Lediga jobb som Gruppledare för kontorspersonal i Gävle

Se lediga jobb som Gruppledare för kontorspersonal i Gävle. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Gävle som finns hos arbetsgivaren.

Fritidssamordnare-Fritidsstöd & utveckling

Gävle kommun erbjuder intressanta och utmanande jobb med goda möjligheter för dig att växa. I kuststaden Gävle har du nära till natur, kultur och upplevelser. Vill du vara med och ta Gävle in i framtiden? Nu söker vi dig som vill göra Gävle ännu bättre tillsammans med oss! Livsmiljö Gävles medarbetare gör Gävle vackrare, säkrare och mer händelserikt. Varje dag ger vi människor upplevelser samtidigt som vi bygger, utvecklar och påverkar dagens och framtide... Visa mer
Gävle kommun erbjuder intressanta och utmanande jobb med goda möjligheter för dig att växa. I kuststaden Gävle har du nära till natur, kultur och upplevelser. Vill du vara med och ta Gävle in i framtiden? Nu söker vi dig som vill göra Gävle ännu bättre tillsammans med oss!

Livsmiljö Gävles medarbetare gör Gävle vackrare, säkrare och mer händelserikt. Varje dag ger vi människor upplevelser samtidigt som vi bygger, utvecklar och påverkar dagens och framtidens samhälle. Dina insatser har stor påverkan på gävlebornas vardag. Vi erbjuder dig ett betydelsefullt, stimulerande och utvecklande arbete. Vi gör så att Gävle växer och ger gävleborna spännande upplevelser.

Livsmiljö Gävle arbetar för att skapa en attraktiv, hållbar och välkomnande kommun. Hos oss får du engagerade kollegor, varierade arbetsdagar och möjlighet att påverka utvecklingen av Gävles fritids- och idrottsverksamheter.

ARBETSUPPGIFTER
Vill du vara med och utveckla Gävles idrotts- och friluftsliv? Vi söker dig som brinner för idrott, friluftsliv och föreningsfrågor och som trivs i en roll där analys, struktur och samarbete går hand i hand. Vi söker nu en vikarierande fritidssamordnare till ett uppdrag med start i januari 2026 eller enligt överenskommelse och tom november 2026.

Som fritidssamordnare hos oss arbetar du med att utveckla, samordna och följa upp verksamheter kopplade till föreningsliv, idrott och friluftsliv. Du har ett brett uppdrag där du bland annat arbetar med:

• bidragshantering, statistik och uppföljning
• kvalitetsutveckling och utredningsarbete
• samordning mellan olika aktörer
• utveckling av rutiner, avtal och processer kopplade till fritidsområdet

Du kommer att ha många kontaktytor både inom kommunen och med föreningar, företag och privatpersoner. Rollen kräver förmåga att växla mellan administrativa uppgifter och strategiskt utvecklingsarbete.

KVALIFIKATIONER
Du har en högskole- universitetsutbildning inom idrottsvetenskap eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer relevant för tjänsten. 

Du har erfarenhet av att arbeta i en samordnande roll inom föreningsliv, idrott, friluftsliv, bidragshantering eller idrottsanläggningar. Det är meriterande om du har arbetat inom offentlig sektor.

Du har:

• god vana av administrativa uppgifter och Officepaketet
• förmågan att planera, organisera och driva arbete mot uppsatta mål
• ett prestigelöst och samarbetsorienterat förhållningssätt
• lätt för att uttrycka dig i tal och skrift
• en flexibel inställning till förändringar du ser möjligheter där andra ser hinder

Vi tror att du kommer trivas här om du:

• tycker om att bygga relationer och skapa goda samarbeten
• gillar att kombinera struktur med kreativ problemlösning
• vill bidra till att Gävle erbjuder ett rikt och tillgängligt fritidsliv för alla

Välkommen med din ansökan!

ÖVRIGT
För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Gävle kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig att skicka in din ansökan digitalt via Visma Recruit, inte via e-post eller pappersformat. Om du har skyddad identitet ber vid dig att ta kontakt med rekryterande chef, skicka inte in din ansökan digitalt.

Inom Gävle kommun finns ett beslut om rätt till heltid, det innebär att tillsvidareanställda kan begära att tjänsten ska vara en heltidsanställning. Denna begäran ska tillgodoses inom sex månader, tidigast räknat från anställningens första dag. För att få rätten till heltid tillgodosedd kan du behöva utföra andra arbetsuppgifter än de som i normalfallet ingår inom ramen för din anställning.

Gävle kommun hör till finskt förvaltningsområde. Om du därför utöver våra övriga kompetenskrav även talar finska, kan det vara en merit.

Inför rekryteringsarbetet har Gävle kommun tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Visa mindre

Servicemedarbetare med ansvar för verksamhetskoordination

Servicemedarbetare med ansvar för verksamhetskoordination Vill du arbeta i en meningsfull verksamhet där struktur, samarbete och omtanke står i centrum? Hos Matakuten i Gävle får du en nyckelroll i arbetet mot hunger och för hållbarhet – varje dag. Om rollen Som servicemedarbetare med ansvar för verksamhetskoordination blir du en samordnande kraft i den dagliga verksamheten. Du arbetar nära volontärer, partners och livsmedelsgivare, och kombinerar prak... Visa mer
Servicemedarbetare med ansvar för verksamhetskoordination

Vill du arbeta i en meningsfull verksamhet där struktur, samarbete och omtanke står i centrum? Hos Matakuten i Gävle får du en nyckelroll i arbetet mot hunger och för hållbarhet – varje dag.


Om rollen

Som servicemedarbetare med ansvar för verksamhetskoordination blir du en samordnande kraft i den dagliga verksamheten. Du arbetar nära volontärer, partners och livsmedelsgivare, och kombinerar praktiska uppgifter med administration och kommunikation. Ditt engagemang bidrar till att allt flyter på smidigt, strukturerat och med omtanke – både i drift och i mötet med människor.
Du rapporterar till verksamhetsansvarig.


Dina arbetsuppgifter
Planera och schemalägga volontärers arbete samt introducera nya medarbetare
Stå inför grupp och leda, inspirera och instruera
Delta aktivt i hantering, sortering och utdelning av livsmedel
Säkerställa ordning, hygien och rutiner enligt livsmedelssäkerhetsprogram
Hantera medlems- och partnerregister, tidsredovisning och avvikelser
Uppdatera hemsida och sociala medier (LinkedIn, Facebook, Instagram)
Ansvara för fordon, logistik och enklare transporter
Delta i planering och genomförande av event och särskilda utdelningar
Bygga relationer med partners och bemöta mottagare med respekt

Din profil

Vi söker dig som är strukturerad, flexibel och serviceinriktad, och som trivs i en roll där praktiskt arbete kombineras med koordination och administration.Du har god kommunikationsförmåga, ett positivt förhållningssätt och delar Matakutens värdegrund – glädje, ärlighet, omtanke, engagemang och respekt.



Kvalifikationer
Erfarenhet av att leda och koordinera grupper (från arbete, förening eller idrott)
God administrativ förmåga och datorvana (MS Office, digitala verktyg)
Starka språkkunskaper i svenska och engelska
B-körkort (manuell växellåda)Meriterande: erfarenhet av livsmedelshantering, logistik eller lagerhållning samt kunskaper i arabiska eller ukrainska.


Om tjänsten
Omfattning: Heltid
Arbetstid: Dagtid (07:00–16:00), viss kvälls- och helgarbete kan förekomma
Placering: Gävle
Start: Enligt överenskommelse

Det här erbjuder vi

Hos Matakuten blir du en del av ett engagerat team som varje dag gör skillnad för människor i utsatta situationer. Du får arbeta i en värderingsstyrd organisation med tydlig struktur, god arbetsmiljö och stolta partners.
Vi erbjuder en roll med stort ansvar, där du får möjlighet att utvecklas, påverka och bidra till ett hållbart och mänskligare samhälle.
Välkommen till ett arbete där din insats verkligen gör skillnad!


Ansökan

Denna rekrytering görs av Matakutens samarbetspartner OnePartnerGroup och du är välkommen att söka tjänsten via onepartnergroup.se.På grund av GDPR tar vi inte emot ansökningar via mail, utan hänvisar till vår hemsida.Du visar ditt intresse genom att enkelt ansöka via vår hemsida. Som ett första steg kommer du kort efter du ansökt få ett sms och e-post från vår AI-kollega Sara (avsändare Kiku) med en länk för att besvara några urvalsfrågor för tjänsten, därefter kontaktar vi dig via mail eller telefon för återkoppling. Vi arbetar med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag.I processen kommer sedan urval genom intervjuer, tester, referenstagning och bakgrundskontroll ingå för de kandidater som utifrån matchning med tjänstens kravprofil går vidare till kommande steg. Testerna är ett verktyg för att kunna säkerställa ett kompetensbaserat urval samt för att bidra till mångfald, jämlikhet, objektivitet samt en fördomsfri rekryteringsprocess. För oss är det viktigt att ta del av din upplevelse när du har sökt en tjänst hos oss. Därför skickar vi ut en kort enkät när du har sökt tjänsten och när processen är avslutad.För frågor är du välkommen att ta kontakt med Tomas Danebäck på 0705-24 28 47 alternativ [email protected] Välkommen med din ansökan! Visa mindre

Gruppchef för ombordpersonal - Självständig med lyhört ledarskap

Vygruppen är en nordisk transportkoncern med drygt 11 500 medarbetare och en omsättning på 17 miljarder norska kronor. Vy har verksamhet inom tåg, buss, gods, mobilitetslösningar och turism i Norge och Sverige. Vår vision är «Vy gör det enkelt att välja miljövänligt». Det uppnår vi genom att ge våra kunder goda upplevelser varje dag, vara branschledande på innovation, vara effektiva och pålitliga i allt vi gör samt att ha engagerade och kundorienterade med... Visa mer
Vygruppen är en nordisk transportkoncern med drygt 11 500 medarbetare och en omsättning på 17 miljarder norska kronor. Vy har verksamhet inom tåg, buss, gods, mobilitetslösningar och turism i Norge och Sverige. Vår vision är «Vy gör det enkelt att välja miljövänligt». Det uppnår vi genom att ge våra kunder goda upplevelser varje dag, vara branschledande på innovation, vara effektiva och pålitliga i allt vi gör samt att ha engagerade och kundorienterade medarbetare.

 

Vy Tåg är dotterbolaget som agerar på den svenska järnvägsmarknaden. Omsättningen är 855 miljoner kronor, vi har närmare 490 medarbetare och fyra trafikuppdrag: Värmlandstrafik, X-trafik, Norrtåg och Nattåget Norrland (Stockholm - Narvik/Luleå). Dessutom har vi egen helgtrafik Karlstad-Oslo och kör snabbtåg Oslo-Göteborg i samarbete med vår ägare.

 



Som gruppchef för ett antal ombordpersonal på Nattågen i Gävle leder du och coachar dina medarbetare mot företagets gemensamma mål. Om du gillar människor, utveckling och att fixa fredagsfika till dina medarbetare är det här jobbet för dig. Vi erbjuder ett härligt gäng med kollegor, möten med våra kunder samt ett nära ledarskap i en platt organisation.

Du trivs med att leda människor. Du drivs av att göra det som är bra bättre. Jobbet som gruppchef på Vy Tåg i Gävle innehåller såväl personalansvar, med allt vad det innebär, som ekonomi- och resultatansvar.

Arbetsuppgifter
Din viktigaste arbetsuppgift är att tillsammans med dina medarbetare skapa rätt förutsättningar för att göra ett så bra jobb som möjligt.
Dessutom

.jobbar du ombord i tågen så att du alltid förstår dina medarbetares förutsättningar och våra kunders behov.
.Verkar du för ständiga förbättringar och coachar inom de styrande principerna: trafiksäkerhet, resurseffektivitet och kundservice.
.följer du upp olika resultat mot dess nyckeltal.

Kvalifikationer
Du jobbar självständigt, är initiativrik, flexibel och vågar sätta ner foten om det behövs. Du anpassar ditt ledarskap efter de människor, situationer och förutsättningar som gäller just då.

Dessutom är du

.en god kommunikatör som med kommunikativa verktyg skapar rätt förutsättningar för medarbetarna att utföra sitt jobb, och nå våra mål.
.målinriktad med intresse av att mäta och följa upp arbetet och förbättra när så krävs.
nyfiken och öppen för nya idéer och metoder.
.ivrig att uppnå hög medarbetar- och kundnöjdhet. 

Personliga egenskaper
För att lyckas i rollen har du ett arbete ombord på tåget idag, eller har erfarenhet från en liknande ledande befattning från transport- eller servicebranschen.

Dessutom har du

.goda kunskaper i Officepaketet.
.erfarenhet av ledarskap och resultatansvar.

Vi erbjuder
Vår ledarskapspolicy är riktlinjer för hur du utför dina arbetsuppgifter och vad du prioriterar:

.Jag skapar engagemang och intresse för arbetet.
.Jag ser till att vi har ett fungerande informationsflöde.
.Jag använder medarbetarnas kompetens och ser till att de utvecklas.
.Jag ser till att medarbetarna vet vilka befogenheter de har. Jag är tydlig med vad som förväntas av medarbetarna.

Intervjuer och rekrytering kommer att ske löpande under ansökningstiden .

Kontaktinformation
Petter Östmark, 0735468744

Arbetsplats
Centralplan 2

803 11 Gävle Visa mindre

Gruppchef för ombordpersonal - Självständig med lyhört ledarskap

Vygruppen är en nordisk transportkoncern med drygt 11 500 medarbetare och en omsättning på 17 miljarder norska kronor. Vy har verksamhet inom tåg, buss, gods, mobilitetslösningar och turism i Norge och Sverige. Vår vision är «Vy gör det enkelt att välja miljövänligt». Det uppnår vi genom att ge våra kunder goda upplevelser varje dag, vara branschledande på innovation, vara effektiva och pålitliga i allt vi gör samt att ha engagerade och kundorienterade med... Visa mer
Vygruppen är en nordisk transportkoncern med drygt 11 500 medarbetare och en omsättning på 17 miljarder norska kronor. Vy har verksamhet inom tåg, buss, gods, mobilitetslösningar och turism i Norge och Sverige. Vår vision är «Vy gör det enkelt att välja miljövänligt». Det uppnår vi genom att ge våra kunder goda upplevelser varje dag, vara branschledande på innovation, vara effektiva och pålitliga i allt vi gör samt att ha engagerade och kundorienterade medarbetare.

 

Vy Tåg är dotterbolaget som agerar på den svenska järnvägsmarknaden. Omsättningen är 855 miljoner kronor, vi har närmare 490 medarbetare och fyra trafikuppdrag: Värmlandstrafik, X-trafik, Norrtåg och Nattåget Norrland (Stockholm - Narvik/Luleå). Dessutom har vi egen helgtrafik Karlstad-Oslo och kör snabbtåg Oslo-Göteborg i samarbete med vår ägare.

 



Som gruppchef för ett antal ombordpersonal på Nattågen i Gävle leder du och coachar dina medarbetare mot företagets gemensamma mål. Om du gillar människor, utveckling och att fixa fredagsfika till dina medarbetare är det här jobbet för dig. Vi erbjuder ett härligt gäng med kollegor, möten med våra kunder samt ett nära ledarskap i en platt organisation.

Du trivs med att leda människor. Du drivs av att göra det som är bra bättre. Jobbet som gruppchef på Vy Tåg i Gävle innehåller såväl personalansvar, med allt vad det innebär, som ekonomi- och resultatansvar.

Arbetsuppgifter
Din viktigaste arbetsuppgift är att tillsammans med dina medarbetare skapa rätt förutsättningar för att göra ett så bra jobb som möjligt.
Dessutom

.jobbar du ombord i tågen så att du alltid förstår dina medarbetares förutsättningar och våra kunders behov.
.Verkar du för ständiga förbättringar och coachar inom de styrande principerna: trafiksäkerhet, resurseffektivitet och kundservice.
.följer du upp olika resultat mot dess nyckeltal.

Kvalifikationer
Du jobbar självständigt, är initiativrik, flexibel och vågar sätta ner foten om det behövs. Du anpassar ditt ledarskap efter de människor, situationer och förutsättningar som gäller just då.

Dessutom är du

.en god kommunikatör som med kommunikativa verktyg skapar rätt förutsättningar för medarbetarna att utföra sitt jobb, och nå våra mål.
.målinriktad med intresse av att mäta och följa upp arbetet och förbättra när så krävs.
nyfiken och öppen för nya idéer och metoder.
.ivrig att uppnå hög medarbetar- och kundnöjdhet. 

Personliga egenskaper
För att lyckas i rollen har du ett arbete ombord på tåget idag, eller har erfarenhet från en liknande ledande befattning från transport- eller servicebranschen.

Dessutom har du

.goda kunskaper i Officepaketet.
.erfarenhet av ledarskap och resultatansvar.

Vi erbjuder
Vår ledarskapspolicy är riktlinjer för hur du utför dina arbetsuppgifter och vad du prioriterar:

.Jag skapar engagemang och intresse för arbetet.
.Jag ser till att vi har ett fungerande informationsflöde.
.Jag använder medarbetarnas kompetens och ser till att de utvecklas.
.Jag ser till att medarbetarna vet vilka befogenheter de har. Jag är tydlig med vad som förväntas av medarbetarna.

Intervjuer och rekrytering kommer att ske löpande under ansökningstiden .

Kontaktinformation
Petter Östmark, 0735468744

Arbetsplats
Centralplan 2

803 11 Gävle Visa mindre

Gruppledare inom lön till Gävle

Statens servicecenters uppdrag är att erbjuda effektiv service till medborgare och myndigheter. Vi ansvarar för Sveriges lokala servicekontor där vi ger information och service från Skatteverket, Pensionsmyndigheten, Försäkringskassan och Arbetsförmedlingen. Vi bidrar även till en effektivare statsförvaltning genom att leverera administrativa tjänster och konsultstöd till statliga myndigheter inom ekonomi, lön och HR. Tillsammans är vi cirka 1500 anställda... Visa mer
Statens servicecenters uppdrag är att erbjuda effektiv service till medborgare och myndigheter. Vi ansvarar för Sveriges lokala servicekontor där vi ger information och service från Skatteverket, Pensionsmyndigheten, Försäkringskassan och Arbetsförmedlingen. Vi bidrar även till en effektivare statsförvaltning genom att leverera administrativa tjänster och konsultstöd till statliga myndigheter inom ekonomi, lön och HR. Tillsammans är vi cirka 1500 anställda.
Servicekontoren finns över hela landet, från Trelleborg i söder till Kiruna i norr. Vårt huvudkontor finns i Gävle.

Hos oss får du bidra med din kompetens i arbetet för en effektivare statsförvaltning nära medborgaren.

Våra lönekontor finns idag från Östersund i norr till Lund i söder. Hos oss får du bidra med din kompetens och nyfikenhet i arbetet för att utveckla en del av morgondagens statsförvaltning. På vårt lönekontor i Gävle är vi idag ca 50 lönekonsulter, fördelade på tre löneenheter. I varje löneenhet jobbar ca 14 lönekonsulter och en gruppledare.

Vi har framtidens lönesystem på väg in vilket gör att vi nu söker nya arbetskamrater. Lönesystem med höga krav på sekretess men också på tillgänglighet och enkelt handhavande för våra kunder. Vi söker därför nu nya kollegor som, precis som vi, drivs av ditt engagemang, nyfikenhet och vilja att utvecklas inom området.

Som gruppledare arbetar du med att planera och samordna den dagliga produktionen med ett framåtriktat förhållningssätt. Dina arbetsuppgifter innefattar ett kvalitetsarbete där du ser till att arbetsrutiner och processer som tagits fram efterföljs. Du ska fånga upp och ta fram förbättringsförslag och lyfta till rätt forum. Vidare ska du informera i produktionsfrågor och du kan också komma att förbereda och genomföra operativa kundmöten. Du kommer vara en länk mellan lön, systemstöd och supportavdelningen och fungera som bollplank gentemot medarbetare och enhetschefen. Du arbetar proaktivt och har koll på den dagliga produktionen.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har:


• Gymnasieexamen eller motsvarande utbildning
• Minst två års arbetslivserfarenhet inom löneområdet

Vidare har du följande förmågor:


• Skapar engagemang för våra mål och arbetsuppgifter
• Fångar upp och är drivande i förbättringsarbete
• Skapar ett gott internt samarbete
• Får andra att växa
• Bidra positivt till arbetsgruppens arbetsklimat

Dessutom är det meriterande om du har


• Yrkeshögskoleexamen som lönespecialist
• Arbetat med lönesystemet Heroma
• Erfarenhet av att byta lönesystem
• Erfarenhet av arbete med löneadministration inom offentlig förvaltning
• Erfarenhet och tillämpning av lagar och avtal inom staten
• Erfarenhet från en arbetsledande roll sedan tidigare

Övrigt
Anställningen är tillsvidare och på heltid. Vi tillämpar vanligtvis sex månaders provanställning. Startdatum enligt överenskommelse.
Säkerhetsprövning kommer att genomföras innan beslut om anställning fattas. Anställningen är placerad på huvudkontoret i Gävle med möjlighet till arbete på distans till viss del. 

Välkommen med din ansökan innehållande CV samt personligt brev senast 28 augusti 2022. 

För att du ska få en så rättvis och korrekt bedömning som möjligt är det av stor vikt att du uppger år och månad för varje anställning samt en kort beskrivning av arbetsuppgifterna. Om den informationen inte framgår kan vi inte göra en korrekt bedömning av din kompetens och erfarenhet och du kan därför riskera att bli bortvald i urvalsprocessen.

Vi planerar att genomföra intervjuer under vecka 36-37. 

Varmt välkommen med din ansökan!


Statens servicecenter verkar för en diskrimineringsfri arbetsplats med ökad mångfald och jämställdhet.

Vi har gjort medieval för våra annonser och undanber kontakter från medie- och rekryteringsföretag. Visa mindre

Teknisk koordinator till Connect i Gävle!

Connect arbetar med moderna produkter i teknisk framkant och söker nu dig som är en administrativ och social talang vars strukturella färdigheter är lika starka som din initiativförmåga. Här får du en utmanande och utvecklande roll på ett företag med korta beslutsvägar och högt i tak. Låter detta som något för dig? Sök tjänsten redan idag, urval sker löpande! OM TJÄNSTEN Connect är ett snabbväxande företag som nu behöver nu utöka med en koordinator. Kont... Visa mer
Connect arbetar med moderna produkter i teknisk framkant och söker nu dig som är en administrativ och social talang vars strukturella färdigheter är lika starka som din initiativförmåga. Här får du en utmanande och utvecklande roll på ett företag med korta beslutsvägar och högt i tak. Låter detta som något för dig? Sök tjänsten redan idag, urval sker löpande!

OM TJÄNSTEN
Connect är ett snabbväxande företag som nu behöver nu utöka med en koordinator. Kontoret består av cirka 17 medarbetare i olika roller där gemenskap och trivsel värderas högt. I den här rollen kommer man att arbeta tätt med de övriga kollegor som finns på plats idag med syfte att avlasta och utveckla arbetet med kunder och leverantörer.

#

Du erbjuds


* Ett arbete där du får utvecklas över tid
* En arbetsplats som värderar din kompetens
* En dedikerad konsultchef


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
Som koordinator kommer du att koordinera arbetet för Connects kunder och leverantörer. Arbetsuppgifterna är varierande och en vanlig dag kan bestå av att ta in ordrar från säljare eller felanmälningar från kund, göra prioriteringar och boka ut installatörer så att fel åtgärdas i tid. Du kommer att sammanställa och fakturera de arbeten som installatörerna utfört samt dokumentera och avrapportera till kund. Som teknisk koordinator kommer du att vara spindeln i nätet och vara en viktig del av företagets arbete.

Du kommer till exempel att:


* Ta emot ärenden via telefon och mail
* Hantera flera processer samtidigt samt fördela och koordinera ärenden vidare till installatörer
* Dokumentera och avrapportera till kund
* Hantera och registrera fakturor.


VI SÖKER DIG SOM
- Har erfarenhet av kundbemötande och att arbeta administrativt
- Är bekväm med att tala i telefon och trivs med att ha många kontaktytor
- Har ett teknsiskt intresse
- Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska då det krävs i dokumentation samt i kontakt med kunder.

För den här tjänsten ser vi det som meriterande om du har tidigare erfarenhet av en liknande koordinerande roll samt goda erfarenheter i Excel.

Som person är du:


* Strukturerad
* Självgående
* Initiativtagande


#

Övrig information


* Start: Omgående, i mitten av maj
* Omfattning: Heltid
* Placering: Gävle


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Connect tror att du fa?r den ba?sta it- och kommunikationslo?sningen om den a?r framtagen utifra?n en helhetssyn och i en och samma affa?rsrelation. Det vi vill a?r ju att tekniken – system, na?tverk, drift, moln-tja?nster, enheter – ska fungera och samverka pa? ett fo?r ditt fo?retag optimalt sa?tt. Fo?r att uppna? det fordras en helhetssyn och en bred kompetens som vi pa? Connect har. Visa mindre

Team Manager Accounts Payable

Tänk om du kunde gå till jobbet och bidra till en hållbar framtid? Som en ledande leverantör av förnyelsebara material och smarta lösningar till förpackningar är det vårt sätt att utmana oss själva, våra kunder och alla sorters förpackningar för att främja en hållbar framtid. Vi har en informell, förbättringsinriktad företagskultur som uppmuntrar individen till att tänka nytt, samarbeta, ta ansvar och skapa värde. BillerudKorsnäs är ett internationellt för... Visa mer
Tänk om du kunde gå till jobbet och bidra till en hållbar framtid? Som en ledande leverantör av förnyelsebara material och smarta lösningar till förpackningar är det vårt sätt att utmana oss själva, våra kunder och alla sorters förpackningar för att främja en hållbar framtid. Vi har en informell, förbättringsinriktad företagskultur som uppmuntrar individen till att tänka nytt, samarbeta, ta ansvar och skapa värde. BillerudKorsnäs är ett internationellt företag med stark lokal förankring som utvecklas och växer. Vill du växa med oss och utmana konventionella förpackningar för en hållbar framtid?
Om tjänsten
Har du stor erfarenhet från leverantörsreskontraprocessen och motiveras av att leda och utveckla andra? Vi söker nu en erfaren Team Manager till team Accounts Payable på BillerudKorsnäs Service Center inom ekonomi. För att passa i denna roll har du tidigare erfarenhet av att leda medarbete i förbättringsarbete och har bred kunskap inom processen leverantörsreskontra. Just nu arbetar vi med stort fokus på att öka automatiseringsgraden i fakturaflödet, höja antal elektroniska fakturor samt optimera befintliga processer. Du blir en nyckelperson i fortsatt arbete med att optimera processen tillsammans med ditt team och närliggande processer. I rollen kommer du på ett samarbetsorienterat och engagerat sätt leda utvecklingsarbete med framdrift och fungerar även som expertstöd till teamet för att nå uppsatta mål.
Du ingår i ledningsgruppen och har ett nära samarbete med ekonomichef, systemstöd samt teamchefer från kundreskontra och redovisning- och rapportering. Du har en tät dialog med våra intressenter, främst inom processen P2P.
Teamet som arbetar med leverantörsreskontra, består av nio medarbetare som på årsbasis hanterar 170 000 leverantörsfakturor. Teamet arbetar med inkomna ärenden via vårt ärendehanteringssystem samt telefonsupport, rapportering av intrastat- och likviditetsprognoser, utgående betalningar samt stängning av leverantörsreskontra i månadsbokslut.
I din roll säkerställer du att leverans sker enligt utsatt tid, stöttar teamet i deras dagliga arbete samt leder processen framåt med hög kvalité.
Tjänsten är placerad i Gävle och teamet ingår i BillerudKorsnäs Service Center (BKSC) som även består av ytterligare tre team – kundreskontra, redovisning- och rapportering samt systemstöd. BKSC är en central funktion och servar hela koncerns bolag.
För rätt person erbjuder vi ett arbete där du:
• Får möjlighet att entusiasmera, sprida energi och lyfta teamet mot världsklass
• Motiverar teamet att nå uppsatta mål med din expertkunskap och coachande ledarskap
• Får driva utveckling av interna arbetsrutiner
• Är med och påverkar BKSC:s utvecklingsresa
• Får optimera och driva processförbättringar
• Ser till att processer samt interna och externa riktlinjer/lagar efterlevs
• Får möjlighet att arbeta i en koncern med stort fokus på hållbarhet

Kvalifikationer
Det allra viktigaste är vem du är som person och hur du kompletterar vårt team. Men du behöver också uppfylla några lite mer formella krav:
• Utbildning inom ekonomi
• Minst 3 års erfarenhet av kvalificerat ekonomiarbete
• Minst 2 års erfarenhet av ledarskap
• Behärskar engelska i språk- och skrift, då detta är företagets koncernspråk.
Personliga egenskaper
Vi sätter stort värde på din förmåga att på ett prestigelöst och lyhört sätt samarbeta med både medarbetare, kollegor och intressenter. Det är positivt om du som person har en fallenhet för att strukturera, analysera och skapa ett motiverande och trivsamt arbetsklimat.
Kontakt
För mer information vänligen kontakta Emma Cavanagh Bergman, Manager BillerudKorsnäs Service Center, på +46 707 951 125 eller [email protected]. Begränsad möjlighet att svara under semesterperiod v.28–31.

Ansökningsinformation:
Välkommen med din ansökan senast 2022-08-16. Skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt då urval kan ske löpande. Visa mindre

Gruppledare / säljare

Allt i hemmet Allservice söker en driven, energisk och erfaren gruppledare. Allt i hemmet Allservice är ett lokalt städföretag som utför all sorts städ och allservice till privatpersoner och företag. vi leverar städ mot leverantörer och samarbetspartners lokalt i Gävle och vi har avtalsstäd mot privatpersoner. Tjänsten innefattar sälj, kontakt med kunder, planering av arbeten samt utbildning av ny personal,jobba mot målsättningar, följa budjet och vara ... Visa mer
Allt i hemmet Allservice söker en driven, energisk och erfaren gruppledare.
Allt i hemmet Allservice är ett lokalt städföretag som utför all sorts städ och allservice till privatpersoner och företag.
vi leverar städ mot leverantörer och samarbetspartners lokalt i Gävle och vi har avtalsstäd mot privatpersoner.
Tjänsten innefattar sälj, kontakt med kunder, planering av arbeten samt utbildning av ny personal,jobba mot målsättningar, följa budjet och vara med att se verksamheten växa men bibehålla nöjda kunder och god service.
Allt i hemmet Allservice jobbar ständigt med att ha god kvalitet av utföranden av tjänster och du kommer att vara med att hålla god kvalitet i utföranden samt kundkontakt.
du kommer att jobba under en verksamhetschef som har det övergripande ansvaret och du och verksamhetschef kommer att jobba i ett nära team.
Vi erhåller kollektiva avtal och friskvårdsbidrag. arbetstider är måndag - fredag dagtid men tiderna kan varieras utefter kundbehovet och du behöver vara flexibel i dina arbetstider.
Krav är att du har B körkort, städerfarenhet, erfarnehet av försäljning och planering samt meriterande om du har någon saneringserfarenhet.
intervjuer sker löpande med verksamhetschef
tjänsten omfattar 100 %
välkommen med din asnökan. Visa mindre

Koordinator till Stanley Security

Vill du få in foten hos Europas största elektroniska säkerhetsleverantör? Nu söker vi en koordinator på 50 % till Stanley Security. Vi söker dig som är social, självgående och har skinn på näsan. Vi arbetar löpande med de ansökningar vi får in och planerar att hålla de första intervjuerna redan i mellandagarna, var därför snabb in med din ansökan för att inte missa din chans! OM TJÄNSTEN Stanley Security's arbete omfattar hela säkerhetskedjan från riskan... Visa mer
Vill du få in foten hos Europas största elektroniska säkerhetsleverantör? Nu söker vi en koordinator på 50 % till Stanley Security. Vi söker dig som är social, självgående och har skinn på näsan. Vi arbetar löpande med de ansökningar vi får in och planerar att hålla de första intervjuerna redan i mellandagarna, var därför snabb in med din ansökan för att inte missa din chans!

OM TJÄNSTEN
Stanley Security's arbete omfattar hela säkerhetskedjan från riskanalys och design, via installation och driftsättning till underhåll och daglig hantering av säkerhet. I rollen som koordinator på kontoret i Gävle jobbar du tätt med din närmaste chef i en stöttande roll.

Du erbjuds


* Att få in foten på ett stort företag i säkerhetsbranschen
* En varierande roll med många kontaktytor
* Ett uppdrag på sex månader inledningsvis med goda möjligheter till förlängning
* Dedikerad konsultchef från Academic Work som du kan vända dig till under hela anställningen


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden.

ARBETSUPPGIFTER
* Se över inkommande uppdrag och fördela arbetet vid behov


* Genomföra skyddsinspektioner
* Tillhörande administration som exempelvis fakturahantering och tidrapporter
* Kontakt med kunder och kollegor, främst via telefon


VI SÖKER DIG SOM
* Har en god social kompetens och är van med att jobba med telefonen som arbetsredskap


* Har goda kunskaper i svenska och engelska då kommunikation med kunder och kollegor sker på de språken
* Har B-körkort


Det är meriterande om du har erfarenhet av att jobba administrativt eller i en annan koordinerande roll.

Som person är du:


* Självgående
* Flexibel
* Samarbetsvillig


Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Deltid, 50 %
* Placering: Gävle, med resor till Borlänge cirka en dag i veckan
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Stanley Securitys önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Innan eventuell anställning till uppdraget genomförs en registerkontroll. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
STANLEY Security är den största elektroniska säkerhetsleverantören i Europa som erbjuder innovativa helhetslösningar inom säkerhet och brandskydd. De finns i 14 europeiska länder med över 6 000 medarbetare och 200 000 kunder. Visa mindre

Gruppchef inom produktionsområde kundnära i Gävle

Dina arbetsuppgifter Vi söker nu en gruppchef till en grupp inom enheten kundnära som arbetar i nära kontakt med kunder inom områden som pensionsprognoser, premiepension, utland och allmänna frågor. Enheten har kundkontakt genom flertalet olika kanaler; telefon, mejl, chattbot och sociala medier. Gruppen består av befintliga medarbetare med placering vid kontoret i Gävle men flertalet arbetar just nu på distans. I ditt uppdrag ingår operativa uppgifter,... Visa mer
Dina arbetsuppgifter

Vi söker nu en gruppchef till en grupp inom enheten kundnära som arbetar i nära kontakt med kunder inom områden som pensionsprognoser, premiepension, utland och allmänna frågor. Enheten har kundkontakt genom flertalet olika kanaler; telefon, mejl, chattbot och sociala medier. Gruppen består av befintliga medarbetare med placering vid kontoret i Gävle men flertalet arbetar just nu på distans.

I ditt uppdrag ingår operativa uppgifter, som att leda och fördela uppdrag och utveckla verksamheten enligt gällande planer i nära samarbete med kollegorna och medarbetarna, som bidrar med sin kompetens och sitt engagemang.

Du har personal-, resultat-, arbetsmiljö- och uppföljningsansvar inom ditt ansvarsområde. Vidare så har du ansvar för att verksamheten bedrivs med hög kvalitet, service, effektivitet och kostnadsmedvetenhet. Det gör du genom ditt agila arbetssätt, som skapar goda förutsättningar för ett starkt medarbetaransvar i din grupp.
Som gruppchef rapporterar du till enhetschefen och du ingår i ledningsgruppen för Kundnära tillsammans med övriga gruppchefer.

Inom produktionsavdelningen pågår ett intensivt utvecklings- och förändringsarbete och här har du som gruppchef en viktig roll för att arbetet ska nå framgång. I din roll kommer du vara en viktig del av vår digitalisering, effektivisering av verksamheten och att coacha din grupp in i framtiden som kommer att bestå av såväl teambaserat arbetssätt som att vi ska gå mot en mer flexibel arbetsdag för våra medarbetare.

Din profil

Du har tidigare chefserfarenhet från en kundorienterad organisation och det är meriterande om du har erfarenhet av att driva och leda i förändring. Du är en trygg ledare med god kommunikativ förmåga med erfarenhet av att leda på distans. I övrigt har du intresse för samhälls- och pensionsfrågor. Du uttrycker dig väl på svenska och engelska i tal och skrift. Du har relevant akademisk examen.

Du är van vid att arbeta självständigt, du tar egna initiativ och driver ditt arbete framåt. I din grupp använder du ett coachande förhållningssätt och skapar goda relationer.

För att lyckas i rollen som gruppchef trivs du med att arbeta kundorienterat, du vill skapa bra förutsättningarna för medarbetarnas utveckling och du vill hela myndighetens bästa. Du har ett genuint intresse och erfarenhet av kontakt med kunder genom olika kommunikationskanaler.

Du har omvittnat goda ledaregenskaper och särskilt god förmåga att motivera, engagera och skapa delaktighet för medarbetare i verksamheten. Viktigt är också att kunna förmå medarbetarna att uppnå resultat, och förstå i vilken riktning verksamheten är på väg. Drivkraft, lösningsfokus, vilja och förmåga att fatta beslut är avgörande i denna roll.

Som person är du prestigelös, engagerad i ditt arbete och självgående i det du gör. Du är även proaktiv då du ser vad som behöver göras. Vidare är du analytisk, strukturerad och kvalitetsmedveten. Du arbetar målinriktat och gillar att utveckla medarbetarna och verksamheten i övrigt, samt har också en mycket god kommunikativ förmåga. Du har även god förmåga att skapa goda och långsiktiga relationer såväl internt som externt och verka i sociala sammanhang. Du är trygg, stabil och har god självinsikt.

När vi anställer lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper och lämplighet för tjänsten.

Ansökan

Anställningen är tillsvidare på heltid med placeringsort Gävle. Tillträde snarast enligt överenskommelse.
Arbetspsykologiska tester kommer att vara aktuellt i urvalsprocessen.
Vi tillämpar provanställning om 6 månader.

Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund.
För mer information
För mer information om tjänsten kontakta Elin Lith, enhetschef kundnära, telefon: 072-210 22 23

Fackliga representanter:
Saco: Ida Sundelin, telefon 010-454 35 66
ST: Kristofer Dahlgren, telefon 072-210 29 16

Visa mindre

Tjänsteansvarig, Internservice till Statens servicecenter

Statens servicecenters uppdrag är att erbjuda effektiv service till medborgare och myndigheter. Vi ansvarar för Sveriges lokala servicekontor där vi ger information och service från Skatteverket, Pensionsmyndigheten och Försäkringskassan. Vi bidrar även till en effektivare statsförvaltning genom att leverera administrativa tjänster och konsultstöd till statliga myndigheter inom ekonomi, lön och HR. Tillsammans är vi cirka 1400 anställda. Servicekontoren f... Visa mer
Statens servicecenters uppdrag är att erbjuda effektiv service till medborgare och myndigheter. Vi ansvarar för Sveriges lokala servicekontor där vi ger information och service från Skatteverket, Pensionsmyndigheten och Försäkringskassan. Vi bidrar även till en effektivare statsförvaltning genom att leverera administrativa tjänster och konsultstöd till statliga myndigheter inom ekonomi, lön och HR. Tillsammans är vi cirka 1400 anställda.
Servicekontoren finns över hela landet, från Trelleborg i söder till Kiruna i norr. Vårt huvudkontor finns i Gävle.

Hos oss får du bidra med din kompetens i arbetet för en effektivare statsförvaltning nära medborgaren.

Anställningen är placerad på Verksamhetsstöd som ansvarar för Statens servicecenters ekonomiska styrning, HR, upphandling och inköp samt facility management. I rollen som tjänsteansvarig tillhör du enheten Fastigheter och internservice.

Enheten Fastigheter och internservice ansvarar för myndighetens lokaler inklusive avtalsfrågor, inventarieförvaltning, lokalförsörjningsfrågor och lokalplanering, brandskydd, kontakt med fastighetsägare samt tillsyn och överblick av myndighetens lokaler.

Enheten befinner sig i en spännande och expansiv fas där det skapas möjligheter för medarbetarna att påverka utvecklingen.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

Som tjänsteansvarig för kontors- och internservice arbetar du huvudsakligen med att säkerställa kontorsservice för myndighetens alla kontor. Du ansvarar för att utveckla tjänsteområdet, arbeta med ständiga förbättringar, ta fram rutiner och metoder, samordna och följa upp arbetet med pågående projekt och uppdrag inom funktionen. Allt i syfte att skapa väl fungerande och kostnadseffektiva kontorsservicetjänster som optimeras och förändras utifrån verksamhetens förändrade behov.
Arbetet innebär självständigt och brett administrativt arbete. Du är också kontaktyta internt och externt för tjänsteområdet.
I tjänsten ingår att koordinera det dagliga arbetet för två internservicehandläggare och ni täcker upp för varandra vid frånvaro.

Kvalifikationer

Vi söker dig som:


• har eftergymnasial utbildning med inriktning mot ekonomi, administration, inköp eller motsvarande
• har arbetat med tjänster och tjänsteutveckling
• har bred erfarenhet av administration
• behärskar Office-paketet och har vana vid olika verksamhetssystem

Dessutom är det meriterande om du har:


• akademisk examen inom relevant område
• erfarenhet av arbete i e-beställningssystem, gärna Proceedo
• kunskap om upphandling enligt Lagen om Offentlig Upphandling (LoU)
• erfarenhet av Facility Service/Management.

 Vidare ska du ha följande förmågor:


• självständigt ta ansvar för dina arbetsuppgifter
• skapa ett gott samarbete med andra parter, internt såväl som externt
• skapa struktur för ditt eget och andras arbete
• framföra möjligheter till utveckling och bidra till nya lösningar
• kommuicera väl på svenska i tal och skrift.

Övrigt

Anställningen är 100 % och tillsvidare.
Vi tillämpar 6 månaders provanställning.
Anställningen är placerad i Gävle.

Välkommen med din ansökan innehållande CV och personligt brev senast 12 januari 2020. Under jul och nyår kan vi vara svåra att nå, men Agneta Thörnevik är tillgänglig för frågor vardagar i vecka 50 och 51 och Susanne Gullstrand är tillgänglig vardagar från vecka 1.

Befattningen är placerad i säkerhetsklass och en säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att genomföras innan beslut om anställning fattas. Du måste vara svensk medborgare, men får gärna ha utländsk bakgrund.


Statens servicecenter verkar för en diskrimineringsfri arbetsplats med ökad mångfald och jämställdhet.

Vi har gjort medieval för våra annonser och undanber kontakter från medie- och rekryteringsföretag. Visa mindre

Projektkoordinator till Calderys!

Har du tidigare erfarenheter av koordinerande roller och tycker det är spännande att arbeta i projekt? Har du ett öga för detaljer och trivs med att arbeta mot uppsatta mål? Om du dessutom är administrativt lagd och en fena på Excel så är tjänsten som projektkoordinator något för dig! Sök redan idag då vi tillämpar löpande urval! OM TJÄNSTEN Academic Work söker för Calderys räkning en projektkoordinator för ett vikariat. Uppdraget är på heltid med start ... Visa mer
Har du tidigare erfarenheter av koordinerande roller och tycker det är spännande att arbeta i projekt? Har du ett öga för detaljer och trivs med att arbeta mot uppsatta mål? Om du dessutom är administrativt lagd och en fena på Excel så är tjänsten som projektkoordinator något för dig! Sök redan idag då vi tillämpar löpande urval!

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker för Calderys räkning en projektkoordinator för ett vikariat. Uppdraget är på heltid med start v.20 och sträcker sig till slutet av augusti. Företaget är Nordens största installationsresurs och tillhandahåller eldfasta lösningar till sina kunder, där bland annat Volvo och Sandvik är två stora samarbetspartners. Calderys har två fabriker i Sverige och resterande är utspridda i Europa.

Detta är ett konsultuppdrag. Du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos Calderys Nordic AB. Uppdraget kommer att vara på heltid och sträcka sig till slutet av augusti.

ARBETSUPPGIFTER
Som projektkoordinator på Calderys kommer du ha en nyckelroll och säkerställa att företagets projekt fungerar väl. Rollen kommer till största del vara administrativt inriktad där du bland annat kommer vara delaktig i allt från att ta fram offerter till personalplanering, fakturering och säkerställa att projekten fortlöper som det ska. Du kommer att stötta en eller flera av organisationens projektledare och utgå från Calderys kontor i Gävle. Tjänsten passar dig som vill ha ett roligt och dynamiskt arbete där ingen dag är den andra lik. Du kommer ha möjlighet att planera din egen tid och där med gäller stor frihet under ansvar.

Du kommer till exempel att:


* Arbeta med ordermottagning och uppföljning
* Koordinera och assistera projektledarna i flera projekt parallellt
* Ha ansvar för filhantering i Excel
* Hålla kontakt med säljare via telefon och mail
* Boka utrustning och material
* Koordinera personal
* Viss fakturering


För att lyckas som bäst i rollen ser vi att du trivs med att ta ansvar och gillar att lösa problem. Du är också kommunikativ och trivs i en koordinerande roll där du själv strukturerar upp ditt arbete.

VI SÖKER DIG SOM
* Är flytande i svenska och engelska i både tal och skrift


* Har goda kunskaper i Excel
* Har arbetat med administrativa arbetsuppgifter tidigare


Det är meriterande om du har tidigare arbetat i SAP och har ett tekniskt intresse.

I den här tjänsten utgår vi mycket från personlig lämplighet och redan i ansökan vill jag att det tydligt framgår varför just du skulle skulle passa för denna tjänst.

Som person är du kommunikativ, strukturerad och driven. Du tycker om att hantera flera arbetsuppgifter parallellt och har god vana av att självständigt strukturera och planera dina dagar. Du tycker om att utveckla processer och har ett flexibelt förhållningssätt då arbetet ibland kan snabbt skifta och nya sysslor kan läggas till. Du är dessutom självgående och har en god samarbetsförmåga.

ÖVRIG INFORMATION


* Start: V.20, 13/5
* Omfattning: Heltid kl.08:00-16:30
* Placering: Gävle
* Den här rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Calderys önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till Academic Work.
* Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen. Om du har ett satt slutdatum för ansökningsprocessen, tänk på att du inte får stänga annonsen tidigare och att alla ansökningar måste gås igenom.
* Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected] under kontorstid. Skriv annonstiteln i rubriken och kopiera gärna in länken till annonsen i ditt mail. För generella funderingar kring din ansökan/vår rekryteringsprocess finns vi ofta tillgängliga i chatten här på webben under vardagar så hör gärna av dig där!


OM OSS

Academic Work är Home of the young professionals. Det betyder att de flesta av våra jobb är relevanta för dig som studerar på högskola/universitet eller för dig som är klar med dina studier och är i början av din karriär. Hos oss kan du arbeta som konsult på uppdrag hos någon av våra kunder, bli anställd direkt hos ett kundföretag via vår rekryteringsverksamhet eller börja jobba internt på något av våra Academic Work kontor. Läs mer på www.academicwork.se.


* Vi strävar efter att vara en attraktiv arbetsgivare till våra konsulter. Utöver kollektivavtalsenliga villkor och dedikerad konsultchef erbjuder vi dig som heltidskonsult en konsultportal med förmånliga erbjudanden. Läs mer här


INFORMATION OM FÖRETAGET
?Calderys Nordic AB är en tillförlitlig och nyskapande leverantör av eldfasta lösningar, med moderna produktionsanläggningar och över 100 års erfarenhet av eldfast teknologi och installation. Med ett världsomspännande nätverk som sträcker sig över 15 länder är karriärmöjligheterna oändliga. Vi uppmuntrar våra anställda att uppnå sin fulla potential och erbjuder därför karriärutveckling och skräddarsydda utbildningar som finslipar deras expertområden Visa mindre