vår affär. Coops hållbarhetspolicy, hållbarhetsstrategi och målsättningar styr vårt arbete. Coops vision är att vara den goda kraften i mat-Sverige. Det innebär bland annat att vi ska befinna oss i framkant med vårt miljö-och hållbarhetsarbete. Visa mindre

Receptionist/administratör

Ansök    Aug 21    Gävle kommun    Kontorsreceptionist
Gävle är en kommun i utveckling. Hos oss kan du göra skillnad på riktigt. För alla som bor i Gävle. För Gävle som plats. Vi erbjuder intressanta och utmanande jobb, 7 500 kollegor och goda möjligheter för dig att växa. Här är det nära till allt, både inom kommunen och ut i världen. Nu söker vi dig som vill göra Gävle ännu bättre tillsammans med oss! Välfärd Gävles 3 300 medarbetare gör Gävle tryggare för äldre, personer med funktionsnedsättning och männis... Visa mer
Gävle är en kommun i utveckling. Hos oss kan du göra skillnad på riktigt. För alla som bor i Gävle. För Gävle som plats. Vi erbjuder intressanta och utmanande jobb, 7 500 kollegor och goda möjligheter för dig att växa. Här är det nära till allt, både inom kommunen och ut i världen. Nu söker vi dig som vill göra Gävle ännu bättre tillsammans med oss!

Välfärd Gävles 3 300 medarbetare gör Gävle tryggare för äldre, personer med funktionsnedsättning och människor i utsatta situationer. Vi jobbar även med att skapa de bästa förutsättningarna för vuxnas lärande och för personlig utveckling. Vi erbjuder framtidsyrken som både utmanar och utvecklar och du jobbar med sånt som är viktigt på riktigt. Tillsammans gör vi Gävle tryggare!

Anställningen är placerad på enheten Internservice vilken består av tre funktioner och 19 medarbetare. Vi tillhandahåller interna tjänster till samtliga verksamheter inom Välfärd Gävle. Våra tjänster är bl a systemadministration, diarie, reception, fordonssamordning, GDPR, posthantering m fl. Vi tillhandahåller både till chefer, medarbetare och kunder.

ARBETSUPPGIFTER
Som receptionist tar du emot olika leveranser till kontoret samt informerar och hänvisar besökare. Som administratör deltar du i arbetsuppgifter där ordinarie personal behöver förstärkning t ex posthantering, IT-administration, arkivering.

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har slutförd gymnasieutbildning inom administration, har tidigare erfarenhet av fysiskt kundbemötande och administrativt arbete. Goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift är ett krav för tjänsten. Ytterligare krävs det även att du har goda färdigheter i Microsoft Office programmen. God för att utrycka dig i tal och skrift i andra språk är meriterande för tjänsten.

För att passa för tjänsten så behöver du vara en person som tar initiativ i sociala sammanhang och har förmågan att skapa förtroendefulla relationer. Du har en hög förmåga att leverera resultat, både vad gäller kvalitet och produktivitet, och du arbetar på ett systematiskt, metodiskt och pålitligt sätt. Du har lätt för att fokusera på kundens behov och uppnå god kundtillfredsställelse. Ytterligare så vill vi att du ska vara en person som inger förtroende, skapar tilltro och tillit, och har en förmåga att sprida lugn och stabilitet.
Slutligen så är det viktigt att du tar egna initiativ, är modig och har förmågan att skilja på sak och person.

ÖVRIGT
För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Gävle kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt via Offentliga Jobb och inte via e-post eller pappersformat.

Gävle kommun hör till finskt förvaltningsområde. Om du därför utöver våra övriga kompetenskrav även talar finska, kan det vara en merit.

Varmt välkommen med din ansökan!

Inför rekryteringsarbetet har Gävle kommun tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Visa mindre

Receptionist/Administratör

Ansök    Jan 14    Gävle kommun    Kontorsreceptionist
Gävle växer och är i stark utveckling. Vi erbjuder intressanta och utmanande jobb med goda möjligheter för dig att växa. I kuststaden Gävle har du nära till natur, kultur och upplevelser. Vill du vara med och ta Gävle in i framtiden? Nu söker vi dig som vill göra Gävle ännu bättre tillsammans med oss! Styrning och stöd Gävle har ansvaret för den strategiska utvecklingen på övergripande nivå nära politiken. Våra medarbetare jobbar med helheten och samordna... Visa mer
Gävle växer och är i stark utveckling. Vi erbjuder intressanta och utmanande jobb med goda möjligheter för dig att växa. I kuststaden Gävle har du nära till natur, kultur och upplevelser. Vill du vara med och ta Gävle in i framtiden? Nu söker vi dig som vill göra Gävle ännu bättre tillsammans med oss!

Styrning och stöd Gävle har ansvaret för den strategiska utvecklingen på övergripande nivå nära politiken. Våra medarbetare jobbar med helheten och samordnar arbetet som är gemensamt för alla sektorer inom Gävle kommun. Tillsammans gör vi Gävle hållbart och utvecklande!

Anställningen är placerad på enheten Internservice vilken består av tre funktioner och 19 medarbetare.

ARBETSUPPGIFTER
Som receptionist tar du emot olika leveranser till kontoret samt informerar och hänvisar besökare. Som administratör deltar du i arbetsuppgifter där ordinarie personal behöver förstärkning t ex posthantering, IT-administration, arkivering.

KVALIFIKATIONER
Du har erfarenhet av att arbeta med administration.
Du har goda färdigheter i Microsoft Office-programmen.
Du uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska och engelska, det är meriterande om du även har god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift i andra främmande språk samt har erfarenhet av arbete med människor i kris.
Du har slutförd gymnasieutbildning inom administration eller erfarenhet som arbetsgivaren bedömer likvärdig
Du har erfarenhet av att möta människor i kris.

Du inger förtroende, skapar tilltro och tillit. Du har en förmåga att sprida lugn och stabilitet.

Du har förmågan att se vad som behöver prioriteras, är effektiv och använder resurserna för att på bästa sätt nå resultat.
Du tar initiativ i sociala sammanhang och har förmågan att skapa förtroendefulla relationer.

Du har förmågan att hitta alternativa lösningar på uppkomna problem och har en hög förmåga att leverera resultat, både vad gäller kvalitet och produktivitet. Du arbetar på ett systematiskt, metodiskt och pålitligt sätt. Du har lätt för att fokusera på kundens behov och uppnå god kundtillfredsställelse.



ÖVRIGT
För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Gävle kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt via Offentliga Jobb och inte via e-post eller pappersformat.

Om du söker en deltidstjänst hos oss så finns ett beslut inom Gävle kommun som innebär att du som tillsvidareanställd medarbetare kan begära att du vill arbeta heltid. En sådan begäran kan innebära att du kan behöva utföra andra arbetsuppgifter än dina ordinarie.

Gävle kommun hör till finskt förvaltningsområde. Om du därför utöver våra övriga kompetenskrav även talar finska, kan det vara en merit.

Varmt välkommen med din ansökan!

Inför rekryteringsarbetet har Gävle kommun tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Visa mindre

Kontorsreceptionist

Ansök    Aug 19    SR Autoservice    Kontorsreceptionist
SR Autoservice utför allmän service och reparation av motorfordon, ej motorcyklar. Vi söker nu en kontorsreceptionist. Arbetsuppgifter: Kundkontakter, beställningar, svara i telefon, ansvara för hemsida och webutveckling mm. Visa mer
SR Autoservice utför allmän service och reparation av motorfordon, ej motorcyklar.

Vi söker nu en kontorsreceptionist. Arbetsuppgifter: Kundkontakter, beställningar, svara i telefon, ansvara för hemsida och webutveckling mm. Visa mindre

Receptionist med kontorsservice

Om jobbet Jobbeskrivning: Är du en flexibel person som är naturligt social och bra på att ta egna initiativ? Är du en problemlösare som drivs av en fartfylld vardag med varierande arbetsuppgifter? Då kan detta vara rätt tjänst för dig! VI söker nu en serviceinriktad person för arbete som receptionist och med kontorsservice på deltid. Välkomna och registrera besökare - Besvara inkommande telefonsamtal - Boka körlektioner, prov mm - Vara behjälplig med eleve... Visa mer
Om jobbet
Jobbeskrivning: Är du en flexibel person som är naturligt social och bra på att ta egna initiativ? Är du en problemlösare som drivs av en fartfylld vardag med varierande arbetsuppgifter? Då kan detta vara rätt tjänst för dig! VI söker nu en serviceinriktad person för arbete som receptionist och med kontorsservice på deltid. Välkomna och registrera besökare - Besvara inkommande telefonsamtal - Boka körlektioner, prov mm - Vara behjälplig med eleverna - Övergripande ansvar över allmänna ytor och kök.
God datavana samt goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift. Arbetstider; 12.00-17.00 varje dag förutom fredagar 09,00-13,00
Vi ser gärna att du har jobbat med service tidigare, erfarenhet av en liknande roll är självklart meriterande men inget krav! Det viktigaste är personlig lämplighet och ansökningarna besvaras löpande. Visa mindre

Vi söker nu två Kundassistenter till Kundcentrum

Ansök    Jul 15    Randstad AB    Kontorsreceptionist
Kundassistent Gavlegårdarna är ett av Sveriges största bostadsbolag inom allmännyttan. Var tredje Gävlebo bor i våra bostäder som finns spridda över hela kommunen. Vi som jobbar här drivs alla av bolagets vision – Känn dig hemma. Den innebär att hyresgäster och medarbetare, men också Gävles invånare ska trivas med och hos oss. I hundra år har Gavlegårdarna bidragit till en bra livsmiljö för Gävleborna. Det ska vi fortsätta med. När staden nu växer ska vi ... Visa mer
Kundassistent
Gavlegårdarna är ett av Sveriges största bostadsbolag inom allmännyttan. Var tredje Gävlebo bor i våra bostäder som finns spridda över hela kommunen. Vi som jobbar här drivs alla av bolagets vision – Känn dig hemma. Den innebär att hyresgäster och medarbetare, men också Gävles invånare ska trivas med och hos oss. I hundra år har Gavlegårdarna bidragit till en bra livsmiljö för Gävleborna. Det ska vi fortsätta med. När staden nu växer ska vi förvalta de bostäder vi har samtidigt som vi bygger många nya. Gavlegårdarna ska bidra till utvecklingen som säkrar framtidens bostäder.

Kundcentrum hos Gavlegårdarna är indelat i två grupper – kundservice och bostadsuthyrning och vi är tillsammans 24 medarbetare. Kundservice är 15 medarbetare och är den du kommer att tillhöra. Din närmsta chef blir Teamledare för kundservice.

Kundcentrum är en serviceorganisation och våra kunders – ”en väg in” till Gavlegårdarna. Med vår kunskap löser vi kundernas direkta behov. Själva mötet med oss kan också få människor att må bättre och ett gott bemötande kan göra skillnad.

Vi söker nu två trygga och inspirerande Kundassistenter!





Arbetsbeskrivning

Som Kundassistent har du daglig kontakt med våra kunder, du bemannar reception likväl som telefon och mail. Det är ett omväxlande arbete där du tycker om att träffa människor och vara nyfiken på din omgivning.

På ett välkomnande, omtänksamt och mänskligt sätt tar du emot våra kunders ärenden och löser det inom ramar för de rutiner och processer som gäller samtidigt som du säkerställer att kunden förstått och accepterat lösningen. Det är du som ger rätt service, vid rätt tillfälle och på rätt sätt till alla kunder. För oss handlar det om tillgänglighet, service och kommunikation.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är:

• Svara på allmänna frågor om uthyrning och att söka bostad

• Ta emot kunders frågor och utifrån det hjälpa kunder med tillhörande behov

• Ge statusinformation om pågående ärenden

• Nyckel- och tagghantering

• Betalningsärenden, såsom hyresbetalningar, underhåll- och tillvalsbeställningar

• Skriva avtal för fordonsplatser och förråd

• Uppsägningar av bostad, fordonsplats och förråd





Kvalifikationer

Vi söker dig som tycker om människor och har god kunskap av kundservice och erfarenhet av att jobba i en organisation som sätter kunden på fokus. Har du även erfarenhet av bostadsbranschen så är det fördelaktigt men inget krav.

Då du kommer att ha mycket kontakt med våra kunder vill vi att du är bra på att kommunicera, lyssna och visa empati. Du utstrålar glädje, enkelhet och engagemang i kundmötet. Detta ställer administrativa krav på att du tydligt kan uttrycka dig i tal och skrift.

För att lyckas i rollen är du öppen och positiv som person och du tycker om att arbeta i grupp. Du är noggrann och ansvarstagande och kan självständigt se vilket arbete som bör utföras. Det handlar om att du lever som du lär och föregår med gott exempel och att vi alla är inspirationskällor för varandra.

Vi ser att du som söker har gymnasial utbildning eller motsvarande erfarenhet som vi som arbetsgivare bedömer likvärdig.

B-körkort

God datavana

Vi lägger stor vikt på dina personliga egenskaper i denna rekrytering





Dina nya kollegor

Vi tror att alla har något värdefullt att bidra med. Vi är en blandad grupp med jordnära och varma människor som brinner för att alla ska känna sig hemma hos oss. Vi kommer från olika delar av världen och är i olika åldrar men vi delar samma arbetsplats och finns där för varandra. Vi jobbar hårt men har kul under tiden. Våra värderingar hjärta och hjärna hjälper oss att skapa en kultur på arbetsplatsen som vi alla känner oss stolta och delaktiga i. Vi letar efter människor som delar vår positiva attityd och våra värderingar.



Sista ansökningsdag: 2019-08-04. Urval kommer att göras löpande, så skicka in din intresseanmälan redan idag! Intresseanmälan tas ej emot via mail, endast via länken i denna annons.

Kontaktperson: Frida Linngård, rekryteringskonsult: [email protected] (För information om tjänsten hänvisar vi till oss på Randstad som har hand om rekryteringsprocessen).

Ansvariga hos Gavlegårdarna:

Victoria Forslund, Teamledare Kundcentrum, [email protected]
Nathalie Ekström, HR-specialist, [email protected]

Under semesterperioden har vi begränsad tillgång till mail, men svarar på ev frågor vid närmsta tillfälle. Visa mindre